RO / EN

Sondaje


Comunicarea cu clientii

1. Cand ajungem sa agasam clientii? Comunicarea cu clientii, fie ca este prin newslettere, SMS-uri, sondaje de opinie, sau directa, poate ajunge sa fie intruziva. Dar cand ajungem sa ne agasam clientii? Pot primi un newsletter de la o companie cu care am lucrat si sa ma enervez, sau pot primi sute in fiecare luna si sa le citesc pe toate. Comunicarea devine agresiva numai cand trimitem continut care nu este relevant, in momentul trimiterii pentru clientii nostri. Barack Obama trimitea si de 6 ori pe zi newslettere in campania electorala. Asta nu l-a facut sa piarda votanti, ba din contra


6 greseli care iti pot ruina rezultatele unui chestionar

Daca nu ai mai trimis pana acum chestionare clientilor, iata o lista pe care sa o consulti, inainte de a incepe sa creezi intrebarile. Toate acestea de ajuta sa obtii rezultate cat mai bune dar si sa afli ce ai de imbunatatit in campaniile viitoare de marketing, astfel incat sa vii in intampinarea nevoilor clietilor. Intrebarile ar trebui sa includa: - Cine sunt clientii companiei? - Care sunt caracteristicile lor? - Ce doresc cu adevarat? - Cum au aflat de business-ul meu? - De ce sunt loiali brand-ului meu? Poate ai o idee despre raspunsurile la intrebarile de mai sus, dar cu si


Ce tipuri de intrebari poti sa folosesti in sondaje de opinie

Porniti la drum cu intrebarile potrivite. Alegeti intrebarile corect, astfel incat sa nu plictisiti respondentul. Timpul mediu al unui sondaj nu trebuie sa depaseasca 10 minute. Alegerea informatiilor si a intrebarilor pentru un sondaj, tipurile de intrebari pe care le adresati, joaca un rol foarte important pentru a concepe un sondaj eficient. Inainte de a concepe intrebarile, intrebati-va cum veti folosi raspunsurile de pe urma sondajului. Stiind care este scopul sondajului si informatiile pe care vreti sa le strangeti, va vor ghida catre tipurile de intrebari pe care sa le adresati.


Sondajele online - 6 reguli pentru a crea intrebari reusite

Un sondaj de opinie reusit iti furnizeaza informatii clare, relevante si perspective de atac pentru a te ajuta in luarea unei decizii. Sondajele reusite au o rata de raspuns mare, date de calitate superioara a intrebarilor si sunt usor de completat. Ca si reguli ajutatoare in crearea unui sondaj eficient, va prezentam urmatorii pasi de care sa tineti cont: 1. Intotdeauna tintiti catre intrebari care studiaza scopurile si obiectivele  - Asigurati-va ca intrebarea furnizeaza informatiile necesare pentru a indeplini obiectivele sondajului 2. Pastreaza intrebarile scurte si sim


3 motive pentru care ar trebui sa le trimiti sondaje de opinie clientilor

Ati trimis de curand vreun sondaj de opinie clientilor vostri? Nu este necesar sa o faceti in fiecare zi. Oricum, asta nu inseamna ca nu trebuie sa le trimiteti deloc. Din pacate, cei mai multi nu vad avantajele sondajelor de opinie si au tendinta sa nu le foloseasca asa des pe cat ar trebui. Un sondaj este o metoda simpla si ieftina de a invata lucruri valoroase despre lista de abonati pe care o aveti. Puteti sa ii sondati fara grija pana la de 4 ori intr-un an fara sa va faceti griji ca destinatarii o sa se opuna. Va oferim trei motive pentru care ar trebui sa faceti acest lucru: 1. I


Cum functioneaza chestionarele MailAgent (tutorial video)

Spre deosebire de email si SMS, chestionarele aduc un feedback real si pot aduce informatii suplimentare despre clientii din baza ta de date. Este simplu sa creezi un astfel de sondaj in aplicatia MailAgent, pe care ulterior il poti trimite prin email catre baza de date. Ulterior afli punctual raspunsurile date de fiecare abonat si poti chiar sa ai chestionarul disponibil pe site-ul tauk, poti sa exporti raspunsurile in format CSV si sa primesti un raport grafic al rezultatelor. Clientii pot gasi sectiunea de Chestionare aici . Daca nu esti client, fa-ti acum un cont gratuit aici


Se incarca ...