RO / EN

Inbound Marketing


Ce subiecte sa folosim in email marketing? Simple sau complexe?

Cand vine vorba despre scrierea unui subiect de email, cei mai multi marketeri urmaresc bine-cunoscuta metoda “KISS”. Totusi, un studiu recent facut de catre  Touchstone a descoperit faptul ca dedicarea oarba acestei cause poate fi motivul pentru care cei mai multi destinatari nu iti vor citi emailul. Folosind noua lor tehnologie de testare a destinatarilor virtuali, in loc de cea a abonatilor reali, Touchstone au descoperit ca, cu cat este mai complex limbajul folosit, cu atat clickurile si ratele de deschidere vor fi mai mari. Cateva informatii despre acest studiu: Metodo


Comunicarea cu clientii

1. Cand ajungem sa agasam clientii? Comunicarea cu clientii, fie ca este prin newslettere, SMS-uri, sondaje de opinie, sau directa, poate ajunge sa fie intruziva. Dar cand ajungem sa ne agasam clientii? Pot primi un newsletter de la o companie cu care am lucrat si sa ma enervez, sau pot primi sute in fiecare luna si sa le citesc pe toate. Comunicarea devine agresiva numai cand trimitem continut care nu este relevant, in momentul trimiterii pentru clientii nostri. Barack Obama trimitea si de 6 ori pe zi newslettere in campania electorala. Asta nu l-a facut sa piarda votanti, ba din contra


Cum sa faci o campanie de marketing pentru sarbatori

MailAgent va poate ajuta sa trimiteti cele mai bune campanii de email marketing mobil pentru a atrage leaduri si a genera mai multe vanzari in perioada sarbatorilor. Intr-un mediu in care toata lumea este conectata la email cu ajutorul telefonului mobil, campaniile de newsletter devin din ce in ce mai importante in procesul de marketing. O metoda buna de a atrage cumparatorii cu ajutorul unui email este contentul video. Acesta poate fi amuzant, dar si folositor pentru utilizator, iar ratele de click si de cumparare pot creste cu peste 40% daca adaugati un video in newsletterul vostru


Tactici de marketing folosite in comertul online

Ai deschis un magazin online nu cu mult timp in urma, ai pus la punct toate detaliile legate de procesarea comenzilor si a platilor si esti pregatit sa accepti ca pentru o perioada volumul comenzilor si a traficului pe site va fi scazut. Dar a mai trecut un timp si nu ai vazut nicio schimbare notabila. Acelasi volum de vizite sau vanzari, dar cu siguranta iti doresti mai mult (doar asta e scopul pentru care ai lansat magazinul online) si te intrebi cum poti sa treci la un nivel superior. Indiferent de traficul pe care il ai pe site, daca nu poti convinge vizitatorii, sa ii convertesti in


Cum iti construiesti audienta in mediul online (Infografic)

Cei care activeaza in domeniul marketing-ului isi pun deseori intrebarea “cum imi creez un public in mediul online?”. Uneori poti avea succes, alteori poti astepta putin mai mult pana sa vezi rezultatele. Atragerea unei audiente in mod organic, fidelizarea publicului si transformarea acestuia in “avocat al brand-ului” poate fi un proces lent dar cu rezultate bune in timp. Dar ce pasi ar trebui sa urmezi pentru a-ti atrage audienta? Neil Patel , antreprenorul care a pus bazele KISSmetrics, Crazy Egg si Hello Bar a incercat sa raspunda la aceste intrebari in infograficul urmator .


Cum sa scrii email-uri la locul de munca

Cati dintre voi nu sunteti dependenti de verificarea email-ului de pe telefonul mobil sau desktop la locul de munca? Fie ca este vorba de un contract sau un task nou, casuta de email de la serviciu este tot timpul plina. Email-ul este, fara indoiala prima forma de comunicare pentru mediul afacerilor inca de la inceputul anilor 2000. Iar cum email-ul este element de baza in felul in care noi comunicam, cu siguranta sunt cateva lucruri pe care le putem face, iar pe altele trebuie sa le evitam atunci cand trimitem email-uri in interes de serviciu. Ce AI voie sa faci in email la locul de munca


Optimizarea unui landing page (Infografic)

Fiecare marketer isi doreste ca un landing page sa converteasca cat mai multi vizitatori in lead-uri . Asa cum am mai spus si intr-un articol mai vechi , un landing page iti ofera posibilitatea sa culegi cat mai multe informatii de la vizitatori prin intermediul unui formular. Pentru client, este o pagina unde “aterizeaza” dupa ce a dat click pe o reclama sau pe un link. Scopul acestui landing page este sa pastrezi clientul acolo, sa nu-l trimiti in alte pagini pentru ca altfel risti sa il pierzi definitiv. Deci nu ii dai link-uri catre alte pagini web, nu il pui sa dea click pe alte b


Ghid de bune practici pe LinkedIn (Infografic)

Fiecare platforma sociala are regulile ei nescrise. De exemplu, daca postezi pe Facebook prea multe poze cu pisici, mancare sau copii risti ca prietenii tai sa nu mai doreasca sa vada nicio postare de-a ta in newsfeed-ul lor. A posta acelasi tweet de 20 de ori la rand pe Twitter isi va aduce, cu siguranta, o scadere a numarului de celor care te urmaresc. In timp ce Facebook-ul este mai mult o platforma sociala mai personala iar Twitter este la granita dintre personal si profesional, LinkedIn este doar pentru mediul business. Iar marea majoritate a membrilor acestei comunitati cunosc cat de


Cum sa iti optimizezi o pagina web (Infografic)

Optimizarea unei pagini web ar trebui sa faca parte din task-urile zilnice. Trebuie gandita ca si o strategie globala – ceva la care te gandesti si testezi in fiecare zi. Insa, de cele mai multe ori ideea de optimizare poate parea complicata pentru cineva care nu este expert in SEO sau in dezvoltare web. Prin intermediul site-ului tau, oamenii ajung sa iti cunoasca brand-ul, iar daca iti vei optimiza paginile poti atrage mai mult angajament si vei crea o experienta mai placuta utilizatorilor. Poti avea raspunsuri mai bune asupra continutului pe care il publici prin intermediul canalelor d


Scurt ghid de urmat pentru crearea unui logo (Infografic)

Fiecare dintre noi recunoaste macar un logo atunci cand il vede - sunt logo-uri excelente, usor de recunoscut care se fac remarcate imediat. Dar ce face un logo usor de recunoscut? Ce parte anume din design-ul unui logo poate activa memoria sau chiar sa provoace o emotie specifica? Sa presupunem ca te afli in procesul de alegere a unui logo pentru afacerea ta. Esti in punctul in care trebuie sa iei decizia asupra design-ului unui logo care sa aibe un impact puternic asupra consumatorului, a modului in care aceste percepe brand-ul tau. Sa creezi un logo poate parea un lucru destul de simplu,


Se incarca ...