Articole scrise de: MailAgent Team


Prin ce este diferit inbound marketing-ul de outbound marketing (Infografic)

Datorita internetului, inbound marketing-ul a evoluat fantastic in ultimii ani. Personal, reclamele din sfera outbound pe mine nu ma mai targeteaza absolut deloc: - presa scrisa/reviste nu mai cumpar din lipsa de timp pentru a le citi – prefer online-ul - reclame radio/TV nu mai am timp sa vad – in afara de stirile de la ora 19:00 nu apus sa mai vad nimic altceva seara la televizor, iar radio ascult doar in cele 10 min in care merg cu masina inspre sau dinspre serviciu - reclamele stradale nu apuc sa le mai vad deoarece dimineata in masina sunt prea adormita (a nu se intelege ca nu co


Ponturi despre Google - invata sa generezi rezultate eficiente (Infografic)

Uneori, ceea ce cautam pe Google genereaza rezultate relevante, insa de cele mai multe ori nu suntem multumiti ce ceea ce ni s-a livrat si o luam de la capat cu noi variante de interogare, poate intr-un final gasim combinatia norocoasa. De cele mai multe ori ti-ai dori ca Google sa poata sa-ti citeasca gandurile pentru ca atunci lucrurile ar fi mult mai usoare. Cred ca nu exista zi sa nu intru pe Google sa caut ce ma intereseaza, fie ca este vorba despre ceva legat de domeniul in care lucrez sau ceva personal. Ultima cautare a fost despre “topul firmelor de inbound marketing” fara sa


4 obiective in email marketing pentru 2015 (cu sfaturi pentru a le atinge)

Indiferent de perioada anului in care te afli, este bine sa-ti setezi obiectivele in marketing. Prin setarea acestor obiective iti va fi mai usor sa masori rezultatele si totodata iti ofera motivarea si focusarea de care ai nevoie pentru a le atinge. 1. Cresterea bazei de date Lista cu email-uri ale clientilor este cel mai valoros lucru ca si resursa de marketing. Aceasta este constituita din persoane care si-au dat acceptul prin opt-in de a primi informatii si noutati de la business-ul vostru. Majoritatea abonatilor pot fi clienti care au mai cumparat in trecut produsele sau serviciil


La multi ani de ziua datelor cu caracter personal

Astazi, 28 Ianuarie, este Ziua Europeana a Protectiei Datelor cu Caracter Personal pentru ca, acum 34 de ani a fost semnata la Strasbourg Conventa 108 pentru Protectia Datelor Personale. Cu aceasta ocazie va doresc tuturor sa aveti o comunicare sigura, online si nu numai :). * Manualul de legislatie europeana privind protectia datelor poate fi vizualizat aici .


10 beneficii ale email marketing-ului

Email marketing-ul este cunoscut ca si o unealta puternica in marketing-ul online. Cine nu s-a familiarizat inca nu acest instrument, prin care iti poti promova afacerea, poti atrage clienti noi si chiar sa-ti maresti numarul de vanzari, ar trebui sa citeasca cele 10 beneficii oferite de email marketing. Nu degeaba este folosit de milioane de companii la nivel global, iar rezultatele - pozitive - sunt in crestere de la an la an. 1. Costuri reduse Cel mai mare beneficiu este cel legat de pret. Are cel mai mic cost, cu rezultate masurabile, in comparatie cu alte campanii de makerketing (


9 ponturi pentru a avea succes pe Pinterest

Am revenit cu al treilea articol dedicat postarilor pe retelele sociale cele mai populare in acest moment. Pinterest este o retea sociala foarte vizuala. Daca in Facebook gasesti de toate, de la stiri, poze, filme, postari diferite ale prietenilor sau a paginilor business pe care le urmaresti, la Twitter ai foarte mult text concentrat in postari de maxim 140 de caractere, in Pinterest gasesti numai imagini. Ai sa fii surprins sa afli ca majoritatea celor care folosesc Pinterest-ul sunt femei, deci ai asigurata o nisa numai buna pentru business-ul tau. 1 . 92% dintre pinn-uri sunt facute


Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci in email marketing in 2015

Pe ce se focuseaza email marketing-ul in 2015? Cu siguranta nu poti face toate lucrurile odata si in acelasi timp. Iar una dintre marile intrebari este: catre ce ne vom indrepta eforturile din email marketing? Econsultancy a lansat aceasta intrebare in cel mai recent recensamant despre email marketing (care apropo, specifica ca email marketing-ul este inca unul dintre cele mai eficiente canale de marketing). Care sunt cele mai importante trei arii pentru anul in curs? Mai jos sunt raspunsurile pe care le-au dat marketerii. Uitandu-ne la top 6, putem trage concluziile pentru


Istoria Lorem Ipsum

  Ce este Lorem Ipsum? Lorem Ipsum este "dummy text", un text standard folosit in DTP si de web designeri pentru a simula casetele de text si a usura evaluarea designului atunci cand creeaza situri noi si au nevoie de text de "umplutura". E un fapt bine stabilit ca cititorul va fi sustras de continutul citibil al unei pagini atunci cand se uita la asezarea in pagina. Scopul utilizarii a Lorem Ipsum, este acela ca are o distributie a literelor mai mult sau mai putin normale, fata de utilizarea a ceva de genul "Continut aici, continut acolo". Istoria A fost folosit incepand cu anul


Cat de mult sa iti segmentezi baza de date in email marketing?

Acum ceva timp am primit un brief de creatie unde se dorea un vizual de newsletter pentru un public tinta alcatuit din femei cu varste intre 25- 50 de ani. La prima vedere nu pare nimic iesit din comun, dar vorba unui coleg aici vorbim de un visual care trebuie sa ii placa mamei si in acelasi timp si sotiei mele. Noi in permanenta ne incurajam clientii sa isi segementeze cat mai mult baza de date. Un prim pas pe care ar trebui sa-l facem ar fi sa segmentam baza de date in functie de sexe. Sa nu se mai trimita newsletter cu epilatoare catre barbati si cu bormasini catre femei. Foarta putina lu


Cum functioneaza Google (Infografic animat)

Toata lumea se intreaba cum functioneaza Google. Se stie ca are un algoritm complex care se uita la sute de variabile, dar pe scurt…tu stii cum functioneaza Google? Pentru a te ajuta sa intelegi mai usor algoritmul Google, cei de la QuickSprout au creat un infografic animat in care explica pe intelesul tuturor intregul proces. Ce este totusi atat de frumos la Google , din perspectiva motoarelor de cautare, desi este un proces complex care are loc in fundal, din punctul de vedere al utilizatorului este foarte simplu si usor de folosit. Tu, ca si utilizator care cauti informatii pe


Se incarca ...