Cat de mult valoreaza clientii tai? (Infografic)

Cat de mult valoreaza clientii tai? (Infografic)

Valorea duratei de viata a unui client (LTV – Lifetime value) este unul dintre acei indicatori care nu ii lasa pe multi CEO sa doarma noaptea. Este venitul estimat pe care un client il va genera pe intreaga durata a relatiei cu compania ta. Se ia in considerare nu numai cumparatura initiala dar si cat este posibil ca un cumparator sa cumpere in viitor, pe masura ce vor achizitiona mai multe produse si servicii de la tine.


Intelegand cate venituri va genera fiecare client nou, o sa obti o perspectiva valoroasa despre cum sa-ti setezi in mod corespunzator bugetul de marketing si cat va trebui sa cheltui pe achizitionarea de noi clienti sau pe retentia celor existenti. Toate aceste lucruri vor fi apreciate de CEO-ul tau cand va vedea cat de mult te preocupa.


Aruncati o privire pe infograficul de mai jos creat de cei de la KISSmetrics pentru a invata mai multe despre LTV, cum puteti calcula valoarea duratei de viata pentru clientii vostri si cum puteti folosi aceste informatii pentru a optimiza cheltuielile cu marketingul.


How To Calculate Customer Lifetime Value


Cum poti creste LTV

Segmentarea clientilor

Segmenteaza clientii pe baza perioadei de timp pe care au petrecut-o alaturi de compania ta sau dupa tipul de client pentru a determina pe ce tipuri de clienti ar trebui sa te focusezi mai mult sau mai putin, in functie de bugetul pe care vrei sa il dobandesti. In timp ce unii clienti vor fi mai costisitori pentru tine, ca sa ii castigi, ei pot fi mult mai benefici pentru compania ta pe termen lung daca au o rata de returnare mai mica si un LTV mai mare.


Multumeste-ti clientii

Asa cum explica si infograficul, cercetarile au aratat ca o crestere de doar 5% in retentia clientului poate creste profiturile cu 25% pana la 95%. Acelasi studiu a aflat ca o sa coste de 6-7 ori mai mult pentru a castiga un nou client decat de a pastra unul existent. Morala povestii: multumirea clientilor va mari rata de retentie si in schimb, va creste durata de viata a clientilor in compania voastra.


Sursa: http://blog.hubspot.com


 


 




Se incarca ...