7 pasi care te vor duce in topul cautarilor pe Google

7 pasi care te vor duce in topul cautarilor pe Google

Iti doresti ca business-ul tau sa ajunga in primele cautari in Google in ceea ce priveste bunurile sau serviciile pe care le vinzi? Normal ca da, oricine isi doreste asta.


Stii ca oamenii folosesc motoarele de cautare precum Google pentru a gasi informatii despre produsele pe care urmeaza sa le achizitioneze.
Ceea ce nu stii este ca oamenii se documenteaza online chiar si atunci cand se duc fizic intr-un magazin pentru a cumpara ceva.

“89% din utilizatorii de internet din USA verifica online inainte de a cumpara ceva, chiar daca in ultima instanta, cumparatura este efectuata de la un business local” – afirma Hubspot.

Daca vrei sa atragi trafic valoros si sa-l directionezi catre resursele corecte din site, ai o gramada de munca de depus. Trebui sa-ti construiesti o strategie solita, sa o implementezi eficient si sa pastrezi ritmul cu ultimele noutati ale algoritmilor pentru a face ajustarile necesare planului de strategie.


Nu uita sa pastrezi restul business-ului in functiune si sa te asiguri sa poti sa servesti in mod corect lead-urile si prospectii pe care ranking-ul le va genera. Retine, daca nu ai o strategie buna de inbound marketing in functiune pentru a transforma traficul in lead-uri, ranking-ul nu va valora prea mult.


Daca considerati ca asta este tot ce aveti nevoie atunci este timpul sa puneti la punct un plan de bataie si sa va apucati de treaba. Recompensa pentru eforturile depuse este posibil sa va aduca suficient trafic si lead-uri care sa atinga obiectivele business-ului vostru. A da gres cu campania de marketing in afacerea  vostra din domeniul online prin motoarele de cautare, va poate crea un decalaj din ce in ce mai mare odata cu trecerea timpului.


1. Stabiliti cuvintele pentru care concurati


Primul pas este sa puneti la cale o strategie SEO. Prea multe campanii sunt sortite din start esecului inainte de a porni deoarece companiile se concetreaza pe cuvintele cheie care sunt prea vaste, nu genereaza suficient trafic sau sunt prea competitive pentru a concura intre ele. Obiectivul listei de cuvinte cheie ar trebui sa inceapa cu cuvinte cu sens larg si sa folositi Analytics-ul pentru a restrange lista pana la cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea si site-ul si pentru a o completa.


PONT: Restrange concurenta si relevanta cuvintelor cheie care sa includa elemente locare si mai multe servicii specifice. De exemplu, in loc sa cautati dupa cuvantul “marketing” incercati “inbound marketing”.


2. Optimizeaza site-ul pentru cuvintele cheie vizate


Cu strategia deja stabilita este timpul sa incepi sa implementezi si sa pui in aplicare cel mai bun vehicul de optimizare, adica site-ul tau. Fiecare pagina din site trebuie sa includa elemente critice de optimizare care sa ajute Google sa inteleaga despre ce este fiecare pagina. Fiecare pagina din site are nevoie de urmatoarele elemente axate catre un singur focus - pe cuvintele cheie.


- Titlul paginii (sub 70 de caractere)
- Descrierea Meta (sub 155 caractere)
- Text-ul titlurilor H1 si H2 (despartit continutul principal prin descrierea acestuia)
- Text alternativ (firecare poza are nevoie de un titlu)
- Cuvinte cheie in continutul paginii (cel putin unul, bolduit)


PONT: Constuiti optimizarea folosind punctele de mai sus si aduceti-va aminte ca va adresati oamenilor. Faceti aceasta strategie user-friendly si lucrati la cuvintele cheie in mod natural in timp ce trebuie sa tineti cont sa nu supra-aglomerati paginile.


3. Dezvolta o strategie pe termen lung pentru continut


Cand Google a lansat update-ul algoritmului Panda, in 2011, au transmis si un mesaj catre dezvoltatorii de pagini web: Nu lasati site-ul sa se invecheasca. Asta inseamna ca site-urile vor fi recompensate pentru imbunatatirea continua a continutului, cresterea cantitatii si calitatiii de resurse relevante in pagina. Daca doriti ca motoarele de cautare sa va imbunatateasca rank-ul, este recomandat sa va construiti site-ul in timp.


Pastrati-l fresh si continuati sa cresteti prin implementarea unei strategii de continut. Adauga unelte, resurse si continut informativ pentru a ajuta vizitatorii sa inteleaga cum sa foloseasca site-ul, cum sa-si imbunatateasca cunostintele si sa inteleaga ca optiuni au.


4. Implementeaza o strategie pe blog


Pentru a sprijini in continuare strategia continutului de pe site, va trebui sa construiti si un blog atasat site-ului. Exista o cantitate coplesitoare de date si studii care sa suporte beneficiile blogging-ului, suficient cat sa afirmam ca este un ajutor enorm pentru strategiile pe motoarele  de cautare.

“Companiile care au blog obtin cu 55% mai mult trafic si cu 70% mai multe lead-uri decat cele care nu au” – spune Hubspot.


Fiecare articol nou pe care il publicati conteaza ca si o noua indexare pe site-ul vostru, iar articolele pot fi de asemenea promovate si distribuite pe retelele sociale, pentru a aduce mai mult trafic catre site-ul tau.


Cheia unui blog eficient este sa concepi articole si sa alegi cuvinte cheie focusate pentru fiecare articol. Scrieti despre lucrurile pe care potentialii clienti ar fi interesati sa le cumpere sau despre care sa invete. Nu va promovati intr-un mod exagerat produsele, axati-va pe industia din care faceti parte si pe solutiile oferite ca un tot unitar.


PONT: Articolele de pe blog sunt menite sa fie “usoare” si scurte, pastrati-le in acest fel. 700 de cuvinte ar trebui sa fie sufiecient pentru fiecare articol, stati la subiect, spargeti continutul cu cuvinte bolduite si imagini, si faceti-l sa arate bine!


5. Incrie-te pe Google Authorship


Pentru a-ti ajuta articolele sa beneficieze de o mai buna expunere si de a fi afisate cu un nivel inalt de personalizare si credibilitate, urmatorul pas ar trebui sa fie obtinerea statutului Authorship de la Google. Procesul difera, depinzand de platforma blogului dar rezultatele sunt aceleasi. Articolele tale vor fi afisate mai bine pe Google si cu siguranta afisarea unui ranking mai inalt va imbunatati angajamentul.


Untitled-21


PONT: Deoarece procesul de configurare nu este unul usor, gasiti aici un ghid pas cu pas care va va ajuta sa faceti totul cum trebuie si sa va adaugati poza langa un fragment din continutul distribuit.


6. Urmariti link-urile de calitate


Acum este timpul sa energizati putin strategia SEO cu niste link-uri de calitate. Link-urile inbound sunt create cand alte site-uri recomanda un link din site-ul tau ca si o resursa relevanta in suportul continutului lor. Obtinand link-uri de la furnizorii sau distribuitorii de site-uri sau de la industrii autorizate in domeniul site-urilor poate mari relevanta site-ului pe motoarele de cautare.


Articolele pe blog cu interviuri ale unor nume celebre in domeniul din care faceti parte, sau chiar scrise de acestea, sunt o solutie fantastica. Ideea din spatele guest post-urilor este ca toata lumea are de castigat. Cel care detine site-ul are parte de un content de calitate, cititorii primesc o informatie de calitate pentru interesele lor. Prin includerea unui hyperlink catre site-ul tau castigi un link de calitate in inbound care va creste rank-ul in motoarele de cautare.


In timp ce ultimul update al lui Google Penguin “pedepseste” site-urile cu o slaba strategie in ceea ce priveste backlink-urile, update-ul Hummingbird intareste valoarea si impactul rank-ului in link-urile de calitate.


PONT: Mai putin este mai mult, petreceti timp adunand mai putine link-uri dar cu o calitate mare. Targetati site-urile de la care vreti sa castigati link-uri si contactati-le webmasterul sau departamentul de marketing pentru a expune potentialul.


7. Analizeaza, filtreaza si repeta


Nimic din ceea ce vei face nu va fi perfect, va trebui sa ai o strategie continua pentru intreaga campanie. Extrage rapoarte des si verifica analytics-ul pentru a urmari reusitele sau pierderile. Concentreaza-te in restul timpului la cuvintele cheie care nu aduc suficiente rezultate si repeta pasii care ti-au adus rezultate in trecut. Vei deveni mai bun odata cu trecerea timpului si exista sute de resurse care te vor ajuta sa-ti imbunatatesti aria in care esti slab.


PONT: Fara niste indicatori buni este ca si cum ai alerga legat la ochi. Google Analytisc, platforma MailAgent sau Link Research Tool, toate sunt niste surse fantastice de raportare, sau aplicatii care iti confirma ca eforturile maximizeaza rezultatele. Alege una si foloseste-o.


 


Sursa: http://blog.hubspot.com


 




Se incarca ...