Articole scrise de: MailAgent Team


Editor foto MailAgent

Mai jos aveti un tutorial video care va arata editorul foto care este integrat in MailAgent. Astfel dupa ce va importati pozele in sistem puteti sa le si editati.   Pe langa functiile de resize, crop, sau de schimbare ale orientarii aveti si multe alte tooluri care va vor ajuta in crearea newsletter-elor.     Beneficiati de numeroase filtre, posibilitatea de a pune tot felul de margini, puteti sa adaugati texte pe poza direct din editor.      


Editor drag and drop MailAgent

Mai jos aveti un tutorial care va arata cum se foloseste noul editor drag and drop MailAgent. Editorul este special conceput astfel incat fiecare email sa fie responsive. Astfel emailurile create cu acesta se vor vedea perfect atat pe deviceurile mobile cat si pe desktop-uri.   In noul editor puteti sa aranjati informatia pe o coloana, doua coloane si trei coloane.   De asemenea pe langa editorul drag and drop beneficiati si de editor de poze. Cu acest editor puteti sa redimensionati poze, sa atasat filtre, sa puneti diverse masti si multe alte lucruri utile. Ca sa vedeti


Modificari sectiune creare email.

Deoarece lansam editorul drag and drop special facut pentru a genera templateuri responsive, trebuie sa modificam zona de creare email. Astfel dupa ce vei alege lista catre care vrei sa trimiti o sa fii dus in pagina de mai jos. Prima optiune te duce catre editorul drag and drop. Pentru a vedea cum sa il folosesti click aici . A doua optiune te va duce catre editorul clasic care dispune si de templateuri predefinite. Aici exista articolul care descrie cum poti sa folosesti acest editor. A treia optiune este pentru a incarca propriul template html. A patra optiune este pe


Cum isi colecteaza cei mai mari retaileri online abonatii pentru newsletter?

    250ok a facut un studiu in care au analizat cum cei mai mari 500 retaileri din domeniul ecommerce isi aboneaza clientii la newsletter. Locul unde pozitioneaza casuta de abonare 7.7% in zona de header a siteului 44.4% folosesc o forma de pop-up 54.3% in dupa prima pagina vizibila, sau in footer. Greseli: Numai 6%  din retaileri folosesc double opt-in Cadouri oferite la abonare 29% din retaileri ofera un cadou pentru abonare 18% ofera un procentaj de discount pentru abonare 5.9% ofera o suma fixa pentru abonare 5.1%


Comunicarea cu clientii

1. Cand ajungem sa agasam clientii? Comunicarea cu clientii, fie ca este prin newslettere, SMS-uri, sondaje de opinie, sau directa, poate ajunge sa fie intruziva. Dar cand ajungem sa ne agasam clientii? Pot primi un newsletter de la o companie cu care am lucrat si sa ma enervez, sau pot primi sute in fiecare luna si sa le citesc pe toate. Comunicarea devine agresiva numai cand trimitem continut care nu este relevant, in momentul trimiterii pentru clientii nostri. Barack Obama trimitea si de 6 ori pe zi newslettere in campania electorala. Asta nu l-a facut sa piarda votanti, ba din contra


Pune pauza - noua functionalitate din MailAgent

Deoarece anumite companii au trimiteri sezoniere, ne-am gandit sa venim in ajutorul lor cu optiunea de a pune pauza. Astfel companiile care stiu ca nu vor trimite intr-o anumita perioada au optiunea sa puna pauza si nu se vor emite facturi pentru acea perioada. Astfel beneficiezi de avantajele unui abonament si de flexibilitatea unui serviciu prepay. Cum se face asta?   Nimic mai simplu. Sa zicem ca nu vreti sa trimiteti in luna octombrie. Pe data de 30 septembrie cel tarziu va puteti duce in contul meu si acolo apasati butonul " Pune pauza "   Dupa ce ati a


Cum sa faci o campanie de marketing pentru sarbatori

MailAgent va poate ajuta sa trimiteti cele mai bune campanii de email marketing mobil pentru a atrage leaduri si a genera mai multe vanzari in perioada sarbatorilor. Intr-un mediu in care toata lumea este conectata la email cu ajutorul telefonului mobil, campaniile de newsletter devin din ce in ce mai importante in procesul de marketing. O metoda buna de a atrage cumparatorii cu ajutorul unui email este contentul video. Acesta poate fi amuzant, dar si folositor pentru utilizator, iar ratele de click si de cumparare pot creste cu peste 40% daca adaugati un video in newsletterul vostru


78% din click-uri se intampla la prima deschidere a newsletterului

  Ceea ce a crescut foarte mult este volumul brut de trimitere. Insa din ce in ce mai mult trimiterile bulk nu mai sunt dezirabile daca nu se face o segmentare corecta si daca nu analyzam cum si ce citeste userul nostru.   Ratele de click relative la mediul de citire difera foarte mult, astfel pe mobile ratele de click ajung la 11%, pe cand pe desktop 14% din cititori dau click pe un link. Cei care actioneaza cel mai mult sunt cititorii de webmail (Gmai, Yahoo in browser), dintre ei 19% dau click pe un link din email. Utilizatorii de mobile email marketing deschid in prop


Ce se intampla intr-un minut pe internet (Infografic)

Cand te gandesti la 60 de secunde nu iti par o perioada mare de timp, insa cand te gandesti la cat de multe lucruri se intampla in acel minut s-ar putea sa ramai surprins. Cei de la Domo.com au refacut statisticile pe care le-au inclus intr-un nou infografic iar diferentele fata de cel din 2012 sunt suprinzatoare. Se poate observa este ca email-ul a ramas un instrument de distributie a informatiei in continuare foarte des utilizat. Utilizatorii trimit aproximativ 200 de milioane de email-uri in fiecare minut. Cautarie pe Google urmeaza imediat dupa email, cu 4 milioane de in


Tactici de marketing folosite in comertul online

Ai deschis un magazin online nu cu mult timp in urma, ai pus la punct toate detaliile legate de procesarea comenzilor si a platilor si esti pregatit sa accepti ca pentru o perioada volumul comenzilor si a traficului pe site va fi scazut. Dar a mai trecut un timp si nu ai vazut nicio schimbare notabila. Acelasi volum de vizite sau vanzari, dar cu siguranta iti doresti mai mult (doar asta e scopul pentru care ai lansat magazinul online) si te intrebi cum poti sa treci la un nivel superior. Indiferent de traficul pe care il ai pe site, daca nu poti convinge vizitatorii, sa ii convertesti in


Se incarca ...