RO / EN

Inbound Marketing


De ce sunt infograficele atat de eficiente? (Infografic)

Trebuie sa recunosc ca mie imi este mult mai usor sa retin anumite lucruri daca le vad transpuse intr-un infografic. In loc sa stau sa citesc randuri intregi de statistici si cifre, un infografic mi se pare mult mai usor de asimilat, ca si informatii pe care le transmite. Si nu cred ca sunt singura care crede asta. Sunt multi altii care prefera aceasta noua metoda in locul textelor. Creierul nostru proceseaza informatia vizuala de 60.000 ori mai repede decat textul, iar 90% din informatia transmisa catre creier este vizuala. 40% dintre oameni raspund mai bine la informatia vizuala fata de


Marketing in Direct, editia a 6-a

Editia cu numarul 6 a evenimentului Marketing in Direct , a avut loc pe 25.09.2014 la Clubul Diplomatic Bucuresti. Subiectul acestei editii a fost “Imagine no more…just sales”, prin care s-au prezentat tehnici si trucuri prin care poti sa atragi consumatorul si sa-l convigi sa achitioneze produsele sau serviciile pe care le comercializezi, fara ca acesta sa simta ca asta este singurul scop pe care il urmaresti. Printre speakeri s-au numarat Jay Abraham, fondator si CEO al Abraham Group, Dan Chisu, Catalin Tenita, Managing Partner Treeworks & Zelist/Zelist Monitor si multi altii,


Crearea listelor cu criterii demografice in MailAgent

Pentru cei care nu au folosit inca optiunea de “Demografice” din  MailAgent si care detin mai multe date despre clienti, in afara de adresa de email, va aratam in articolul de mai jos cum puteti trimite email-uri targetate in functie de informatiile pe care le detineti despre clienti. V-am tot spus in articolele trecute de ce este bine sa personalizati cat mai mult email-urile pe care le trimiteti clientilor sau daca creati anumite campanii care vizeaza un anumit segment, acest lucru va da posibilitatea sa trimiteti newslettere doar catre persoanele dorite. Pentru inceput este bine


Cum functioneaza design-ul responsive al unui site (Infografic)

Tot mai multi utilizatori folosesc dispozitivele mobile, precum tableta sau telefonul mobil, pentru a naviga pe internet, in detrimentul desktop-ului. Daca vrei sa ai vizibilitate cat mai mare in randul clientilor, va trebui sa-ti adaptezi cat mai curand site-ul la noile trenduri. Un site care poate fi accesat de pe telefonul mobil iti garanteaza o accesibilitate cat mai mare in randul clientilor. Conform unui raport al celor de la Google , motoarele de cautare sunt punctul de pornire al utilizatorilor de telefoane mobile (48%), urmat de site-urile cunoscute (33%) iar mai apoi de aplicatii


Cum sa iti prioritizezi agenda pentru a avea succes

Sunt o persoana care nu prea isi refuza colegii atunci cand acestia imi cer ajutorul intr-o anuminta privinta. Sunt o persoana usor impulsiva, dornica oricand de aventura, deschisa la a cunoaste oameni noi si pot oricand sa-mi schimb planurile in functie de ceea ce apare. Asta poate mi-a deschis multe usi de-a lungul timpului, in special in relatiile cu sefii sau colegii care sunt incantati de dorinta mea si de atitudinea ca pot sa-i ajut oricand. Dar cateodata, abordarea “da, da, da” poate fi epuizanta, iar eu sfarsesc in a duce orice proiect la final, pe ultima suta de metri. Cu fiec


12 moduri prin care poti obtine mai multi abonati pe blog (Infografic)

Pentru majoritatea blogerilor, publicarea unui articol poate fi ceva dezamagitor. Iti petreci tot timpul facand research, scriind, editand sau concepand design-ul pentru a pregati un articol si a-l publica, iar cand in final il urci pe blog...nimic nu se intampla (cu exceptia unui Like de la mama ta sau de la vreun coleg). Dar nu ar fi ideal ca oamenii sa observe atunci cand publici un articol pe blog? Incearca sa introduci optiunea de abonare la blog. Daca iti poti determina cititorii sa se aboneze la newsletter, poti incepe sa construiesti o relatie pe termen lung si sa ai o sursa de tra


SEM Days 24-25 septembrie 2014

In perioada 24-25 septembrie se va desfasura cea de-a treia editie SEM Days , eveniment ce va avea loc la Willbrook Platinum Center, Bucuresti. SEM Days este prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri cat si antreprenorilor online. Acesta este cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, organizat de SEO Monitor si 2Parale . Conform unui studiu efectuat de cei de la consumerbarometer.com,  63% dintre romanii care au achizitionat serv


Cum sa scrii titluri mai bune (Infografic)

Diferenta intre un titlu cu adevarat bun si unul mediocru este enorma. Ar trebui sa iti dai seama atunci cand scrii un articol ca poate fi un hit doar pe baza titlului ales.  Probabil ai petrecut cateva ore bune ca sa concepi un articol exceptional, dar cat timp ai alocat efectiv concentrandu-te asupra titlului? Probabil ca nu suficient. De ce este titlul atat de important? Pentru ca 8 din 10 oameni citesc titlul dar numai 2 din 10 vor citi si articolul. Prin conceperea unui titlu bun vei reusi sa atragi suficienti oameni care vor citi efectiv articolul scris de tine. Acum ca stim ca


5 semne care iti arata ca e timpul sa refaci design-ul unui site (Infografic)

Modul in care un utilizator percepe un site joaca un rol foarte important in dezvoltarea unui website. Cu cat experienta vizitatorilor este mai placuta, cu atat sansele ca acestia sa-l distribuie pe retelele sociale sau in site-urile lor creste simtitor. In plus, cu cat unui site i se dau mai multe share-uri in social media sau ii sunt distribuite link-urile, cu atat cresc sansele ca acesta sa apara mai sus in motoarele de cautare, cel putin in teorie. Dar cum imbunatatesti aceasta experienta a utilizatorului? Infograficul de mai jos analizeaza 5 factori si cum acestia afecteaza dezvoltare


Cuvinte si fraze care ii determina pe cititori sa dea click (Infografic)

Gandeste-te la numarul de postari pe care le gasesti in feed-ul din retelele sociale, la numarul de rezultate pentru fiecare intrebare pe care o tastezi pe motoarele de cautare sau la numarul de postari de pe blogurile pe care le urmaresti in fiecare zi. Cum iei decizia pe care postare sa dai click si pe care s-o ignori? Intr-o piata supra-saturata, in care fiecare are puterea de a crea content, este dificil pentru marketeri sa ramana bine ancorati. Toata lumea concureaza pentru ca mesajul transmis sa fie cel care capteaza atentia audientei si pe care se va da in final click. Infografic


Se incarca ...