RO / EN

Email Marketing


3 reguli de aur in email marketing

Iata ca si la noi firmele folosesc din ce in ce mai des transmiterea de emailuri pentru a mentine legatura cu partenerii. Totusi, exista inca destui manageri care nu inteleg cum i-ar ajuta acest sistem sau care si mai rau, confunda email marketingul cu SPAM-ul. Adevarul este ca pentru a trimite newslettere trebuie indeplinite anumite criterii. Regula principala care nu trebuie incalcata niciodata este obtinerea acordului clientilor. Exista cazuri in care se considera ca un formular de contact este suficient pentru a trimite comunicarea, sau cazul mult mai grav cand adresa d


Client service si email-ul

Clientul in era digitala: omniprezent si cu o putere mare de influenta prin intermediul numeroaselor instrumente de socializare  (Facebook, Twitter, digg, Slideshare, del.icio.us s.a.) si feedback rapid (prin intermediul review-urilor, post-urilor pe bloguri personale, etc.).  Astfel, fiecare element al activitatii de client service trebuie sa fie bine reprezentat in toate canalele de comunicare utilizate de companie. Email-ul nu ar trebui sa reprezinte o exceptie in ceea ce priveste experienta clientilor cu produsele / serviciile unei companii. Activitatea de email


Device deliverability

With the rise of the intelligent devices, companies like Intel, Sony or other hardware manufacturers strive to make their devices smaller and smarter in order to interact with the user in a better way. This offers marketers new methods to deliver their client’s messages across a multitude of apparatuses. This untapped market like the GPS market, or the intelligent TV market is just starting to develop, following the patterns of the personal computer market and a the smart phone market (that has the same trends). First the device is used in for a specific function, like to perform mathematic


Adio GoodMail :(

Intr-o nota mai trista am primit acest email ieri: It is with great regret that I must inform you that Goodmail will cease operations on Tuesday 2/8/11. We will continue to provide CertifiedEmail tokens until Tuesday 2/8/11 5pm PST at which time our Token Generators will be taken offline. Tokens provided between 2/1/11 and 2/8/11 will be free of charge. All tokens provided during the month of January will be charged at regular rates. We are working with our ISP partners to accommodate a transition period for your IP addresses so as to dec


Email-uri de la Sfantul Valentin

  Sfantul Valentin este alaturi de celalalte sarbatori sezoniere, precum: 1 & 8 Martie, Pastele, Craciunul o oportunitate de a interactiuna cu abonatii.  Este o oportunitate care: - demonstreaza potentialul unui companii de a se schimba si de a-si adapta modul de comunicare in functie de circumstante / perspective - arata fata umana a organizatiei – oamenii pot vedea partea creativa a celor care se afla in spatele numelui organizatiei. Comunicarea devine personala, putand fi asociata unei persoane si nu doar unui mecanism de trimitere email-uri P


Pretul platit pentru un raport

Ca in orice industrie, raportarea este extrem de importanta. Toti ne gandim cand facem o investitie intr-un produs scump care sa livreze emailuri. Doar ca s-ar putea sa nu ne gandim la ceea ce este cu adevarat important. Desi este foarte greu sa cuantificam costurile sau beneficiile unei campanii de email marketing putem sa verificam cateva obiective clare. De aceea, aproape toate companiile de email marketing sau cele de trimitere de emailuri sunt interesate sa arate clientilor sai o serie de raportari ale trimiterilor. Cand suntem in contact cu o piata asa diversificata trebuie sa ne


Monitorizarea reputatiei

Pe la mijlocul lunii Decembrie, am observat ca exista noi probleme cu livrabilitatea pentru Yahoo. Acestia au inceput sa redirecteze catre folderul de spam inclusiv domenii cu reputatie excelenta. Au existat chiar companii certificate care au avut acesta problema. ReturnPath a observat dupa ce a analizat sute de  emailuri ca cei care au fost impactati sunt senderii care au mai multe adrese "de la" ("de la" este portiunea din fata semnului @). Ce s-a schimbat in Yahoo? Am descoperit ca reputatia Yahoo s-a schimbat. Din decembrie, Yahoo foloseste si adresa "de la" in plus fata de domen


Detaliile fac diferenta…chiar si in email marketing

Ce inseamna acest lucru ? Inseamna ca atunci cand construiesti un email trebuie sa incepi cu cele mai mici elemente. Aceste elemente - care alcatuiesc micro continutul (definit in 1998 de Jakob Nielsen ca fiind alcatuit din titluri, headline-uri si subiectul unui email) sunt de obicei neglijate in favoarea macro continutului – continutul  efectiv al email-ului. Pasul 1 – Opreste-ti atentia asupra campului de FROM . Gandeste-te la denumirea care vrei sa apara in header-ul email-ului. Denumirea poate fi titlul newsletterului : ‘Destinatii exotice’,


Scurta introducere in email marketing

Au trecut mai bine de 10 ani de cand email-ul incepea sa fie integrat in randul instrumentelor de comunicare online. Cea mai raspandita definitie a  email marketing-ului este: utilizarea  email-ului pentru a promova produse si / sau servicii . O alta definitie este aceea care spune ca email marketing-ul presupune utilizarea email-ului pentru a dezvolta si fideliza clientii si / sau potentialii clienti . In realitate, daca iti doresti ca programul tau de email marketing sa dea rezultate si sa ai parte de clienti multumiti si potentiali clienti interesati de serviciile /


Se incarca ...