Ceea ce a crescut foarte mult este volumul brut de trimitere. Insa din ce in ce mai mult trimiterile bulk nu mai sunt dezirabile daca nu se face o segmentare corecta si daca nu analyzam cum si ce citeste userul nostru.
Ratele de click relative la mediul de citire difera foarte mult, astfel pe mobile ratele de click ajung la 11%, pe cand pe desktop 14% din cititori dau click pe un link. Cei care actioneaza cel mai mult sunt cititorii de webmail (Gmai, Yahoo in browser), dintre ei 19% dau click pe un link din email.
Utilizatorii de mobile email marketing deschid in proportie de 41% campaniile trimise prin MailAgent. 23% dintre acestia mai deschid si a doua oara emailul. Dintre cei care deschid de mai multe ori newsletterul trimis doar 30% deschid de pe un device diferit, 70% dintre cititorii newsletterelor deschid de pe acelasi device.
Cititorii newsletterelor care deschid email de pe calculator sunt cu 65% mai susceptibil sa dea click decat cei care deschid emailul de pe acelasi device.
Ratele de click in industria email maketingului au scazut cu 10% in ultmii 4 ani.
Ce trebuie sa retinem este ca in 2015 deschiderile de pe mobil sunt mai mari decat cele de pe desktop sau webmail si ca utilizatorii nostri, de email marketing, nu vor interactiona la fel de mult cu noi de pe telefon cum o fac pe desktop.