MailAgent Insight, primul eveniment pentru partenerii nostri, a fost organizat pentru ca voi sa fiti primii care afla noutatile tehnologice care vor aparea pe platforma noastra anul acesta si primii care vad in exclusivitate noua identitate de brand MailAgent. Mesajul principal al intalnirii a fost: MailAgent se personalizeaza pentru tine. Asta inseamna ca iti oferim suport tehnic, ajutor, consultanta si resurse, toate personalizate pentru nevoile tale. Astfel, MailAgent are un logo si un slogan nou ce transmit conceptul de personalizare: MailAgent-Marketing 1 on one. Imbunatatirile t
Cine sunt? De 11 ani Clopotel.ro este portalul copiilor din Romania. Misiunea lui este sa le asigure copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 14 ani o comunitate virtuala sigura unde sa-si petreaca timpul intr-o maniera constructiva, dar si distractiva. Povestea Clopotel.ro se invarte in jurul personajului Aurel Popescu, creatorul siteului, si lumea lui- parintii, sora, pisica Misu si prietenii lui. De cand suntem parteneri? Din aprilie 2009. De ce ne place de Clopotel.ro? -Pentru ca au un newsletter plin de surprize si concursuri; -Pentru
Cine sunt? RFI Romania a fost lansat pe 21 Ianuarie 1991, sub numele de “Radio Delta”. Filiala a postului public francez RFI, RFI Romania difuzeaza zilnic 13 ore de programe in limba romana si 11 ore in limba franceza. RFI Romania a aniversat de curand 20 de ani, intarindu-si profilul unui radio de stiri internationale, cu noi emisiuni care acopera actualitatea nationala, europeana, internationala si care sunt accesibila pe platforme multimedia. RFI Romania a devenit una din primele redactii de radio din Romania ale carei emisiuni pot fi urmarite 24 de ore din 24
Ce este Copilul.ro? Copilul.ro este comunitatea celor mai curiosi si mai bine informati parinti. Copilul.ro este o sursa insemnata de informare si sprijin pentru parinti si viitori parinti. In plus, site-ul ofera sfaturi si informatii practice femeilor care doresc sa ramana la fel de frumoase si feminine si dupa nastere. De cand suntem parteneri? Din iunie 2010. De ce ne place Copilul.ro? -Este prima sursa de informatii pentru parintii grijulii; -Sustine pas cu pas mamicile in devenire cu newslettere saptamanale si aplicatii utile; -Est
Pentru ca e Februabrie avem patru noi templateuri de care sa va bucurati.
Cine sunt? Imparte.ro este portalul caritabil al faptelor bune. Se adreseaza atat ONG-urilor, cat si celor care doresc sa se implice in viata comunitatii si sunt dispusi sa-si ofere ajutorul acolo unde este nevoie. Pe imparte.ro poti dona online, poti deveni voluntar pentru una sau mai multe fundatii inscrise pe site, iti poti prezenta cauza in care crezi sau te poti implica la randul tau in cauzele celor in care crezi. Te asteapta in fiecare zi o comunitate a oamenilor pentru care compasiunea, omenia si intelegerea nevoilor celor din jur sunt valori importante - comunitatea oamen
Cine sunt? Fashionshoes.ro este una dintre cele mai cunoscute surse online de shopping dedicata shoppingului inteligent, cu stil si profesionist. Pantofii fashion shoes stau sub marca unor branduri si designeri celebri in toata lumea, iar toate produsele au preturi accesibile si un raport calitate/pret foarte bun. De cand suntem parteneri? Din iulie 2011. De ce ne place acest magazine online? -Are spirit inovator si testeaza mereu noi idei atat pe continut, cat si pe designul newsletterelor. -Se adreseaza direct abonatilor prin newslettere pe
Cine sunt WWF? Fondata in 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai mari si eficiente organizatii internationale independente care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii. Programul Dunare-Carpati al WWF a fost infiintat in anul 1998, cu scopul de a derula proiecte de conservare, refacere si administrare durabila a zonelor naturale din aceste doua regiuni. De cand suntem parteneri? De la jumatatea anului 2011. Cel mai mult ii apreciem pentru ca: -Isi respecta comunitatea care ii sustine si o tine intotdeauna informata.
Produsele importate de Secom® sunt 100% naturale , sunt originale (fiind importate cu aceeasi formula prezenta la nivel international) si au la baza materie prima de calitate superioara, in concentratii optime de ingrediente active . De cand trimit newsletter prin MailAgent? Octombrie 2010 De ce ne place Secom? •Pentru ca isi intelege businessul si si-a stabilit frecventa potrivita pentru el. Asa ca le trimite abonatilor newsletter o data pe luna. •Pentru ca stie ca ai doar atata rabdare cat sa citesti despre 3 produse si nu despre 10. Asa ca
MailAgent a realizat o analiza potrivit careia aproapre un sfert dintre newsletterele trimise de companiile din Romania nu ajung in Inboxul destinatarilor. Astfel, in urma trimiterii unui newsletter, doar 77% dintre mesaje sunt livrate cu succes. Din cele 23% care nu ajung in Inbox 6% intra in folderul de spam, iar 17% se pierd definitiv pentru ca nu trec de filtrele serverelor. "Fiecare email transmis inseamna o suma de bani investita. De aceea, este important ca rata mesajelor care intra in Inbox sa fie cat mai mare. Iata si un exemplu concret: sa spunem ca suntem