
Concursul premiaza cel mai reusit newsletter trimis in perioada 1 decembrie-24 decembrie ora 24:00 si se adreseaza clientilor Mail Agent.
Cele patru criterii de jurizare sunt:
1.Designul - 30% din punctaj
- Aspect – 5%
- -Corectitudinea HTMLului stabilit prin teste validator.w3.org- 10%
- -Corectitudinea HTMLului in standardele pentru email – 10%
- -Continut vs. Asezarea in pagina – 5%
2.Rata absoluta de crestere a CTR-ului masurata la media ultimelor trei trimiteri prin Mail Agent -15%
3.Rata de dezabonare masurata la media ultimelor trei trimiteri prin Mail Agent – 25%
4.Rata de spam masurata la media ultimelor trei trimiteri prin Mail Agent- 35%
Castigatorului ii vom oferi gratuit o luna de abonament, plus consultanta din partea echipei pentru dezvoltarea si/sau imbunatatirea strategiei de email marketing (ce include analiza campaniei, imbunatatirea templateului, sa).
Castigatorul il vom anunta pe 2 Ianuarie 2012.
Daca doriti sa fiti inscrisi in concurs, puteti sa ne trimiteti un newsletter de Craciun la adresa
concurs@mailagent.ro.