RO / EN

MailAgent News


Tipuri de email (partea a I-a)

Email-ul ca mijloc de comunicare are o flexibilitate extraordinara in ceea ce priveste situatiile de comunicare in care poate fi utilizat, modalitatea de trimitere a mesajului, grafica si tipurile de interactiune pe care le poate contine. Fiecareia dintre aceste situatii de comunicare ii corespunde un anumit tip de email care va fi generator de reactii pozitive (sau negative). Etapa interactiunilor pozitive - tipuri de mesaje potrivite I. MESAJELE DE BUN VENIT – Sunt corespondentul unei strangeri de mana atunci cand faci cunostinta cu cineva nou. Mesa


Email-ul in noua economie a cuvintelor

De curand a aparut pe piata noua editie a ghidului All About Email Creative. Ethan Boldt Redactor Sef al DirectMarketingIQ a prezentat un scurt rezumat al primului capitol aici. Autorul cartii, Gary Hennerberg a studiat arhiva de newsletter-e Email Campaign Archive (acces pe baza unei taxe anuale in singura “librarie de email-uri” in care email-urile sunt impartite in 180 de categorii de servicii si produse) pentru a suprinde cateva dintre caracterisiticile email-urilor promotionale legitime trimise de cei mai cunoscuti marketeri din America. Potrivit observ


Scurta introducere in email marketing

Au trecut mai bine de 10 ani de cand email-ul incepea sa fie integrat in randul instrumentelor de comunicare online. Cea mai raspandita definitie a  email marketing-ului este: utilizarea  email-ului pentru a promova produse si / sau servicii . O alta definitie este aceea care spune ca email marketing-ul presupune utilizarea email-ului pentru a dezvolta si fideliza clientii si / sau potentialii clienti . In realitate, daca iti doresti ca programul tau de email marketing sa dea rezultate si sa ai parte de clienti multumiti si potentiali clienti interesati de serviciile /


Se incarca ...