Articole scrise de: Diana Ciuciu


11 motive pentru care e bine sa ai prieteni la locul de munca (Infografic)

A avea prieteni la locul de munca se coreleaza direct cu angajamentul si productivitatea de la birou. Potrivit raportului publicat de Gallup's State of the American Workplace , legaturile sociale puternice de la birou te pot face mai productiv si chiar sa-ti placa mai mult ceea ce faci, acestea fiind doar cateva dintre beneficii. De ce ar trebui sa iti faci prieteni la munca? Cei de la OfficeVibe au facut un infografic ce arata cum construirea relatiilor sociale intre colegi ajuta pe toata lumea sa munceasca mai bine. La noi in birou este tot timpul o atmosfera degajata si acest lu


Locuri de vizitat in Bucuresti

Anul trecut, cand am fost la Paris, sora mea mi-a facut o lista cu peste 20 de obiective turistice in 10 zile. Si, umbland dintr-un muzeu in altul, am realizat ca, de 5 ani de cand am venit in Bucuresti, am vizitat foarte putine locuri de aici.  Asa ca, anul acesta, mi-am propus sa bifez pe lista de vizitat urmatoarele: Casa Poporului Denumita si Palatul Parlamentului , aici este locul unde isi desfasoara activitatea cei care propun si voteaza legile statului (Camera Deputatilor si Senatul). Inscrisa cu 3 recorduri in World Records Academy (pentru cea mai mare, cea mai scumpa si cea


Factura electronica

Din momentul in care Romania a intrat in UE, in 2007, conform art.155 din Codul Fiscal, semnarea si stampilarea facturii sunt optionale, ceea ce ma duce cu gandul la factura electronica. Folosirea facturii electronice prezinta mai multe avantaje si beneficii, cum ar fi: Economisirea hartiei si a tonerului de la imprimanta (factura fiind transmisa pe mail sau prin alte mijloace online, nu mai este necesar a fi tiparita); Scaderea cheltuielilor cu livrarea facturii prin curier sau posta; Transmiterea facturii se face imediat dupa emiterea ei; Statusul facturii se poate vedea on


Responsabilitatile clientilor

Aproape in fiecare luna ma confrunt cu tot felul de situatii atunci cand incep procedurile de recuperarea a creantelor. In prima faza, verific cate facturi sunt neincasate la un anumit client – daca exista 3 facturi neplatite, trebuie sa suspendez contul respectivului client din aplicatie cu un aviz, in prealabil, apoi, pana la 5 facturi neplatite, conform procedurii, stopez facturarea si transmit clientului notificarea de incetarea a contractului de inbound marketing. Din aceasta “experienta”, am constatat ca exista 2 tipuri de clienti: cei care nu vor sa plateasca si cei care


Se incarca ...