RO / EN

MailAgent News


Cum privim o pagina web? (Infografic)

Probabil ati petrecut sute de ore “aranjand pixeli” si gandindu-va la cele mai bune texte pentru site-ul pe care tocmai vreti sa-l lansati. Dar oare v-ati gandit cum vizitatirii vostri, viitori clienti, vad si citesc informatia cat si vizualul la care ati lucrat atat de mult? Oare vor ignora call-to-action-urile de pe marginea paginii, pe care v-ati chinuit sa le faceti cat mai convingatoare? Meniul de navigare intre pagini va incurca si mai mult viitorii prospecti? Ce informatii isi vor aduce aminte dupa ce vor pleca? Ati vrut sa vindeti clientului ideea ca aveti un site nou, care


Noua optiune MailAgent: Platesti doar cand folosesti

Deoarece vom implementa un sistem de facturare automata , rugam toti clientii care detin mai multe proiecte, liste de abonati, pe care nu le folosesc (nu mai trimit newslettere catre acestia), sa le stearga . Acest sistem de facturare automata calculeaza totalul numarului de abonati din toate listele, proiectele asignate unui client si va emite factura conform pachetului in care se incadreaza acest total. Daca un utilizator are liste/proiecte la care trimite ocazional newslettere, acesta are optiunea de inactivare a listei /proiectului respectiv, pentru a nu se lua in calcul la emiterea


Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie. Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B   Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le


MailAgent ureaza partenerilor sai Sarbatori Fericite!

Se apropie Craciunul! MailAgent ureaza partenerilor sai Sarbatori Fericite si succes in afaceri! Iar daca aveti nevoie de sfaturi si ponturi pentru campanii (pe email marketing si nu numai), va vom raspunde cu drag la telefon incepand cu 6 ianuarie 2014. In loc de felicitare, iata echipa noastra asa cum nu a mai vazut-o nimeni vreodata. Ne pregatim de Sarbatori, dansam, cantam si fabricam newslettere. Poftiti sa radeti si voi cu noi! :)


4 Solutii pentru mailuri tranzactionale mai bune

Email marketingul inseamna mult mai mult decat sa trimiti newslettere lunare si informatii de vanzari, deoarece fiecare email inseamna un actual client sau unul potential, care la randul lor inseamna atat sansa de a-ti demonstra valoarea, cat si posibilitatea cresterii vanzarilor. In momentul in care continutul newsletterului tau este de interes, emailurile pe care le trimiti catre baza ta de date pot ajunge chiar si la fosti clienti, pe care ii poti astfel recastiga. Mesajul pentru abandonarea cosului de cumparaturi online In magazinele virtuale, gradul de abandonare a unui cos de


Cum functioneaza chestionarele MailAgent (tutorial video)

Spre deosebire de email si SMS, chestionarele aduc un feedback real si pot aduce informatii suplimentare despre clientii din baza ta de date. Este simplu sa creezi un astfel de sondaj in aplicatia MailAgent, pe care ulterior il poti trimite prin email catre baza de date. Ulterior afli punctual raspunsurile date de fiecare abonat si poti chiar sa ai chestionarul disponibil pe site-ul tauk, poti sa exporti raspunsurile in format CSV si sa primesti un raport grafic al rezultatelor. Clientii pot gasi sectiunea de Chestionare aici . Daca nu esti client, fa-ti acum un cont gratuit aici


3 Lucruri diferite la sezonul de sarbatori 2013

In fiecare an, sezonul de iarna isi schimba caracteristicile de marketing in functie de evolutia clientilor. Deja putem observa tendinte diferite in ceea ce priveste sezonul de sarbatori 2013 cand vine vorba de email marketing pe retail. Deja observabile sunt nevoia de demarare timpurie a campaniilor de sarbatori, promovare intensa in noiembrie si reducerea numarului de mesaje privitoare la Black Friday, potrivit unui studiu realizat de mediapost . Campanii de sarbatori demarate timpuriu Fata de alti ani, in 2013 retailerii s-au apucat de campanii complete pentru sarbatori chiar


Internet & Mobile World 2013: Un eveniment bazat pe networking

Targul Internet & Mobile World din acest an a adus, dupa o prima estimare facuta de noi, de doua ori mai mult public fata de anul trecut, iar cel mai mare trafic a fost observat de catre noi in prima zi. Am dat vina pe evenimentul de prezentare pentru ochelarii Google cand am vazut cat de multi oameni erau deja prezenti la prima ora, chiar in momentul deschiderii evenimentului pentru public. Prima zi de IMW 2013 a fost aglomerata, plina de farmec si cu o rata mare de prezenta la standuri, printre care si al nostru. Si prezenta la conferinte a fost de trei ori mai mare decat


Rate mici de deschidere si campanie de succes? Obama a reusit

Email-ul a fost principalul contributor la succesul campaniei intiate de Barack Obama in cursa pentru presedintie din 2012. Insight-urile dezvaluie cum s-a intamplat sa aiba mai mult succes decat contracandidatul sau, Mitt Romney. Analizand strategia lui Obama, specialistii au discutat despre targetare, testare, creativitate si titlurile mailurilor. Insa nimeni nu a vorbit despre alte doua aspecte foarte importante: marimea listei de trimitere si frecventa trimiterii mailurilor. Marimea listei si segmentare Este relativ usor sa vezi partea creativa, strategia de titluri, frecv


Lucrari de mentenanta miercuri, 15.05.2013, ora 23:00

Buna ziua, In noaptea de miercuri, 15 mai 2013, la ora 23:00 , vom efectua lucrari de mentenanta timp de 7 ore. Astfel, serviciul MailAgent va fi oprit pana joi, 16 mai 2013, la ora 06:00 . In aceasta perioada, este restrictionat accesul in interfata. Trimiterile directe si deschiderile vor functiona fara probleme. Trimiterile programate in acest interval vor porni in momentul finalizarii lucrarilor. Daca doriti sa programati newslettere, o puteti face pana miercuri, 15 mai 2013, ora 22:50 . Pentru orice problema va rugam sa ne contactati la numerele de telefon:


Se incarca ...