Fiecare dintre noi recunoaste macar un logo atunci cand il vede - sunt logo-uri excelente, usor de recunoscut care se fac remarcate imediat. Dar ce face un logo usor de recunoscut? Ce parte anume din design-ul unui logo poate activa memoria sau chiar sa provoace o emotie specifica?
Sa presupunem ca te afli in procesul de alegere a unui logo pentru afacerea ta. Esti in punctul in care trebuie sa iei decizia asupra design-ului unui logo care sa aibe un impact puternic asupra consumatorului, a modului in care aceste percepe brand-ul tau. Sa creezi un logo poate parea un lucru destul de simplu, dar design-ul unuia exceptional care sa se remarce de cele ale concurentei nu este intotdeauna simplu de realizat.
Implica o cercetare amanuntita a pietei, o buna cunoastere a clientului tau ideal dar si principiile dupa care se creaza logo-urile.
Designerii se afla in pozitia in care creeaza foate multe variante pentru un logo pana cand, intr-un final il gasesc pe cel potrivit, care bineinteles ca trebuie sa iti placa si tie.
Pentru a va oferi un punct de plecare, Hubspot impreuna cu
WA Promotional Products au conceput un infografic care acopera 6 principii care trebuiesc urmarite pentru crearea logo-ului unei companii.