Continutul relevant, cheia succesului in email marketing

Continutul relevant, cheia succesului in email marketing

Email marketing-ul este ieftin si aduce rezultate vizibile, insa trebuie gandit bine si cu atentie la detalii, altfel risca sa devina o resursa irosita.


Potrivit celor mai recente studii (Economist Intelligence Unit, Ascend2, Research Underwriters )  efectuate in State si Marea Britanie, emailul este in topul canalelor prin care ajungi cel mai bine la consumator, in orice etapa a procesului de cumparare. Iar continutul este cel care iti creste vanzarile.


Totusi, cei mai multi dintre oamenii de marketing inca simt o provocare in a face continut relevant si care sa ii determine pe destinatari sa se implice cumva.



Tactici simple si de succes in email marketing



Crearea de content relevant si atragator este inca cea mai grea incercare pentru marketeri, atat in B2B, cat si in B2C. In acelasi timp, este si cea mai de efect tactica in domeniu, alaturi de segmentarea bazei de date, integrarea emailului cu alte tactici si personalizarea mesajelor trimise prin intermediul emailului.


Cu cat titlul si continutul mesajului tau sunt mai bine distribuite si personalizate, cu atat sansele ca rata de deschidere si de click sa creasca sunt mai mari.


Asadar, campania ta de email are sanse mari de succes daca esti atent sa oferi un continut relevant si calitativ clientilor, pe care sa il targetezi bine prin segmentarea bazei de date si sa il personalizezi la maxim. Astfel, destinatarii mesajelor tale vor aprecia nivelul personal la care comunici si le vei trezi interesul fata de brandul si produsele tale, construind treptat o relatie cu ei.




Se incarca ...