Probabil ati petrecut sute de ore “aranjand pixeli” si gandindu-va la cele mai bune texte pentru site-ul pe care tocmai vreti sa-l lansati.
Dar oare v-ati gandit cum vizitatirii vostri, viitori clienti, vad si citesc informatia cat si vizualul la care ati lucrat atat de mult?
Oare vor ignora call-to-action-urile de pe marginea paginii, pe care v-ati chinuit sa le faceti cat mai convingatoare? Meniul de navigare intre pagini va incurca si mai mult viitorii prospecti? Ce informatii isi vor aduce aminte dupa ce vor pleca?
Ati vrut sa vindeti clientului ideea ca aveti un site nou, care ofera o experienta mult mai user-friendly si si prin care va doriti sa aduceti noi oportunitati si va cresteti vanzarile. Pentru a livra acest angajament va trebui sa intelegeti in ce mod oamenii urmaresc cu privirea o pagina web.
SingleGrain a conceput infograficul de mai jos pentru a veni in ajutorul designerilor de web si a copywriterilor. Folositi-va de informatiile de mai jos atunci cand o sa lucrati la urmatorul proiect.
Sursa: http://www.agencypost.com