Am lansat optiunea de automation. In cadrul aceste optiuni ai posibilitatea sa automatizezi comunicarea cu clientii. In momentul de fata ca sa faci acest lucru trebuie sa urmezi urmatorii pasi.
Pasul 1. Sa iti creezi emailurile pe care vrei sa le trimiti. Acest lucru il faci cu ajutorul optiunii "creaza email". Aici ti se va cere subiectul emailului, apoi o sa ajungi in etapa de creare de email (la fel ca la orice newsletter).
Vezi cum functioneaza editorul. Pasul 2. Trebuie sa iti definesti un workflow. Acesta inseamna o insiruire de emailuri care vor pleca in timpii alesi de tine. De exemplu sa zicem ca ai un magazin online. Poti ca la cateva minute dupa ce s-a abonat sa ii trimiti un email de bine ai venit. A doua zi sa ii trimiti un email cu niste produse. A treia zi sa ii trimiti un email cu un cod de reducere.
Pasul 3. Definirea triggerelor. Acestea sunt factorii care declanseaza un workflow. In momentul de fata avemurmatoarele elemente declansatoare:
- abonarea intr-o lista. In momentul in care cineva s-a inscris intr-o lista ii trimiti workflow de bun venit. De asemenea poti sa il inscri prin api in mai multe liste fiecare cu workflowurile lui.
- click pe un anumit link. Sa zicem ca trimiti un email cu trei coduri de reducere pentru trei categorii diferite din site: reducere la laptouri, reducere la aparate foto, si reducere la monitoare. In momentul in care da click pe unul din ele sa ii porneasca un workflow aferent.
- data - sa zicem ca tu cunosti de spre abonatii tai data nasterii. In momentul in care data nasterii este egala cu astazi (ziua si luna normal), se poate declansa un workflow de "La multi ani". Vezi aici cum definesti demografice (nume, prenume, sex, data nasterii)
Mai jos ai un filmulet care iti arata pas cu pas cum poti sa faci acest lucru.