RO / EN

Email Marketing


Plugin de automatizare pentru WordPress.

Pluginul de automatizare pentru wordpress permite urmatoarele lucruri. Sincronizarea bazei de date din wordpress cu baza de date din MailAgent. Odata ce ai publicat un articol nou acesta se trimite automat catre baza de date din MailAgent. Poti sa setezi sa plece catre toata baza de date sau doar catre cei abonati la o anumita categorie. Mai jos ai un tutorial de instalare si configurare:   In sectiunea Module din worpress alegi sa adaugi un modul nou. Dupa ce ai incarcat modulul alegi sa il activezi. Pluginul se descarca de aici . In setarile pluginului MailAgent ale


Tragerea automata a produselor din site sau feed rss.

Am adaugat in editorul MailAgent optiunea de a putea insera automat informatia din siteul vostru prin feed RSS sau prin simpla introducere a unui link. Voi detalia mai jos ce presupune acest lucru. Introducerea produselor din feed RSS. In editor au aparut doua butoane: un buton pentru modul rss si unul pentru element RSS.  Dupa ce alegeti modulul, pentru a face setupul acestuia, trebuie sa dati click pe butonul de feed care apare atunci cand mouse-ul este in acea zona (butonul de sus in chenarul portocaliu): Odata selectata aceasta optiune, se va deschide fereast


Marketing Automation in MailAgent

Am lansat optiunea de automation. In cadrul aceste optiuni ai posibilitatea sa automatizezi comunicarea cu clientii. In momentul de fata ca sa faci acest lucru trebuie sa urmezi urmatorii pasi. Pasul 1. Sa iti creezi emailurile pe care vrei sa le trimiti. Acest lucru il faci cu ajutorul optiunii "creaza email". Aici ti se va cere subiectul emailului, apoi o sa ajungi in etapa de creare de email (la fel ca la orice newsletter). Vezi cum functioneaza editorul. Pasul 2. Trebuie sa iti definesti un workflow. Acesta inseamna o insiruire de emailuri care vor pleca in timpii ales


Ce subiecte sa folosim in email marketing? Simple sau complexe?

Cand vine vorba despre scrierea unui subiect de email, cei mai multi marketeri urmaresc bine-cunoscuta metoda “KISS”. Totusi, un studiu recent facut de catre  Touchstone a descoperit faptul ca dedicarea oarba acestei cause poate fi motivul pentru care cei mai multi destinatari nu iti vor citi emailul. Folosind noua lor tehnologie de testare a destinatarilor virtuali, in loc de cea a abonatilor reali, Touchstone au descoperit ca, cu cat este mai complex limbajul folosit, cu atat clickurile si ratele de deschidere vor fi mai mari. Cateva informatii despre acest studiu: Metodo


Modulul social si elementul video

Am introdus modulul de social. Astfel veti putea, cu usurinta, sa va introduceti in newsletter toate paginile sociale de care compania dumneavoastra dispune.   De asemenea aveti posibilitatea sa alegeti 4 seturi de iconite a cate doua dimensiuni: Ca si elemente sociale avem: Facebook Twitter LinkedIn Youtube Pinterest Google Plus Vimeo RSS Email Website Elementul video -  practic tot ce va trebui sa faceti este sa introduceti linkul de Youtube sau de Vimeo si editorul va trage automat thumbnailul la dimensiunea cea


Formulare de abonare

Pentru a colecta mai multe leaduri si informatii despre acestea, am introdus in aplicatia MailAgent un nou modul de integrare website. Acest modul va permite sa adaugati mai multe tipuri de demografice (nume, prenume, data nasterii, adresa de email, sex etc.) in functie de care, ulterior, puteti sa grupati leadurile pentru a le trimite newslettere targetate. In tutorialul urmator, veti vedea, pas cu pas, crearea unui astfel de formular de abonare.


Cum isi colecteaza cei mai mari retaileri online abonatii pentru newsletter?

    250ok a facut un studiu in care au analizat cum cei mai mari 500 retaileri din domeniul ecommerce isi aboneaza clientii la newsletter. Locul unde pozitioneaza casuta de abonare 7.7% in zona de header a siteului 44.4% folosesc o forma de pop-up 54.3% in dupa prima pagina vizibila, sau in footer. Greseli: Numai 6%  din retaileri folosesc double opt-in Cadouri oferite la abonare 29% din retaileri ofera un cadou pentru abonare 18% ofera un procentaj de discount pentru abonare 5.9% ofera o suma fixa pentru abonare 5.1%


Comunicarea cu clientii

1. Cand ajungem sa agasam clientii? Comunicarea cu clientii, fie ca este prin newslettere, SMS-uri, sondaje de opinie, sau directa, poate ajunge sa fie intruziva. Dar cand ajungem sa ne agasam clientii? Pot primi un newsletter de la o companie cu care am lucrat si sa ma enervez, sau pot primi sute in fiecare luna si sa le citesc pe toate. Comunicarea devine agresiva numai cand trimitem continut care nu este relevant, in momentul trimiterii pentru clientii nostri. Barack Obama trimitea si de 6 ori pe zi newslettere in campania electorala. Asta nu l-a facut sa piarda votanti, ba din contra


Cum sa faci o campanie de marketing pentru sarbatori

MailAgent va poate ajuta sa trimiteti cele mai bune campanii de email marketing mobil pentru a atrage leaduri si a genera mai multe vanzari in perioada sarbatorilor. Intr-un mediu in care toata lumea este conectata la email cu ajutorul telefonului mobil, campaniile de newsletter devin din ce in ce mai importante in procesul de marketing. O metoda buna de a atrage cumparatorii cu ajutorul unui email este contentul video. Acesta poate fi amuzant, dar si folositor pentru utilizator, iar ratele de click si de cumparare pot creste cu peste 40% daca adaugati un video in newsletterul vostru


78% din click-uri se intampla la prima deschidere a newsletterului

  Ceea ce a crescut foarte mult este volumul brut de trimitere. Insa din ce in ce mai mult trimiterile bulk nu mai sunt dezirabile daca nu se face o segmentare corecta si daca nu analyzam cum si ce citeste userul nostru.   Ratele de click relative la mediul de citire difera foarte mult, astfel pe mobile ratele de click ajung la 11%, pe cand pe desktop 14% din cititori dau click pe un link. Cei care actioneaza cel mai mult sunt cititorii de webmail (Gmai, Yahoo in browser), dintre ei 19% dau click pe un link din email. Utilizatorii de mobile email marketing deschid in prop


Se incarca ...