Cresterea vanzarilor: mai putine versus mai multe emailuri catre clienti

Cresterea vanzarilor: mai putine versus mai multe emailuri catre clienti

Cat de des ar trebui sa trimiti emailuri catre baza ta de date ca sa ai cele mai bune rezultate? Intre marketeri se stie ca mai multe emailuri inseamna mai multi bani. Insa cei mai multi se tem sa puna in aplicare aceasta idee deoarece se tem sa nu fie luati drept spammeri.


Pornind de la premisa ca la clienti ajung prea multe emailuri si ca acestia le detesta, multe firme reduc numarul de mesaje trimise.



De ce mai putine emailuri?


Totul a pornit de la frica de spam, iar brandurile consuma resurse masive pentru targetare, relevanta si nisare. Pentru a-si face clientii sa deschida emailurile, sa dea click si sa cumpere mai mult, insa reducand comunicarea catre acestia.


Sansele ca vanzarile tale sa creasca sunt direct proportionale cu cresterea reach-ului sau a frecventei de trimitere. Sau amandoua.


Aceasta teama de a fi catalogat drept spammer este cea care impiedica brandurile sa se foloseasca de beneficiile marketingului online. Emailul este singurul canal de comunicare unde frecventa redusa a mesajelor este vazuta ca un aspect benefic, in timp ce la radio, televiziune si presa lucrurile stau exact invers: frecventa mesajelor este foarte mare. Partea interesanta este ca nimeni nu se plange (vizibil) de multitudinea spoturilor publicitare.



Mai multe emailuri, rezultate mai bune


Targetarea, timingul si relevanta sunt in continuare factori la fel de importanti, insa aceasta frica de supraincarcare a clientilor cu emailuri este nefondata. Ai nevoie doar sa le echilibrezi pe toate si sa le folosesti cu cap.



In practica este dovedit ca mai multe emailuri inseamna mai multi bani. Curaj!




Se incarca ...