Cum iti construiesti audienta in mediul online (Infografic)

Cum iti construiesti audienta in mediul online (Infografic)
Cei care activeaza in domeniul marketing-ului isi pun deseori intrebarea “cum imi creez un public in mediul online?”. Uneori poti avea succes, alteori poti astepta putin mai mult pana sa vezi rezultatele.
Atragerea unei audiente in mod organic, fidelizarea publicului si transformarea acestuia in “avocat al brand-ului” poate fi un proces lent dar cu rezultate bune in timp.

Dar ce pasi ar trebui sa urmezi pentru a-ti atrage audienta? Neil Patel, antreprenorul care a pus bazele KISSmetrics, Crazy Egg si Hello Bar a incercat sa raspunda la aceste intrebari in infograficul urmator. El ne arata ce au facut marile companii pentru a-si creste numarul de followeri dar si ce poti face tu in acest sent.

Ce a functionat bine in cazul anumitor firme, poate nu va functiona si in cazul tau, dar iti ofera un punct de pornire:

- concentreaza-te pe calitate, nu cantitate cand urmaresti valorile care te intereseaza
- dupa 2 miliarde de vizite generate de 580.000 de articole pe 2000 de site-uri, ChartBeat a descoperit ca 55% dintre cititori petrec mai putin pe 15 secunde pe o pagina web
- rata de click nu inseamna intotdeauna un interes mare sau angajament
- email-ul este cheia pentru construirea unei audiente
- cat mai multe testari A/B inainte de a trimite email-ul
- creeaza continut de inalta calitate si cat mai targetat
- investeste in design-ul site-ului

 

 
How to Build a Loyal Audience on the Web


Tu cum ai de gand sa aplici sfaturile lui Neil pentru a-ti creste audienta?


Se incarca ...