Cum sa iti creezi un orar de postari pe retelele sociale

Cum sa iti creezi un orar de postari pe retelele sociale

Stii ca este important pentru afacerea ta sa urmareasca un program. Te ajuta sa faci lucrurile bine si asigura derularea evenimentelor intr-un mod clar si usor.
Acelasi lucru se aplica si pentru retelele sociale.


Stabiliti ce retele sociale sunt importante pentru voi intainte de a incepe crearea unui program.
 
Cele mai multe companii folosesc cel mai mult Facebook-ul. Dar totodata poate vei vrea sa ai vizibilitate si pe Twitter, LinkedIn, Pinterest sau Google+, depinde de audienta la care vrei sa ajungi.


Daca nu esti sigur unde se afla audienta ta, tabelul de mai jos te poate ajuta.


Social Media AudienceBreakdown


Acum este momentul sa decizi cum vrei sa-ti imparti timpul.

Nu te gandi ca trebuie sa postezi noutati in fiecare zi si pe fiecare retea in parte. Nu trebuie!
Social media este despre calitate si nu despre cantitate. Asta este valabil cand vine vorba despre marimea audinetei pe care o ai, si mai este valabil cand vine vorba despre cantitatea de content pe care il distribui.


Iata cateva reguli de baza pe care sa le iei in considerare cand vine vorba de frecventa postarilor pe fiecare retea de socializare:


Frecventa postari pe retele de socializare


Tineti cont ca aceste sunt doar niste sugestii in ceea ce priveste frecventa, nu cerinte pentru a avea succes.
 Depinde de rolul pe care reteaua de socializare il are in planul tau poate vei vrea sa ajustezi aceste numere.


Suplimentar cu aceste sugestii pentru frecventa postarilor, vei vrea sa monotorizezi retelele pentru feedback si de a cauta oportunitati de a relationa cat mai bine cu cei care te urmaresc.


Asta depinde de continutul pe care vrei sa il distribui.

Nu aglomerati programul cu postari promotionale. Tineti minte ca scopul social media ar trebui sa fie cresterea interactiunii si construirea unei audiente pentru afacerea voastra. Nu incercati sa transformati fiecare nou fan, persoana care va urmareste sau care se conecteaza cu voi intr-un client platitor.


Incercati sa limitati postarile promotionale la doar 20% din volumul postarilor saptamanale iar restul de 80% incercati sa ii pastrati pentru a capta atentia audientei cu posturi care sa ii acapareze si sa ii tina informati.


Mai jos sunt cateva sugestii pentru tipurile de content care functioneaza bine pe retelele de socializare.


Tipuri de content pe retelele de socializare


Tineti minte, cea mai buna metoda de a va da seama despre ce tip de content este audienta voastra interesata este de a testa. Stati cu ochii pe unitatile de masura ale angajamentului (like-uri, comentarii, share-uri, retweet-uri, click-uri, pin-uri, etc.). Acestea va ofera o perspectiva asupra carui content functioneaza, care nu, si ce ar trebui sa faceti diferit pentru a va imbunatati strategia.


In paralel cu testarea frecventei postarilor, puteti sa incercati testarea in diferite zile ale saptamanii si diferite perioade ale zilei. Pentru unele afaceri, majoritatea activitatilor in social media au loc de luni pana vineri, in intervalul orar 9 a.m. – 5 p.m. Alte business-uri vad mai multa implicare din partea audinetei in weekend-uri, dimineata devreme sau seara tarziu.


Totul depinde de audineta voastra si cand credeti voi ca oamenii au cele mai mari sanse sa va vada postarile.


Acum este momentul sa adunati totul intr-un program.

Pentru inceput este important sa va concentrati pe cea mai importanta retea de socializare. Odata ce v-ati dat seama cum functioneaza cu o singura retea de socializare, puteti incepe sa incorporati toate activitatile intr-un program.


Sa vedem cum ar arata un program pentru Facebook:


Program postari facebookjpg


Acum sa vedem cum ar arata cu cu Google+ sau LinkedIn adaugate la tabelul de mai sus:


Program postari retele de socializare


Cand mai adaugati si retele care necesita o frecventa mare a postarilor precum Twiter sau Pinterest, programul poate fi putin cam aglomerat. Pentru a reusi sa faceti fata puteti incerca un program precum HootSuite pentru a va programa postarile in avans.


Stim ca necesita mult timp pentru a pastra lucrurile orgranizat, va fi mai usor pentru voi sa va includeti programul de social media in celelalte treburi de care trebuie sa va ocupati in fiecare zi.


Sa recapitulam:


- Gasiti reteaua de socializare care se potriveste cel mai bine business-ului vostru.
- Invatati ce tip de content functioneaza pe fiecare retea de socializare in parte.
- Incepeti cu reteaua cea  mai importanta pentru afacerea voastra si adaugati-le cu timpul si pe celelalte.
- Gasiti uneletele care va ajuta sa va imbunatatiti productivitatea in social media.
- Urmariti rezultatele si faceti ajustari cand este nevoie.


Tineti-va de acest program!


Succesul in social media nu o sa vina peste noapte. Programul acesta va ajuta sa economisiti timp si sa pastrati lucrurile bine organizate.


Sursa: http://blogs.constantcontact.com


 




Se incarca ...