Articole scrise de: MailAgent Team


3 reguli de aur in email marketing

Iata ca si la noi firmele folosesc din ce in ce mai des transmiterea de emailuri pentru a mentine legatura cu partenerii. Totusi, exista inca destui manageri care nu inteleg cum i-ar ajuta acest sistem sau care si mai rau, confunda email marketingul cu SPAM-ul. Adevarul este ca pentru a trimite newslettere trebuie indeplinite anumite criterii. Regula principala care nu trebuie incalcata niciodata este obtinerea acordului clientilor. Exista cazuri in care se considera ca un formular de contact este suficient pentru a trimite comunicarea, sau cazul mult mai grav cand adresa d


Client service si email-ul

Clientul in era digitala: omniprezent si cu o putere mare de influenta prin intermediul numeroaselor instrumente de socializare  (Facebook, Twitter, digg, Slideshare, del.icio.us s.a.) si feedback rapid (prin intermediul review-urilor, post-urilor pe bloguri personale, etc.).  Astfel, fiecare element al activitatii de client service trebuie sa fie bine reprezentat in toate canalele de comunicare utilizate de companie. Email-ul nu ar trebui sa reprezinte o exceptie in ceea ce priveste experienta clientilor cu produsele / serviciile unei companii. Activitatea de email


Ce greseli faceti in transmiterea email-urilor?

Email marketing-ul este una din metodele cele mai necostisitoare de a va promova produsele si serviciile. Daca este facut corect, email marketing-ul va poate aduce rezultate din cele mai surprinzatoare. Primul lucru pe care trebuie sa vi-l amintiti, inainte de a incepe, este ca trebuie sa aveti un plan bine pus la punct. Din pacate, multi marketeri nu pun deoparte destul timp pentru a gasi o strategie corecta de email marketing. Mai jos sunt o serie de probleme pe care  trebuie sa le eviti: 1. Sa nu ai acordul partenerilor Prima regula, si cea de aur, pe care foarte mu


Device deliverability

With the rise of the intelligent devices, companies like Intel, Sony or other hardware manufacturers strive to make their devices smaller and smarter in order to interact with the user in a better way. This offers marketers new methods to deliver their client’s messages across a multitude of apparatuses. This untapped market like the GPS market, or the intelligent TV market is just starting to develop, following the patterns of the personal computer market and a the smart phone market (that has the same trends). First the device is used in for a specific function, like to perform mathematic


Adio GoodMail :(

Intr-o nota mai trista am primit acest email ieri: It is with great regret that I must inform you that Goodmail will cease operations on Tuesday 2/8/11. We will continue to provide CertifiedEmail tokens until Tuesday 2/8/11 5pm PST at which time our Token Generators will be taken offline. Tokens provided between 2/1/11 and 2/8/11 will be free of charge. All tokens provided during the month of January will be charged at regular rates. We are working with our ISP partners to accommodate a transition period for your IP addresses so as to dec


Email-uri de la Sfantul Valentin

  Sfantul Valentin este alaturi de celalalte sarbatori sezoniere, precum: 1 & 8 Martie, Pastele, Craciunul o oportunitate de a interactiuna cu abonatii.  Este o oportunitate care: - demonstreaza potentialul unui companii de a se schimba si de a-si adapta modul de comunicare in functie de circumstante / perspective - arata fata umana a organizatiei – oamenii pot vedea partea creativa a celor care se afla in spatele numelui organizatiei. Comunicarea devine personala, putand fi asociata unei persoane si nu doar unui mecanism de trimitere email-uri P


Pretul platit pentru un raport

Ca in orice industrie, raportarea este extrem de importanta. Toti ne gandim cand facem o investitie intr-un produs scump care sa livreze emailuri. Doar ca s-ar putea sa nu ne gandim la ceea ce este cu adevarat important. Desi este foarte greu sa cuantificam costurile sau beneficiile unei campanii de email marketing putem sa verificam cateva obiective clare. De aceea, aproape toate companiile de email marketing sau cele de trimitere de emailuri sunt interesate sa arate clientilor sai o serie de raportari ale trimiterilor. Cand suntem in contact cu o piata asa diversificata trebuie sa ne


Tipuri de email (partea a II-a)

Credibilitate - tipuri de mesaje potrivite I. COMUNICATE DE PRESA a. Design: - design simplu - compatibil cu clientii de email de desktop si server b. Continut si mesaj: mesaj clar, simplu, specific comunicatelor de presa c. Beneficiile email-urilor de tip comunicat de presa: - genul acesta de mesaje ilustreaza dinamica unei companii si realizarile acesteia, contribuind la cresterea increderii abonatilor in companie, in mesajele si initiativele acesteia. De aceea, comunicatele de presa pot fi trimise si catre alte liste in afara celei cu jurnalisti


Tipuri de email (partea a I-a)

Email-ul ca mijloc de comunicare are o flexibilitate extraordinara in ceea ce priveste situatiile de comunicare in care poate fi utilizat, modalitatea de trimitere a mesajului, grafica si tipurile de interactiune pe care le poate contine. Fiecareia dintre aceste situatii de comunicare ii corespunde un anumit tip de email care va fi generator de reactii pozitive (sau negative). Etapa interactiunilor pozitive - tipuri de mesaje potrivite I. MESAJELE DE BUN VENIT – Sunt corespondentul unei strangeri de mana atunci cand faci cunostinta cu cineva nou. Mesa


Monitorizarea reputatiei

Pe la mijlocul lunii Decembrie, am observat ca exista noi probleme cu livrabilitatea pentru Yahoo. Acestia au inceput sa redirecteze catre folderul de spam inclusiv domenii cu reputatie excelenta. Au existat chiar companii certificate care au avut acesta problema. ReturnPath a observat dupa ce a analizat sute de  emailuri ca cei care au fost impactati sunt senderii care au mai multe adrese "de la" ("de la" este portiunea din fata semnului @). Ce s-a schimbat in Yahoo? Am descoperit ca reputatia Yahoo s-a schimbat. Din decembrie, Yahoo foloseste si adresa "de la" in plus fata de domen


Se incarca ...