RO / EN

Inbound Marketing


Cum sa iti optimizezi o pagina web (Infografic)

Optimizarea unei pagini web ar trebui sa faca parte din task-urile zilnice. Trebuie gandita ca si o strategie globala – ceva la care te gandesti si testezi in fiecare zi. Insa, de cele mai multe ori ideea de optimizare poate parea complicata pentru cineva care nu este expert in SEO sau in dezvoltare web. Prin intermediul site-ului tau, oamenii ajung sa iti cunoasca brand-ul, iar daca iti vei optimiza paginile poti atrage mai mult angajament si vei crea o experienta mai placuta utilizatorilor. Poti avea raspunsuri mai bune asupra continutului pe care il publici prin intermediul canalelor d


Scurt ghid de urmat pentru crearea unui logo (Infografic)

Fiecare dintre noi recunoaste macar un logo atunci cand il vede - sunt logo-uri excelente, usor de recunoscut care se fac remarcate imediat. Dar ce face un logo usor de recunoscut? Ce parte anume din design-ul unui logo poate activa memoria sau chiar sa provoace o emotie specifica? Sa presupunem ca te afli in procesul de alegere a unui logo pentru afacerea ta. Esti in punctul in care trebuie sa iei decizia asupra design-ului unui logo care sa aibe un impact puternic asupra consumatorului, a modului in care aceste percepe brand-ul tau. Sa creezi un logo poate parea un lucru destul de simplu,


Ce este Smarketing-ul? (Infografic)

Cand marketing-ul si vanzarile (sales) se aliniaza intr-un business, lucruri marete se pot intampla iar acesta este Smarketing -ul. Obiectivul este ca departamentul de vanzari si cel de marketing sa colaboreze pentru a forma un singur departament, care si sa aiba o abordare comuna in privinta atragerii clientilor. Marketing-ul trebuie sa gandeasca strategii prin care sa atraga lead-uri pe care apoi sa le directioneze catre cei de la vanzari si sa-i sustina pe acestia pentru a genera mai multe vanzari. De cealalta parte, vanzarile trebuie sa ofere feedback constant catre marketing, referito


Ghid util pentru crearea de continut vizual atragator pentru social media (Infografic)

Iti doresti cu siguranta mai multe vizualizari, click-uri, share-uri si per total mai mult angajament prin intermediul postarilor tale in social media. Si nu esti singurul aflat in situatia aceasta. A posta continut vizual este unul dintre lucurile importante pe care poti sa le faci ca sa-ti imbunatatesti strategia in social media . O strategie de succes ar include poze, video-uri sau imagini cu infografice sau alte tipuri de grafice utile. Nu trebuie sa se inteleaga ca trebuie sa postezi orice imagine, doar de dragul de a pune ceva, este cea mai buna metoda pentru a-ti optimiza prezent


Ghid de shortcut-uri pe tastatura pentru Facebook, Twitter si alte retele sociale (Infografic)

Petrecem mult prea mult timp pe retelele sociale, fie in interes de serviciu, fie in scop personal. Un studiu efectuat in USA pe targetul de varsta 18-34 ani , a aratat ca acestia petrec pe retelele sociale pana la 3.8 ore/zi. Dar cand jobul tau este sa postezi zilnic pe retelele sociale, niste scurtaturi de taste sunt oricand binevenite, pentru a ne usura munca si a fi mult mai productivi. Cei de la setupablogtoday.com au adunat intr-un infografic toate scurtaturile de taste (keyboard shortcuts) pentru Twitter, Facebook, YouTube, Tumblr si Goole+. Vezi cum poti raspunde la un tweet,


Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca

Email-ul a devenit o forma primara de comunicare in lumea business-ului si aproape a inlocuit interactiunea fizica dintre interlocutori. Gandeste-te cu cati oameni ai interactionat pe email, fara a va vedea vreodata. Mi se intampla frecvent sa trimit email-uri unor persoane care nu m-au cunoscut. Pentru ei, email-ul primit de la mine este prima impresie pe care si-o fac despre mine. Cum ma adresez, cum formulez o cerere, chiar si adresa mea de email poate afecta prima impresie. Uneori te poti simti coplesit de volumul de email-uri pe care le primesti si la care trebuie sa raspunzi. Un a


Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand iti creezi homepage-ul

Nu ai ocazia sa faci o buna impresie de doua ori – de aceea homepage-ul este fara indoiala cea mai importanta pagina din intregul site. Pentru orice companie, homepage-ul este asemenea unei usi virtuale. Daca vizitatorului nu ii place ce vede, primul impuls va fi sa iasa cat mai repede. Din pacate, multa lumea inca judeca o carte dupa coperta. Dar ce diferentiaza un homepage magnific de unul oribil? Ei bine, nu este suficient doar sa arate bine, insa trebuie sa si functioneze cum trebuie. Mai jos am conturat cele mai importante practici pe care sa le ai in vedere atunci cand iti creez


6 sfaturi de baza pentru a-ti crea pagina companiei pe Google+

Daca nu esti adeptul Facebook-ului sau a Twitter-ului, sau poate Pinterest si Instagram nu se muleaza pe profilul companiei tale, este bine sa iti indrepti privirea catre Google+. Platforma aduna din ce in ce mai multi fani, are avantajul ca poti sa incarci si poze, sa faci parte din comunitati dar beneficiezi si de rapoarte pe pagina companiei tale. Alt avantaj este ca ajuta la indexarea site-ului in motoarele de cautare. Deci un mare plus, atunci cand iti doresti sa atragi publicul in mod organic. Ultimele date pe care le-am gasit despre Google+ dateaza din octombrie 2013. Din cele 2,2 mi


9 lucruri de care sa tii cont pentru a atrage mai multe lead-uri pe LinkedIn

Despre LinkedIn se stie ca este o platforma destinata sectorului business. Nu te conectezi doar cu persoane din cercul tau de prieteni, asa cum se intampla cu Facebook, dar si cu oameni care lucreaza in acelasi domeniu profesional ca si tine sau cu care doresti sa iei legatura in vederea obtinerii unei intalniri de afaceri. Cateva date mi-au atras atentia chiar pe pagina celor de la LinkedIn si m-am gandit sa vi le impartasesc si voua: - site-ul a fost lansat pe 5 mai 2003, iar la finalul primei luni de activitate inregistra deja 4500 de membrii - site-ul este disponibil in 23 de limbi, p


Cum sa scrii o propozitie de valoare (Infografic)

Cea mai simpla metoda de a converti vizitatorii in clienti este prin intermediul unei propozitii de valoare, pe care acestia o vad in momentul in care intra pe site-ul tau. In cazul in care nu esti familiarizat cu ceea ce inseamna o propozitie de valoare, iata explicatia: O propozitie de valoare este o fraza care le spune vizitatorilor de ce ar trebui sa cumpere produsul sau serviciul tau, in loc sa se duca la concurenta. Pentru a va ajuta in crearea uni propozitii puternice de valoare, urmariti infograficul urmator, conceput de cei de la Quicksprout.com .   In conclu


Se incarca ...