RO / EN

MailAgent News


Marketing Automation in MailAgent

Am lansat optiunea de automation. In cadrul aceste optiuni ai posibilitatea sa automatizezi comunicarea cu clientii. In momentul de fata ca sa faci acest lucru trebuie sa urmezi urmatorii pasi. Pasul 1. Sa iti creezi emailurile pe care vrei sa le trimiti. Acest lucru il faci cu ajutorul optiunii "creaza email". Aici ti se va cere subiectul emailului, apoi o sa ajungi in etapa de creare de email (la fel ca la orice newsletter). Vezi cum functioneaza editorul. Pasul 2. Trebuie sa iti definesti un workflow. Acesta inseamna o insiruire de emailuri care vor pleca in timpii ales


Modulul social si elementul video

Am introdus modulul de social. Astfel veti putea, cu usurinta, sa va introduceti in newsletter toate paginile sociale de care compania dumneavoastra dispune.   De asemenea aveti posibilitatea sa alegeti 4 seturi de iconite a cate doua dimensiuni: Ca si elemente sociale avem: Facebook Twitter LinkedIn Youtube Pinterest Google Plus Vimeo RSS Email Website Elementul video -  practic tot ce va trebui sa faceti este sa introduceti linkul de Youtube sau de Vimeo si editorul va trage automat thumbnailul la dimensiunea cea


Formulare de abonare

Pentru a colecta mai multe leaduri si informatii despre acestea, am introdus in aplicatia MailAgent un nou modul de integrare website. Acest modul va permite sa adaugati mai multe tipuri de demografice (nume, prenume, data nasterii, adresa de email, sex etc.) in functie de care, ulterior, puteti sa grupati leadurile pentru a le trimite newslettere targetate. In tutorialul urmator, veti vedea, pas cu pas, crearea unui astfel de formular de abonare.


Editor foto MailAgent

Mai jos aveti un tutorial video care va arata editorul foto care este integrat in MailAgent. Astfel dupa ce va importati pozele in sistem puteti sa le si editati.   Pe langa functiile de resize, crop, sau de schimbare ale orientarii aveti si multe alte tooluri care va vor ajuta in crearea newsletter-elor.     Beneficiati de numeroase filtre, posibilitatea de a pune tot felul de margini, puteti sa adaugati texte pe poza direct din editor.      


Editor drag and drop MailAgent

Mai jos aveti un tutorial care va arata cum se foloseste noul editor drag and drop MailAgent. Editorul este special conceput astfel incat fiecare email sa fie responsive. Astfel emailurile create cu acesta se vor vedea perfect atat pe deviceurile mobile cat si pe desktop-uri.   In noul editor puteti sa aranjati informatia pe o coloana, doua coloane si trei coloane.   De asemenea pe langa editorul drag and drop beneficiati si de editor de poze. Cu acest editor puteti sa redimensionati poze, sa atasat filtre, sa puneti diverse masti si multe alte lucruri utile. Ca sa vedeti


Modificari sectiune creare email.

Deoarece lansam editorul drag and drop special facut pentru a genera templateuri responsive, trebuie sa modificam zona de creare email. Astfel dupa ce vei alege lista catre care vrei sa trimiti o sa fii dus in pagina de mai jos. Prima optiune te duce catre editorul drag and drop. Pentru a vedea cum sa il folosesti click aici . A doua optiune te va duce catre editorul clasic care dispune si de templateuri predefinite. Aici exista articolul care descrie cum poti sa folosesti acest editor. A treia optiune este pentru a incarca propriul template html. A patra optiune este pe


Pune pauza - noua functionalitate din MailAgent

Deoarece anumite companii au trimiteri sezoniere, ne-am gandit sa venim in ajutorul lor cu optiunea de a pune pauza. Astfel companiile care stiu ca nu vor trimite intr-o anumita perioada au optiunea sa puna pauza si nu se vor emite facturi pentru acea perioada. Astfel beneficiezi de avantajele unui abonament si de flexibilitatea unui serviciu prepay. Cum se face asta?   Nimic mai simplu. Sa zicem ca nu vreti sa trimiteti in luna octombrie. Pe data de 30 septembrie cel tarziu va puteti duce in contul meu si acolo apasati butonul " Pune pauza "   Dupa ce ati a


Ce se intampla intr-un minut pe internet (Infografic)

Cand te gandesti la 60 de secunde nu iti par o perioada mare de timp, insa cand te gandesti la cat de multe lucruri se intampla in acel minut s-ar putea sa ramai surprins. Cei de la Domo.com au refacut statisticile pe care le-au inclus intr-un nou infografic iar diferentele fata de cel din 2012 sunt suprinzatoare. Se poate observa este ca email-ul a ramas un instrument de distributie a informatiei in continuare foarte des utilizat. Utilizatorii trimit aproximativ 200 de milioane de email-uri in fiecare minut. Cautarie pe Google urmeaza imediat dupa email, cu 4 milioane de in


O scurta istorie a web design-ului (Infografic)

Iti mai aduci aminte cum aratau primele site-uri? Nu seamana deloc cu ceea ce vedem astazi. Fara imagini sau CSS-uri ca sa nu mai vorbim de design-uri animate. Sunt o multime de lucruri pe care le putem obtine astazi in web design fata de anii ’90, iar lucrurile vor evolua, cu certitudine. In infograficul urmator, AmeriCommerce ne poarta printr-o istorie a web design-ului, incepand cu ani 1990 si pana in prezent. Vei observa trendurile de design, borwserele si rezolutia monitoarelor care s-au schimbat in ultimii 25 de ani.  


5 greseli pe care agentii de vanzari le fac la telefon (Infografic)

Agentii de vanzari isi doresc sa incheie o afecere chiar de la primul telefon. Chiar daca acesta este obiectivul final, se pot parcurge mai multi pasi, care fac parte din intregul proces, pana la marea semnare. O incheiere poate fi considerate si obtinerea unei promisiuni pentru inca o intrevedere, o pledoarie pentru ca vanzatorul sa fie introdus la o persoana cu factor de decizie, sau un angajament ca se va lua o decizie pana la o anumita data. Vazuta din aceasta perspectiva, incheierea unui deal incepe de la prima interactiune. Daca vanzatorul esueaza in constuirea unui drum cu mai multe


Se incarca ...