Cum sa iti cresti numarul de abonati in mod natural

Cum sa iti cresti numarul de abonati in mod natural

In acest articol va vom da cateva sfaturi despre modul in care iti poti creste lista de abonati in mod natural. Poti incepe cu doi pasi simpli, chiar de azi, pentru a-ti spori numarul de abonati.


Dar inainte de a continua avem un singur sfat: Niciodata nu cumparati liste de email-uri!
Nimeni nu suporta spamul. Si daca veti apela la o lista cumparata si veti trimite email-uri catre acestia, asta veti face. Cei din lista nu vor sa stie de tine iar asta dauneaza ratei de livrare a email-urilor cat si IP-ului de pe care ati efectuat trimiterea, ceea ce inseamna ca urmatoarele mesaje pe care le veti trimite de pe acest IP vor trece mult mai greu de filtrele spam.


Si intrebarea fireasca care se pune este: cum va transformati compania dintr-una care a cumparat pana acum liste de email si care a facut spam, in una care isi va creste lista de abonati in mod natural si care asteapta sa afle vesti de la tine.
Sunt doua raspunsuri:
1. Traficul
2. Conversiile


Le vom discuta separat si va vom arata cum le puteti implementa pe amandoua in site-ul tau.


Cresterea traficului


In primul rand va trebui sa scrieti pe blog in mod constant. Blogul va atrage persoane care sunt interesate de industria in care activati catre site. Fiecare articol scris este o sansa in plus ca motoarele de cautare sa indexeze site-ul tau si pentru cititori de a shareui continutul tau.
Ganditi-va la voi de fiecare data cand aveti o intrebare si cautati un raspuns. Care este primul lucru pe care il faceti? Veti cauta pe Google. Daca exista un articol cu raspunsul exact la intrebarea pe care o cautati, acela este articolul pe care il veti deschide. Daca inversati procedeul pentru business-ul vostru, puteti produce mult trafic targetat si lead-uri.


Spre exemplu, la MailAgent, cand cineva tasteaza fraza “Cum definim procesul de Inbound Marketing?” pe Google, suntem primii care aparem la rezultate. Un mare procent din cei care cauta vor da click pe primul rezultat pe care il gasesc. Si din moment ce am scris un articol cu titlul exact si despre acest subiect, am fost in stare sa generam mult trafic si lead-uri catre aceasta pagina.


Doar intrebati-va care sunt cele mai comune intrebari pe care le puteti primi de la posibilii prospecti? Acele intrebari vor fi titlul pentru urmatoarele posturi de pe blog. Raspunsul la acele intrebari? Acela va fi continutul articolului de pe blog.
Acum repetati acest proces pentru toate posibilele intrebari si veti avea din ce in ce mai multe variante pentru a produce continutul de care aveti nevoie. Daca raspunsurile la aceste intrebari sunt ceea ce actualii si viitorii tai clienti cauta, vei incepe sa contruiesti o relatie pe termen lung si generatoare de trafic catre site-ul tau, exact ceea ce ai nevoie pentru a incepe sa-ti construiesti lista de email-uri.


Acum ca aveti traficul dorit venind catre site-ul vostru, cum tranformi traficul in abonati la email, lead-uri si eventual clienti?


Cum sa transformi traficul in adrese de email


Metoda noastra preferata de a converti vizitatorii in abonati la email, este de a le da ceva in schimb pentru adresa lor de email. De exemplu, este o pizzerie chiar peste drum de sediul nostru. In fiecare vineri, au un bol asezat langa casa de marcat in care iti poti lasa cartea de vizita. Odata pe saptamana extrag o carte si castigatorul primeste un pranz gratuit. Tu le dai ceva mic si ei iti dau ceva mare la schimb, cam asa functioneaza.
Si tu trebuie sa faci acelasi lucru pe site-ul tau pentru a converti traficul in abonati la email si lead-uri.
Va sugeram sa incepeti cu doua tipuri de oferte gratuite. In partea de sus a palniei le puteti oferi o bucata de continut educational precum un ebook, iar la mijlocul palniei dati-le ocazia sa discute cu cineva din echipa voastra de vanzari pentru a primi un demo, un sfat, o consultatie gratuita sau orice ar functiona pentru afacerea vostra. Avand aceste doua modele de oferte pe site-ul tau puteti capta potentiale lead-uri si a converti clientii care se afla in diferite etape ale procesului de cumparare.


De exemplu, acest articol de pe blogul MailAgent are call-to-action-uri pentru ambele tipuri de oferte. In dreapta articolului este un call-to-action intitulat “Fa-ti cont. Incearca tool-urile si serviciile MailAgent! Iar asta fara sa platesti prima luna.” Cand veti da click acolo vi se va deschide o pagina unde veti putea completa mai multe campuri pentru crearea unui cont gratuit pentru 30 zile. Sub articolul de pe blog mai sunt 3 CTA-uri. Unul dintre ele este pentru a cere o oferta de pret personalizata. Vi se va deschide o fereastra de tip pop-up in care vi se vor cere cateva date de contact pentru ca unul dintre colegii de pe departamentul de vanzari sa va poata contacta.


Retineti: incetati sa mai cumparati liste de email-uri si concentrati-va pe cele de mai sus - traficul si conversiile. Daca ai deja un flux constant de trafic care vine catre site-ul tau vei putea vedea rezultatele imediat. Rezultatele pot varia in functie de industria in care activati.


Aduceti-va aminte de cheia pentru toate acestea – cheia construirii unei liste cat mai organica – este de a ajuta oamenii si de a le furniza informatii relevante ca si continut in schimbul adreselor de email.


Sursa: http://blog.hubspot.com




Se incarca ...