Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email

Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email

Sa strangi o baza de date in mod organic, in email marketing, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Vizitatorii sunt mult mai reticenti in a-si lasa adresa de email, si asta din cauza spam-urilor cu care sunt bombardati in fiecare zi. 


Cum procedezi ca sa castigi increderea unui vizitator si sa-l determini sa-ti dea adresa lui de email? Este esential sa ii furnizezi trei lucruri:


Ce am eu de castigat? (What’s in it for me?)

Aceasta este intrebarea pe care toti ne-o adresam in momentul in care cineva ne cere adresa de email: ce am eu de castigat din asta?
Daca vizitatorul respectiv ar beneficia de reduceri semnificative de pe urma ofertelor tale, nu o sa mai tina cont de niciun spam si se va abona la newsletterul tau. Pe de alta parte, daca oferi lectii de crosetat mileuri, iar ei nu au niciun interes fata de acest lucru, nici nu mai conteaza cat de buna este campania ta de marketing.


Pentru a folosi acest principiu in mod eficient, trebuie sa concepi o oferta de nerefuzat. Asigura-te ca vizitatorul cunoaste acest lucru din momentul in care se aboneaza si ca va beneficia de ceva care chiar o sa-l ajute . Cu cat valoare perceputa a ofertei este mai mare, cu atat mai bine. Inspira-te din oferte pe care le-ai mai facut si care au avut rezultate remarcabile sau poate chiar din cele cu care concurenta a avut de castigat.


De ce trebuie sa am incredere in tine?


Cu atatia experti in toate domeniile din online, oamenilor le este greu sa-i identifice pe cei autentici.
De ce ar trebui sa creada ca ceea ce tu afirmi ca stii, este adevarat? Ce te deosebeste fata de ceilalti si de ce ar trebui sa se aboneze la lista ta si nu la altcineva?
Pentru a depasi acest lucru, trebuie sa iti faci cunoscuta experienta, calificarile, personalitatea si cel mai important, rezultatele. Ce ii va impresiona cel mai mult pe potentialii clienti din ceea ce ai facut in trecut? Nu fi timid in a arata aceste lucruri.


Ce vei face cu email-ul meu?


Odata ce ai obtinut adresa de email a vizitatorului, ce vei face cu ea? O vei adauga in lista de spam  si o vei vinde altui marketer? Il vei asalta de mai multe ori pe zi cu oferte? Sau ii vei furniza continut valoros o data sau de doua ori pe saptamana?


Utilizatorii vor sa stie daca vor avea parte de o experienta pozitiva ca si rezultat al aderarii lor la newsletter.
Nu este nevoie sa le oferi un plan detaliat de business despre cum vei folosi adresa lor de email. O propozitie sau maxim doua, in care le vei explica ca nu vor primi mesaje nesolicitate sau ca vor primi instiintari o data pe saptamana, poate creste semnificativ rata de conversie.
Spre exemplu, unul dintre clientii MailAgent care a implementat un sistem interesant de abonare a este Ziare.com, unde abonatii isi pot personaliza newsletter-ul in functie de ora la care doresc sa primeasca instiintari, dar isi pot selecta si categoriile de interes si vor primi stiri numai din acestea. 


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...