Articole scrise de: MailAgent Team


Email-ul in noua economie a cuvintelor

De curand a aparut pe piata noua editie a ghidului All About Email Creative. Ethan Boldt Redactor Sef al DirectMarketingIQ a prezentat un scurt rezumat al primului capitol aici. Autorul cartii, Gary Hennerberg a studiat arhiva de newsletter-e Email Campaign Archive (acces pe baza unei taxe anuale in singura “librarie de email-uri” in care email-urile sunt impartite in 180 de categorii de servicii si produse) pentru a suprinde cateva dintre caracterisiticile email-urilor promotionale legitime trimise de cei mai cunoscuti marketeri din America. Potrivit observ


Detaliile fac diferenta…chiar si in email marketing

Ce inseamna acest lucru ? Inseamna ca atunci cand construiesti un email trebuie sa incepi cu cele mai mici elemente. Aceste elemente - care alcatuiesc micro continutul (definit in 1998 de Jakob Nielsen ca fiind alcatuit din titluri, headline-uri si subiectul unui email) sunt de obicei neglijate in favoarea macro continutului – continutul  efectiv al email-ului. Pasul 1 – Opreste-ti atentia asupra campului de FROM . Gandeste-te la denumirea care vrei sa apara in header-ul email-ului. Denumirea poate fi titlul newsletterului : ‘Destinatii exotice’,


Scurta introducere in email marketing

Au trecut mai bine de 10 ani de cand email-ul incepea sa fie integrat in randul instrumentelor de comunicare online. Cea mai raspandita definitie a  email marketing-ului este: utilizarea  email-ului pentru a promova produse si / sau servicii . O alta definitie este aceea care spune ca email marketing-ul presupune utilizarea email-ului pentru a dezvolta si fideliza clientii si / sau potentialii clienti . In realitate, daca iti doresti ca programul tau de email marketing sa dea rezultate si sa ai parte de clienti multumiti si potentiali clienti interesati de serviciile /


Se incarca ...