9 ponturi pentru a avea succes pe Pinterest

9 ponturi pentru a avea succes pe Pinterest
Am revenit cu al treilea articol dedicat postarilor pe retelele sociale cele mai populare in acest moment.
Pinterest este o retea sociala foarte vizuala. Daca in Facebook gasesti de toate, de la stiri, poze, filme, postari diferite ale prietenilor sau a paginilor business pe care le urmaresti, la Twitter ai foarte mult text concentrat in postari de maxim 140 de caractere, in Pinterest gasesti numai imagini. Ai sa fii surprins sa afli ca majoritatea celor care folosesc Pinterest-ul sunt femei, deci ai asigurata o nisa numai buna pentru business-ul tau.

1. 92% dintre pinn-uri sunt facute de femei si tot ele insumeaza 80% din totalul utilizatorilor, asa ca daca audienta ta este in majoritate de tip masculin, este posibil ca alte platforme sociale sa ti se potriveasca mai bine. Pe de alta parte, iti poti face cunoscut brand-ul catre femeile care au un cuvant de spus in privinta achizitiilor in familie.

2.Cand vine vorba de Pinterest, industria ta conteaza. Daca afacerea face parte din industria alimentara, DIY (Do It Yourself)/artizanat, a decoratiunilor, te afli exact acolo unde trebuie. Majoritatea pozelor care sunt pinn-uite aici exact din categoriile acestea fac parte.

3. Construieste-ti sectiunea “Despre tine” cu indemanare si nu uita sa incluzi si un link catre site. Pinterest este al doilea ca marime care aduce trafic, asadar include in fiecare descriere cuvinte cheie sau in denumirile board-urilor.

4. Cunoaste-ti audienta si mai ales ce cauta pe Pinterest. In acest fel poti acorda mai multa atentie preferintelor acestora.

5. Acorda atentie trendurilor din fiecare sezon si creeaza board-uri corespunzatoare. Cercetarile au aratat ca in perioadele cu evenimente importante pin-urile cunosc o crestere fulminanta. Coreleaza-ti pin-urile cu evenimentele importante din ziua respectiva.

6. Activitatea pe Pinterest creste mai ales seara. Poate fi un dezavantaj pentru ca nu mai esti la birou in orele respective, insa pentru public atunci este momentul in care au timp de pierdut pe aceasta retea de socializare.

7. Aranjeaza-ti ofertele cat mai frumos. Nu mai are rost sa mentionam, dar Pinterest este un mediu foarte vizual. Poti sa scapi cu poze de calitate indoielnica sau neprofesionale precum este Facebook-ul, unde interactionezi mai mult cu prietenii sau cu familia, dar pe Pinterest ai nevoie de poze de calitate superioara daca vrei sa atragi atentia. Imaginile de calitate conteza, restul trece in anonimat. Foloseste imagini de marime potrivita in locul care trebuie.

8. Expune-ti produsele in timp real. Construieste o poveste in jurul produsului tau si arata-l in actiune. Daca produsul tau nu este incitant, atunci asociaza-l cu haine, alimente sau peisaje.

9. Include si preturile. Studiile au aratat ca pin-urile care au atasat si pretul au 36% sanse sa stranga mai multe like-uri.

Primele articole, dedicate Facebook-ului si retelei Twitter le gasiti aici si aici.



Se incarca ...