Articole scrise de: MailAgent Team


Partenerii nostri-fashionshoes.ro

Cine sunt? Fashionshoes.ro este una dintre cele mai cunoscute surse online de shopping dedicata shoppingului inteligent, cu stil si profesionist. Pantofii fashion shoes stau sub marca unor branduri si designeri celebri  in toata lumea, iar toate produsele au preturi accesibile si un raport calitate/pret foarte bun. De cand suntem parteneri? Din iulie 2011. De ce ne place acest magazine online? -Are spirit inovator si testeaza mereu noi idei atat pe continut, cat si pe designul newsletterelor. -Se adreseaza direct abonatilor prin newslettere pe


Partenerii nostri-WWF

Cine sunt WWF? Fondata in 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai mari si eficiente organizatii internationale independente care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii. Programul Dunare-Carpati al WWF a fost infiintat in anul 1998, cu scopul de a derula proiecte de conservare, refacere si administrare durabila a zonelor naturale din aceste doua regiuni. De cand suntem parteneri? De la jumatatea anului 2011. Cel mai mult ii apreciem pentru ca: -Isi respecta comunitatea care ii sustine si o tine intotdeauna  informata.


Cum sa te folosesti de retelele sociale pentru a-ti castiga abonati

Configurarea paginii tale de brand de pe retelele sociale iti va ocupa ceva timp si resurse daca vrei s-o folosesti intr-un mod cat mai eficient. Iar daca intentionezi sa colectezi adrese de email pentru baza ta de date va trebui sa incurajezi participarea activa din partea urmaritorilor sau a fanilor tai. Pentru ca Facebook este cea mai folosita retea din Romania (a ajuns deja la peste 4 milioane de utilizatori), in acest post ne vom concentra pe metodele prin care poti colecta adrese de mail prin pagina de Facebook a afacerii tale. Cel mai accesibil si rapid mod de a castiga atat like


Abonatul jucaus

O alta metoda prin care poti sa atragi abonati si vizitatori pe site sunt jocurile. Daca afacerea ta poate sa creasca prin aceasta metoda, trebuie sa gandesti tipul de joc astfel incat sa atraga cat mai multi jucatori din target. Odata ales tipul de joc, te poti folosi foarte usor de concurenta dintre jucatori pentru a abona utilizatorul la newsletter. Il poti anunta care sunt scorurile si cand acestea sunt depasite de alt jucator, sau ii poti oferi alte alerte legate de joc (de ex. X a terminat de construit o ferma…). De asemenea, jocul trebuie sa aiba o finalitate iar castigatorul t


Partenerii nostri- Secom

Produsele importate de Secom® sunt 100% naturale , sunt originale (fiind importate cu aceeasi formula prezenta la nivel international) si au la baza materie prima de calitate superioara, in concentratii optime de ingrediente active . De cand trimit newsletter prin MailAgent? Octombrie 2010 De ce ne place Secom? •Pentru ca isi intelege businessul si si-a stabilit frecventa potrivita pentru el. Asa ca le trimite abonatilor newsletter o data pe luna. •Pentru ca stie ca ai doar atata rabdare cat sa citesti despre 3 produse si nu despre 10. Asa ca


23% dintre newsletterele din Romania nu ajung in Inbox

MailAgent a realizat o analiza potrivit careia aproapre un sfert dintre newsletterele trimise de companiile din Romania nu ajung in Inboxul destinatarilor. Astfel, in urma trimiterii unui newsletter, doar 77% dintre mesaje sunt livrate cu succes. Din cele 23% care nu ajung in Inbox 6% intra in folderul de spam, iar 17% se pierd definitiv pentru ca nu trec de filtrele serverelor. "Fiecare email transmis inseamna o suma de bani investita. De aceea, este important ca rata mesajelor care intra in Inbox sa fie cat mai mare. Iata si un exemplu concret: sa spunem ca suntem


Marimea conteaza? (In ceea ce priveste baza de date)

Majoritatea celor care activam in domeniul email marketing-ului consideram ca o baza de date este mai buna cu cat este mai mare. Ca si in alte domenii, nu marimea conteaza, ci rata de deschidere. Exista clienti care isi tripleaza baza de date dar rata de deschidere creste doar cu 10%. Poti sa ajungi de la o baza de date cu 10.000 de abonati si 2.000 de deschideri la o baza de date de 40.000 cu 2.300 de deschideri. Dar asta inseamna 30.000 de abonati noi, din care doar 300 te urmaresc. Mai jos o sa iti arat ce trebuie sa ai in vedere si ce metode poti aplica atunci cand ai ca obiectiv cre


Am voie sa trimit acest newsletter?

Din experienta noastra daca ai ajuns sa iti pui aceasta intrebare, cel mai des, raspunsul este nu. Pentru stabilirea unui cadru legal, marketingul prin email, un subdomeniu al marketingului online, reprezinta: I. Trimiterea de mesaje comerciale prin email (newslettere, alerte, emailuri promotionale) II. Achizitionarea de publicitate in instrumente deja existente de marketing prin email  (publicitate in newslettere sau trimiterea emailuri comerciale catre utilizatorii unui site sau ai unui serviciu) In legislatia din Romania exista doar doua cazuri in care ai voie sa trimiti un n


O poveste de succes

Acordul abonatilor tai este cel mai important pas in cresterea unei baze de date. Am vorbit intr-un articol precedent despre ineficienta unei baze cumparate ; si tocmai pentru ca ti-am dovedit ca fara permisiunea clara a abonatilor faci spam, vrem sa iti povestim despre un proiect succes. Iti prezentam ShoesandtheCity.ro, un concurs care a dus la marirea unei baze de date de peste 10 ori, ajungand in doar cateva luni de la 3000 la aproape 30000 de abonati. Shoesandthecity.ro a fost un site creat special sa promoveze un concurs pentru femei, initiat de FashionShoes.ro. Prima alegere


Divide et impera- On the importance of A/B Testing

If we ended up thinking of testing the newsletter we are sending, it means we are heading in the right direction. From here to a successful campaign there's only one step, putting to the test your template's content, the subject line and the sends. The most important weapon in the testing process is that of A/B testing. In online marketing this process is different from traditional marketing, because we can get feedback in real time. Thus, in an A/B testing campaign, there are three sends, two sends for testing and one for the winning newsletter. To continue reading the study cre


Se incarca ...