Pentru majoritatea blogerilor, publicarea unui articol poate fi ceva dezamagitor. Iti petreci tot timpul facand research, scriind, editand sau concepand design-ul pentru a pregati un articol si a-l publica, iar cand in final il urci pe blog...nimic nu se intampla (cu exceptia unui Like de la mama ta sau de la vreun coleg). Dar nu ar fi ideal ca oamenii sa observe atunci cand publici un articol pe blog?
Incearca sa introduci optiunea de abonare la blog. Daca iti poti determina cititorii sa se aboneze la newsletter, poti incepe sa construiesti o relatie pe termen lung si sa ai o sursa de trafic continua pe blog. Acestia vor fi oamenii care vor observa primii atunci cand publici ceva.
Dar cum ii determini pe acestia sa iti dea email-ul si datele lor pentru a primi informatii despre o noua postare pe blog?
Din moment ce nu exista o reteta general valabila pentru a avea mai multi abonati pe blog, exista totusi cateva lucruri pe care poti sa le incerci cu audienta, iar unele dintre ele probabil vor functiona. Arunca o privire pe infograficul de mai jos, care a fost conceput de cei de la Backlinko, pentru a-ti face o idee asupra diferitelor moduri prin care poti avea mai multi abonati pe blog.
Sursa: http://blog.hubspot.com