7 sfaturi pentru postari mai bune pe Twitter

7 sfaturi pentru postari mai bune pe Twitter
Va promiteam, la sfarsitul anului trecut, o serie de articole despre do’s and don’ts in social media marketing pe care sa le aplici in business-ul tau.
Daca data trecuta am vorbit despre reteaua de socializare Facebook, astazi vreau sa continui cu Twitter-ul. Pentru cei care nu vor sa se piarda printre pozele din vacante ale prietenilor sau filmulete cu pisici si bebelusi, Twitter-ul este reteaua ideala de petrecere a timpului. Postarile scurte si la obiect, informatia punctuala, si-au castigat cu repeziciune adepti.

Sa revenim la ce poti face tu ca sa-ti promovezi afacerea cat mai bine pe Twitter si cum sa-ti atragi lead-urile pe care vrei sa le transformi in clienti.

1. Defineste obiectivele pe care vrei sa le obtii pe Twitter.
Pentru cei mai multi patroni de afaceri, a se afla pe Twitter inseamna interactiunea cu clientii dar si cu persoane influente din domeniul in care activeaza. Informatiile postate in retea se pot distribui cu repeziciune.

2. Construieste o buna descriere a firmei.
Acorda timp pentru a gasi cuvintele potrivite pe care sa le folosesti pentru a descrie ceea ce faci si cu ce poti sa-ti ajuti potentialii clienti. Nu uita sa adaugi link-ul catre site-ul firmei si eventual un camp pentru ca cei interesati sa poata cere o oferta de pret. Nu uita de sigla companiei, care va face profilul usor de identificat atunci cand cineva te cauta in reteaua respectiva.

3. Alege persoanele pe care vrei sa le urmaresti.
Iti poti crea lista cu persoane pe care care vrei sa le urmaresti si cu care sa interactionezi. Nu uita sa adaugi persoanele influente din domeniu sau jucatorii cheie din industrie pentru a fi la curent cu ultimele noutati.

4. Creste-ti publicul de pe Twitter.
Un lucru este sigur. Numarul de followeri de pe Twitter nu va creste singur. Va trebui sa depui eforturi pentru asta. In primul rand interactioneaza cu cei care te urmaresc. Pune intrebari, raspunde la intrebarile lor si retweet-uieste postarile lor. Asta ii va incuraja sa share-uiasca tweet-urile tale si sa atraga noi persoane care sa te urmareasca. Participa la chat-urile de pe Twitter. Ai posibilitatea sa interactionezi cu persoane care inca nu te urmaresc, iar asta le va starni interesul. Nu uita sa iti treci contul de Twitter in semnatura email-ului, pe site, oriunde ai ocazia.

5. Creeaza o strategie pentru Twitter.
Pentru a avea succes, trebuie sa acorzi atentie la diferitele tipuri de content pe care il vei distribui si intocmeste un plan corespunzator. Despre organizatoare de postari pe retelele sociale am mai vorbit aici sau aici.

6. Profita din plin de tweet-urile tale.
Tweet-urile tale au o durata scurta de viata – aproximativ 20 de minute. Nu toti cei care te urmaresc se afla online in momentul in care postezi ceva, sau nu toti cei care se afla atunci online iti vad tweet-ul, ori nu dau click pe el. Poti sa scoti un tweet in evidenta prin adaugarea unei imagini, prin retweet-uirea lui de mai multe ori pe parcursul unei zile sau prin adaugarea unui call-to-action. Adauga ceva diferit de fiecare data cand retweet-uiesti acelasi post.

7. Foloseste tactici avansate.
Include hashtag-ul in fiecare postare, dar fara a abuza de el la fiecare cuvant. Cei care sunt interesati de un anumit subiect iti vor gasi tweet-urile mult mai usor. Nu uita ca in pagina de blog a site-ului tau sa afaugi pictograma Twitter-ului pentru a da posibilitatea celor care te citesc sa distribuie articolul sau doar citate din acesta.

 

 


Se incarca ...