Articole scrise de: MailAgent Team


Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand iti creezi homepage-ul

Nu ai ocazia sa faci o buna impresie de doua ori – de aceea homepage-ul este fara indoiala cea mai importanta pagina din intregul site. Pentru orice companie, homepage-ul este asemenea unei usi virtuale. Daca vizitatorului nu ii place ce vede, primul impuls va fi sa iasa cat mai repede. Din pacate, multa lumea inca judeca o carte dupa coperta. Dar ce diferentiaza un homepage magnific de unul oribil? Ei bine, nu este suficient doar sa arate bine, insa trebuie sa si functioneze cum trebuie. Mai jos am conturat cele mai importante practici pe care sa le ai in vedere atunci cand iti creez


6 sfaturi de baza pentru a-ti crea pagina companiei pe Google+

Daca nu esti adeptul Facebook-ului sau a Twitter-ului, sau poate Pinterest si Instagram nu se muleaza pe profilul companiei tale, este bine sa iti indrepti privirea catre Google+. Platforma aduna din ce in ce mai multi fani, are avantajul ca poti sa incarci si poze, sa faci parte din comunitati dar beneficiezi si de rapoarte pe pagina companiei tale. Alt avantaj este ca ajuta la indexarea site-ului in motoarele de cautare. Deci un mare plus, atunci cand iti doresti sa atragi publicul in mod organic. Ultimele date pe care le-am gasit despre Google+ dateaza din octombrie 2013. Din cele 2,2 mi


Digital Marketing Forum 2015 - nu se vorbeste din carti ci din experienta!

Ce mi s-a parut interesant la aceasta editie a Digital Marketing Forum este ca nu se doreste o abordare conform manualelor si se va vorbi din experienta, moto-ul fiind #NoGuruConference. Ajuns la a 9-a editie, evenimentul organizat de cei de la Evensys va aduna in cele doua zile (26-27 feb 2015) speakeri internationali dar si autohtoni. Prima zi - 26 februarie - include doua sesiuni de conferinte si trei sectiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity si Performance Marketing. Pentru fiecare sesiune, au fost alese subiecte de actualitate, discutate de oameni de specia


Cum sa interpretezi rezultatele unei campanii de email marketing

Interpretarea rezultatelor intr-o campanie de email marketing poate nu este cel mai placut lucru din viata unui marketer. Iti place sa stii ca email-urile pe care le-ai trimis au fost deschise, traficul pe site a crescut iar business-ul a avut o evolutie in urma unei campanii de email marketing , dar chiar ai timp de tot ceea ce presupune interpretarea rezultatelor? Din ceea ce am observat la clientii pe care ii avem in portofoiul nostru, multi proprietari de business-uri nu stiu de unde si cu ce sa inceapa, iar altii au recunoscut ca nu exista timp prea mult pentru asta. Folosind rap


Gala Let's do it, Romania - 5 ani

Aseara am fost invitati sa participam la gala Let’s do it, Romania!, pentru a sarbatori cei 5 ani pe care i-au implinit de la infiintarea celui mai mare proiect de implicare sociala din Romania. S-a facut o scurta retrospectiva a celor 5 ani, s-au prezentat proiectele viitoare, iar la final au fost inmanate diplome pentru partenerii Let’s do it, Romania! Pentru cei care nu sunt familiarizati cu realizarile lor in toti acesti 5 ani, puteti vedea infograficul de mai jos, prin care echipa Let’s do it, Romania! a contribuit la o Romanie mai curata si ceea ce poti face tu, in calitate


9 lucruri de care sa tii cont pentru a atrage mai multe lead-uri pe LinkedIn

Despre LinkedIn se stie ca este o platforma destinata sectorului business. Nu te conectezi doar cu persoane din cercul tau de prieteni, asa cum se intampla cu Facebook, dar si cu oameni care lucreaza in acelasi domeniu profesional ca si tine sau cu care doresti sa iei legatura in vederea obtinerii unei intalniri de afaceri. Cateva date mi-au atras atentia chiar pe pagina celor de la LinkedIn si m-am gandit sa vi le impartasesc si voua: - site-ul a fost lansat pe 5 mai 2003, iar la finalul primei luni de activitate inregistra deja 4500 de membrii - site-ul este disponibil in 23 de limbi, p


Cum afecteaza temperatura de la locul de munca productivitatea (Infografic)

Pentru ca este vineri si suntem cu gandul la vara si la caldura de afara care pare sa nu mai vina odata, iar weekend-ul bate si el la usa, am dat peste un infografic simpatic care ne explica cum temperatura ne poate afecta productivitatea la locul de munca. Se intampla deseori ca in birou un coleg sa se planga ca este prea cald, ca vrea sa dea caldura mai incet, vine alt coleg care spune ca ii este frig si sa dam drumul la caldura, vara se plang ca este prea tare aerul conditionat si tot asa. Nu suntem tot timpul toti pe aceiasi lungime de unda si de aici apar si conflictele pe aceasta tema


Cum sa scrii o propozitie de valoare (Infografic)

Cea mai simpla metoda de a converti vizitatorii in clienti este prin intermediul unei propozitii de valoare, pe care acestia o vad in momentul in care intra pe site-ul tau. In cazul in care nu esti familiarizat cu ceea ce inseamna o propozitie de valoare, iata explicatia: O propozitie de valoare este o fraza care le spune vizitatorilor de ce ar trebui sa cumpere produsul sau serviciul tau, in loc sa se duca la concurenta. Pentru a va ajuta in crearea uni propozitii puternice de valoare, urmariti infograficul urmator, conceput de cei de la Quicksprout.com .   In conclu


6 greseli care iti pot ruina rezultatele unui chestionar

Daca nu ai mai trimis pana acum chestionare clientilor, iata o lista pe care sa o consulti, inainte de a incepe sa creezi intrebarile. Toate acestea de ajuta sa obtii rezultate cat mai bune dar si sa afli ce ai de imbunatatit in campaniile viitoare de marketing, astfel incat sa vii in intampinarea nevoilor clietilor. Intrebarile ar trebui sa includa: - Cine sunt clientii companiei? - Care sunt caracteristicile lor? - Ce doresc cu adevarat? - Cum au aflat de business-ul meu? - De ce sunt loiali brand-ului meu? Poate ai o idee despre raspunsurile la intrebarile de mai sus, dar cu si


Interviu Bogdan Nedelcov - CEO MailAgent - la Radio Romania 3 Net

Invitat in emisiunea "Microfonul Deschis Web 2.0" din 4 Februarie 2015, la Radio Romania 3 Net , Bogdan Nedelcov - CEO MailAgent - a explicat ce este email marketing-ul si ce anume poti sa imbunatatesti in acest domeniu, ca si marketer sau business owner care isi doreste o mai mare vizibilitate in domeniul online.


Se incarca ...