Credibilitate - tipuri de mesaje potrivite
- I. COMUNICATE DE PRESA
a. Design:
- design simplu
- compatibil cu clientii de email de desktop si server
b. Continut si mesaj: mesaj clar, simplu, specific comunicatelor de presa
c. Beneficiile email-urilor de tip comunicat de presa:
- genul acesta de mesaje ilustreaza dinamica unei companii si realizarile acesteia, contribuind la cresterea increderii abonatilor in companie, in mesajele si initiativele acesteia. De aceea, comunicatele de presa pot fi trimise si catre alte liste in afara celei cu jurnalisti.
- II. EMAIL NEWSLETTER
Autenticitate, Incredere si Loialitate - tipuri de mesaje potrivite
- I. AUTORESPONDER-E
Autoresponder-ele sunt email-uri ce transmit automat/programat o anumita informatie catre client. Ele pot fi:
-Bazate pe categoria de produse – mesaje de cross selling & up selling
-Trimise ca urmare a descarcarii unui material in pdf sau click pe un anumit link.
-Email-ul poate contine o invitatie la o intalnire sau un material de aprofundare al cunostintelor prezentate in primul email
-Pre si post eveniment – alerte informative cu x numar de zile inainte de evenimente sau dupa eveniment; remindere de inscriere evenimente
-Ocazii speciale: alerte informative cu ocazia zilelor de nastere, onomastica, 1 si 8 Martie, Sf. Valentin s.a.m.d
- II. EMAIL NEWSLETTER
- III. EMAIL-URI de tip CATALOG
Concluzie: Cum sa nu generezi reactii negative din partea abonatilor
- Fii consecvent in ceea ce priveste comunicarile prin email pe care le trimiti: de exemplu, daca trimiti email-uri mai rar poti sa specifici acest lucru in formularul de abonare sau in subiectul email-ului: Newsletter trimestrial ... (numele companiei / brandului)
- Utilizeaza informatiile colectate: date despre sexul / varsta abonatilor. Concepe email-uri target-ate in functie de sex cu ocazia sarbatorilor de Craciun, de Sf. Valentin (idei de cadouri pentru el, idei de cadouri pentru ea), promotiilor speciale, etc.
- Respecta promisiunile facute: daca in urma abonarii este promis un cod promotional asigura-te ca acest cod va fi prezent si reducerea va fi aplicata.
(partea aIIa)