Articole scrise de: MailAgent Team


Cat de mult risti cand cumperi baze de date in email marketing

Toata lumea isi doreste, la inceput de drum intr-o afacere, o baza de date catre care sa poata trimite campanii de email marketing, prin care sa-si vanda cat mai repede produsele sau serviciile. Fara sa stie cum sa procedeze in acest caz, pentru a-si strange in mod legal aceste baze de date, multi dintre comercianti apeleaza la cumpararea acestora de pe diferite platforme sau inchirierea acestora de pe diferite site-uri online care iti promit o imbogatire rapida apeland la “baze de date cu 500.000 abonati verificati”. Nu isi pune nimeni problema legalitatii cu care au fost obtinute aceste


Ghid de shortcut-uri pe tastatura pentru Facebook, Twitter si alte retele sociale (Infografic)

Petrecem mult prea mult timp pe retelele sociale, fie in interes de serviciu, fie in scop personal. Un studiu efectuat in USA pe targetul de varsta 18-34 ani , a aratat ca acestia petrec pe retelele sociale pana la 3.8 ore/zi. Dar cand jobul tau este sa postezi zilnic pe retelele sociale, niste scurtaturi de taste sunt oricand binevenite, pentru a ne usura munca si a fi mult mai productivi. Cei de la setupablogtoday.com au adunat intr-un infografic toate scurtaturile de taste (keyboard shortcuts) pentru Twitter, Facebook, YouTube, Tumblr si Goole+. Vezi cum poti raspunde la un tweet,


O scurta istorie a web design-ului (Infografic)

Iti mai aduci aminte cum aratau primele site-uri? Nu seamana deloc cu ceea ce vedem astazi. Fara imagini sau CSS-uri ca sa nu mai vorbim de design-uri animate. Sunt o multime de lucruri pe care le putem obtine astazi in web design fata de anii ’90, iar lucrurile vor evolua, cu certitudine. In infograficul urmator, AmeriCommerce ne poarta printr-o istorie a web design-ului, incepand cu ani 1990 si pana in prezent. Vei observa trendurile de design, borwserele si rezolutia monitoarelor care s-au schimbat in ultimii 25 de ani.  


Psihologia culorilor si a imaginilor in email marketing

Psihologia culorilor Culoare peretilor dintr-o camera iti poate influenta starea de spirit, de cele mai multe ori. Acelasi lucru il putem spune si despre culorile pe care le contine un email – in 20 de secunde poti incerca sa schimbi starea de spirit a unei persoane prin culorile pe care le folosesti in interiorul unui newsletter. Teoria culorilor imparte spectrul de culori in culori “calde” si “reci”, iar fiecare tip exercita un anumit raspuns psihologic. Culorile calde se presupune ca stimuleaza privitorul, iar culorile mai reci, de la sfarsitul spectului, relaxeaza. Stud


5 greseli pe care agentii de vanzari le fac la telefon (Infografic)

Agentii de vanzari isi doresc sa incheie o afecere chiar de la primul telefon. Chiar daca acesta este obiectivul final, se pot parcurge mai multi pasi, care fac parte din intregul proces, pana la marea semnare. O incheiere poate fi considerate si obtinerea unei promisiuni pentru inca o intrevedere, o pledoarie pentru ca vanzatorul sa fie introdus la o persoana cu factor de decizie, sau un angajament ca se va lua o decizie pana la o anumita data. Vazuta din aceasta perspectiva, incheierea unui deal incepe de la prima interactiune. Daca vanzatorul esueaza in constuirea unui drum cu mai multe


Studiu ReturnPath asupra mesajelor de tip

Saptamana trecuta, ReturnPath a emis un studiu pe emailurile de inscriere sau 'Bine ai venit', pe retailerii americani. 75% dintre acestia trimit mesaje de inscriere. Este un studiu foarte bun pentru a vedea cum se poate face o strategie de "welcome messages" care sa functioneze. Daca nu aveti asa ceva, ar trebui sa va faceti, pentru ca aceasta poate converti foarte mult. Campaniile de email marketing si automatizare de marketing de sistem sunt cele mai bune pentru a creea o stare de spirit al utilizatorului asupra viitorului. Exista diferite tipuri de emailuri de intampinare: 1)


Ce este rata de bounce intr-o campanie de email marketing si cum o manageriezi

Email-urile returnate sunt precum vasele nespalate, in campania ta de email marketing – le poti ignora o vreme, dar mai devreme sau mai tarziu incep sa dea pe afara. Si apoi chiar o sa ai o problema. Sa te ocupi de email-urile returnate poate nu e lucrul care iti place cel mai mult din stategia ta de online marketing, insa mentinerea unei liste curate este esentiala pentru a trimite in continuare campanii de succes cu o rata de raspuns buna. Iata cateva informatii cate te vor ajuta sa manageriezi rata de bounce. Ce inseamna rata de bounce in email marketing? Rata de bounce i


Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca

Email-ul a devenit o forma primara de comunicare in lumea business-ului si aproape a inlocuit interactiunea fizica dintre interlocutori. Gandeste-te cu cati oameni ai interactionat pe email, fara a va vedea vreodata. Mi se intampla frecvent sa trimit email-uri unor persoane care nu m-au cunoscut. Pentru ei, email-ul primit de la mine este prima impresie pe care si-o fac despre mine. Cum ma adresez, cum formulez o cerere, chiar si adresa mea de email poate afecta prima impresie. Uneori te poti simti coplesit de volumul de email-uri pe care le primesti si la care trebuie sa raspunzi. Un a


Companii care si-au schimbat logo-ul in 2014 (Infografic)

De fiecare data cand un brand isi schimba logo-ul sau infatisarea, se gaseste cineva care sa comenteze daca era mai bine inainte sau este o schimbare pozitiva. 2014 a fost un an plin pentru companiile care si-au regandit logo-ul. PM Digital a pus la un loc cele 11 branduri care si-au imbunatatit (sau nu) logo-ul in anul ce a trecut. Pentru fiecare, PM si-a spus si propria parere asupra noului design. Cele mai spectaculoare schimbari consider ca vin din partea Airbnb, Reebok sau Pizza Hut care au facut niste modificari destul de indraznete si si-au repozitionat brandul. Foursquare a ven


Bogdan Nedelcov speaker la Digital Marketing Forum 2015

Bogdan Nedelcov a fost unul dintre speakerii celei de-a 9-a editii a Digital Maketing Forum 2015. In cadrul prezentarii Response Optimization: Best ways to optimise Email Response, Bogdan a incercat sa explice cum poti sa scoti din zona de confort abonatii si sa-i determini sa ia actiune in interiorul unui email, cand este cel mai bine sa trimiti un email ca sa ai o rata buna de raspuns dar si cum au evoluat dechiderile de pe mobile vs. desktop in ultimul an.


Se incarca ...