Ce greseli faceti in transmiterea email-urilor?

Ce greseli faceti in transmiterea email-urilor?
Email marketing-ul este una din metodele cele mai necostisitoare de a va promova produsele si serviciile. Daca este facut corect, email marketing-ul va poate aduce rezultate din cele mai surprinzatoare.




Primul lucru pe care trebuie sa vi-l amintiti, inainte de a incepe, este ca trebuie sa aveti un plan bine pus la punct. Din pacate, multi marketeri nu pun deoparte destul timp pentru a gasi o strategie corecta de email marketing. Mai jos sunt o serie de probleme pe care  trebuie sa le eviti:




1. Sa nu ai acordul partenerilor




Prima regula, si cea de aur, pe care foarte multa lume o incalca inca de la inceput, este sa nu faci spam. Asta inseamna sa ai acordul celor care primesc email-urile. In principal, pentru ca spam-ul este ilegal, dar mai important decat asta, pentru ca poti strica o relatie de afacere in cazul in care cel care primeste email-ul este ofensat.




Mult prea multi marketeri fac greseala de a cumpara o lista de emailuri, ceea ce este si ilegal si  imoral. Din ce in ce mai multe companii, incluzand MailAgent, refuza sa mai trimita la aceste liste, pentru ca se poate strica o reputatie cladita pe termen lung, in cateva minute.




2. Prea multe grafice




Bineinteles ca imaginile sunt atractive si aduc o pata de culoare campaniilor voastre. Dar, prea multe grafice, sau imagini pot sa estompeze mesajul care se vrea trimis. Lucrurile trebuie sa fie cat mai simple si concise pentru a atrage atentia.




3. Email-uri fara mesaj




Experienta si bunul simt spun ca, daca vezi o pagina intreaga de reclama este foarte iritant. Trimite reclamele in acest fel si clientii vor apasa pe butonul de stergere imediat. Calitatea este mult mai importanta decat cantitatea in email marketing.




4. Sa nu faci teste




O regula importanta de asemenea este sa faci teste. Trimite email-ul la o lista restransa pentru a verifica continutul, calitatea, si compatibilitatea cu diferitii clienti de email. O greseala capitala este de nu face nici un test si de a trimite un email cu greseli, sau care nu se poate vedea decat pe un calculator.



Se incarca ...