Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare şi pentru a măsura utilizarea site-ului (datele colectate cu aceste module cookie sunt anonimizate, combinate și agregate pentru analiză statistică). Prin clic pe butonul "ACCEPTA" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie. Vezi aici Politica de confidentialitate și de Cookies .
Bogdan Nedelcov a fost unul dintre speakerii celei de-a 9-a editii a Digital Maketing Forum 2015. In cadrul prezentarii Response Optimization: Best ways to optimise Email Response, Bogdan a incercat sa explice cum poti sa scoti din zona de confort abonatii si sa-i determini sa ia actiune in interiorul unui email, cand este cel mai bine sa trimiti un email ca sa ai o rata buna de raspuns dar si cum au evoluat dechiderile de pe mobile vs. desktop in ultimul an.