Email-ul in noua economie a cuvintelor

Email-ul in noua economie a cuvintelor
De curand a aparut pe piata noua editie a ghidului All About Email Creative. Ethan Boldt Redactor Sef al DirectMarketingIQ
a prezentat un scurt rezumat al primului capitol aici.









Autorul cartii, Gary Hennerberg a studiat arhiva de newsletter-e Email Campaign Archive (acces pe baza unei taxe anuale in singura “librarie de email-uri” in care email-urile sunt impartite in 180 de categorii de servicii si produse) pentru a suprinde cateva dintre caracterisiticile email-urilor promotionale legitime trimise de cei mai cunoscuti marketeri din America.




Potrivit observatiilor lui Hennerberg, pe parcursul fiecarui trimestru din 2009, media cuvintelor cuprinse intr-un email promotional a scazut. In primul trimestru, numarul mediu de cuvinte a fost de 429. In ultimul trimestru , media cuvintelor dintr-un mesaj a scazut la 370, cu 14% mai putin decat in primul trimestru.




In primul trimestru din 2010, media numarului de cuvinte dintr-un mesaj a ajuns la 391, situandu-se sub media primului trimestru din 2009. Motivele acestui trend descendent, in ceea ce priveste numarul de cuvinte continute intr-un email promotional, nu sunt cunoscute in totalitate. Rezultatele din ultimul trimestru al 2009 au fost corelate cu sezonul de sarbatori cand concizia mesajelor este o conditie esentiala pentru succesul campaniilor de email marketing.




Potrivit lui Hennerberg, o alta posibila explicatie pentru media scazuta de cuvinte ar putea fi o consecinta directa a deplasarii de la procesele de vanzare in doi pasi la cele in trei pasi, alaturi de care se implementeaza strategii de conversii.




Un proces de vanzare in doi pasi cuprinde de obicei un email cu un text lung si un link direct catre pagina de comanda. In cazul proceselor de vanzare in trei pasi, au fost observate urmatoarele particularitati in cadrul email-urilor promotionale analizate: existenta unui text de teasing si a unui link care duce catre o pagina de landing, unde apare detaliat mesajul de vanzare. Daca abonatul vrea sa achizitioneze ceva poate face click catre o alta pagina de unde va putea comanda.




Ar putea fi oare acest nou trend o influenta a social media asupra email-ului? Oare email-ul se re-adapteaza la aceasta noua economie a cuvintelor la care asistam in spatiul online?




Mai multe despre carte si continutul acesteia puteti citi aici.


Se incarca ...