RO / EN

MailAgent News


O poveste de succes

Acordul abonatilor tai este cel mai important pas in cresterea unei baze de date. Am vorbit intr-un articol precedent despre ineficienta unei baze cumparate ; si tocmai pentru ca ti-am dovedit ca fara permisiunea clara a abonatilor faci spam, vrem sa iti povestim despre un proiect succes. Iti prezentam ShoesandtheCity.ro, un concurs care a dus la marirea unei baze de date de peste 10 ori, ajungand in doar cateva luni de la 3000 la aproape 30000 de abonati. Shoesandthecity.ro a fost un site creat special sa promoveze un concurs pentru femei, initiat de FashionShoes.ro. Prima alegere


Divide et impera- On the importance of A/B Testing

If we ended up thinking of testing the newsletter we are sending, it means we are heading in the right direction. From here to a successful campaign there's only one step, putting to the test your template's content, the subject line and the sends. The most important weapon in the testing process is that of A/B testing. In online marketing this process is different from traditional marketing, because we can get feedback in real time. Thus, in an A/B testing campaign, there are three sends, two sends for testing and one for the winning newsletter. To continue reading the study cre


Creative Portfolio

Use the arrow buttons to control the presentation. Presentation made in Prezi. Meet our team and our projects.


De Craciun, ne bucuram de templateuri noi

Luminite, brazi, si vin fiert. Mai lipseste doar zapada pentru a simti cu adevarat ca a venit Craciunul. Si pentru ca nu depinde de noi ninsoarea, MailAgent sarbatoreste Craciunul cu template-uri facute cu drag pentru clientii lui. [gallery]                  


Divide et impera - A/B Testing

Daca am ajuns sa ne gandim la o testare a newsletter-ului trimis inseamna ca suntem pe drumul cel bun. De aici si pana la o campanie reusita mai este doar un pas, cel de a pune la incercare continutul templateului, subiectul, si trimiterile. Cea mai importanta arma in procesul de testare este cea a A/B testingului. In online marketing acest proces se face diferit fata de marketingul traditional, pentru ca putem avea feedback in timp real. Astfel, intr-o campanie A/B testing, exista trei trimiteri, doua trimiteri pentru a testa si una a newsletterului castigator. Pentru


Regulamentul concursului de craciun MailAgent

  Concursul premiaza cel mai reusit newsletter trimis in perioada 1 decembrie-24 decembrie ora 24:00 si se adreseaza clientilor Mail Agent. Cele patru criterii de jurizare sunt: 1.Designul  - 30% din punctaj Aspect – 5% -Corectitudinea HTMLului stabilit prin teste validator.w3.org- 10% -Corectitudinea HTMLului in standardele pentru email – 10% -Continut vs. Asezarea in pagina – 5% 2.Rata absoluta de crestere a CTR-ului masurata la media ultimelor trei trimiteri prin Mail Agent -15% 3.Rata de dez


Un bucurestean te invata sa segmentezi si sa targetezi

“Caut d-na 30 – 40 ani, singura, cu casa, care vrea sa se marite”. Asa suna anuntul pe care l-am vazut zilele trecute in statia RATB de la Vatra Luminoasa, colt cu Mihai Bravu. Amuzat, l-am fotografiat si le-am aratat si colegilor de birou “descoperirea”. Am aflat de la ei ca anuntul este postat si la statiile Eroilor, Unirii si Izvor ale cursei 104. Sa recapitulam: domnul e interesat de o femeie  cu casa. Dar nu orice femeie (ci intre 30 si 40 de ani, dornica sa se marite si care foloseste RATB-ul ) si nu orice casa (ci una intr-o zona “buna”).


3 reguli de aur in email marketing

Iata ca si la noi firmele folosesc din ce in ce mai des transmiterea de emailuri pentru a mentine legatura cu partenerii. Totusi, exista inca destui manageri care nu inteleg cum i-ar ajuta acest sistem sau care si mai rau, confunda email marketingul cu SPAM-ul. Adevarul este ca pentru a trimite newslettere trebuie indeplinite anumite criterii. Regula principala care nu trebuie incalcata niciodata este obtinerea acordului clientilor. Exista cazuri in care se considera ca un formular de contact este suficient pentru a trimite comunicarea, sau cazul mult mai grav cand adresa d


Ce greseli faceti in transmiterea email-urilor?

Email marketing-ul este una din metodele cele mai necostisitoare de a va promova produsele si serviciile. Daca este facut corect, email marketing-ul va poate aduce rezultate din cele mai surprinzatoare. Primul lucru pe care trebuie sa vi-l amintiti, inainte de a incepe, este ca trebuie sa aveti un plan bine pus la punct. Din pacate, multi marketeri nu pun deoparte destul timp pentru a gasi o strategie corecta de email marketing. Mai jos sunt o serie de probleme pe care  trebuie sa le eviti: 1. Sa nu ai acordul partenerilor Prima regula, si cea de aur, pe care foarte mu


Tipuri de email (partea a II-a)

Credibilitate - tipuri de mesaje potrivite I. COMUNICATE DE PRESA a. Design: - design simplu - compatibil cu clientii de email de desktop si server b. Continut si mesaj: mesaj clar, simplu, specific comunicatelor de presa c. Beneficiile email-urilor de tip comunicat de presa: - genul acesta de mesaje ilustreaza dinamica unei companii si realizarile acesteia, contribuind la cresterea increderii abonatilor in companie, in mesajele si initiativele acesteia. De aceea, comunicatele de presa pot fi trimise si catre alte liste in afara celei cu jurnalisti


Se incarca ...