Articole scrise de: MailAgent Team


Greseli capitale in email marketing

La fel ca orice alta forma de comunicare, email marketing-ul necesita tact si diplomatie. Din nefericire, multe business-uri nu stiu cand trec aceasta linie cu abonatii pe care ii au. Incercam sa trecem in revista cele mai mari greseli pe care le poti face in email marketing. Iti poti pierde abonatii, conversiile sau chiar reputatia. Daca email-urile pe care le trimiti nu genereaza vanzari sau lead-uri, inseamna ca sunt greseli pe care le faci in procesul de email marketing. Ti-ai pus problema daca campaniile de email marketing pe care le faci sunt eficiente? Abonatii deschid email-urile si


Marketingul tuturor lucrurilor

In domeniul marketing-ului am avut o serie de pionieri, precum Coca-Cola, Heinz Ketchup sau chiar British Army. Cele mai multe strategii de marketing nu s-au schimbat de zeci, poate chiar sute de ani. Daca vrei sa vinzi un produs sau serviciu, incerci sa gasesti persoane interesate de acestea - in esenta asta este marketing-ul. Procesul de gasire de lead-uri calificate, de conversie, care este cea mai simpla definitie a marketing-ului, a fost introdusa in antichitate, in Izmir-Turcia (cel putin aceasta este cea mai veche de care avem noi cunostinta). Ea reprezinta un picior, o inima si o fe


Oriunde, oricand si de pe orice device!

Clientul din ziua de astazi nu mai este cel care urmareste o singura sursa de informare. Internetul este la indemana oricui, dar mai nou, este accesibil de pe diverse medii de acces. Aceasta este o mare provocare dar si o mare oportunitate dar numai pentru cazul in care site-ul tau este construit responsive pentru mai multe medii. Utilizatorii de astazi sunt tot timpul conectati, in miscare si isi schimba device-urile de la tableta la laptop, de la desktop la smartphone, pe tot parcursul unei zile si chiar si noaptea. Strategia multiscreen este importanta si trebuie sa se potriveasca cli


7 sfaturi pentru postari mai bune pe Twitter

Va promiteam, la sfarsitul anului trecut, o serie de articole despre do’s and don’ts in social media marketing pe care sa le aplici in business-ul tau. Daca data trecuta am vorbit despre reteaua de socializare Facebook , astazi vreau sa continui cu Twitter-ul. Pentru cei care nu vor sa se piarda printre pozele din vacante ale prietenilor sau filmulete cu pisici si bebelusi, Twitter-ul este reteaua ideala de petrecere a timpului. Postarile scurte si la obiect, informatia punctuala, si-au castigat cu repeziciune adepti. Sa revenim la ce poti face tu ca sa-ti promovezi afacerea cat mai b


Tu stii ce face adminul de retea? (Greylisting)

  De mai bine de un an am dezvoltat in-house propriul modul de trimitere al email-urilor. Noi il numim Gateway de SMTP. A fost necesara crearea acestui produs pentru a putea creste viteza de trimitere a email-urilor. Am ajuns acum sa avem o viteza medie de trimitere de 2500 email-uri/secunda. Astfel, am ajuns ca niste campanii de 500.000 de email-uri sa se livreze in 30 de minute. Vorbesc de campanii de email marketing, unde dimensiunea HTML-urilor este una normala. Dezvoltand propriul SMTP, am facut foarte mult research si ne-am lovit de tot felul de probleme in perioada de teste. Ce


Echipa MailAgent va ureaza sarbatori fericite!

Echipa MailAgent doreste sa va ureze sarbatori fericite! Este un moment din an in care ne dorim sa fim inconjurati de familie si prieteni, sa primim dar si sa daruim cadouri, si de ce nu, sa avem parte si de zapada pentru a simti mai bine spiritul sarbatorilor de iarna. Incet, dar sigur, se apropie si acest sfarsit de an, in care am avut parte de realizari, dar si de colegi noi care ne-au intregit si completat intr-un mod placut echipa. In aceasta mini-vacanta avem timp sa ne incarcam suficient de mult bateriile pentru anul ce va urma, spre a continua dar si pentru a incepe noi proiecte. V


10 sfaturi pentru social media marketing pe Facebook

Daca ai o afacere personala inseamna ca sunt sanse mari sa ai si un cont business pe Facebook. Preferintele personale, in materie de site-uri pe care iti place sa le citesti zilnic,depind de o multime de factori: domeniul in care lucrezi, preferintele personale sau tipul de continut cu care vrei sa-ti atragi publicul tinta. Totodata, timpul petrecut pe retelele sociale variaza in functie de personalitatea ta precum si de strategia generala stabilita. Este posibil sa nu fii un impatimit al social media, in general, dar trebuie sa te focusezi catre o retea pe care sa o inveti, sa-i dedici su


Analiza trimiterilor de email-uri intre 2012-2013 prin platforma MailAgent

  Acum ca suntem la final de an, ne-am gandit sa va prezentam o analiza compartiva, pe care am facut-o pe anii 2012-2013, asupra trimiterilor de email marketing prin platforma MailAgent. Analiza reflecta preferintele utilizatorilor in ceea ce priveste dispozitivele mobile folosite si sistemele de operare, cat si zilele in care au fost cele mai multe deschideri ale newsletterelor trimise de catre clientii nostri catre bazele lor de date. Esantionul folosit pentru perioada analizata, 2012-2013, a fost de 502.484.044 email-uri trimise prin aplicatia MailAgent. S-au urmarit: - Rata


Istoria #Hashtag-ului

Acum 6 ani, cand a aparut in mediul online, hashtag-ul era un simplu simbol. Treptat, s-a transformat intr-un valoros instrument de marketing. Si toate astea nu se opresc aici. Hashtag-ul s-a integrat in viata de zi cu zi a oamenilor. De la poza unui student pe Instagram, la tweet-ul unui CEO, intrebuintarea hashtag-ul a fost accelerata rapid. In infograficul de mai jos, cei de la offerpoop ( http://www.offerpop.com/resources/blog/history-hashtags/ ) au punctat momentele cheie ale hashtag-ului, pentru a ne face o mai buna idee despre cum s-a transformat un simplu semn intr-un icon globa


7 reguli de aur in SMS Marketing

Regula 1: Obtineti acordul In SMS marketing, spre deosebire de email marketing, o companie poate trimite un fel de sms direct pe bazele de date ale operatorului de telefonie. Insa, ca orice alta comunicare nedorita, nu trebuie niciodata sa trimitem un mesaj catre cineva care nu si-a dat acordul in prealabil. Am observat, in SUA, multe magazine care ofera posibilitatea inscrierii, pentru a primi mesaje comerciale, chiar la casa. Poti da un SMS catre un numar scurt pentru a te inscrie, si primesti inapoi un cod de reducere care poate fi folosit chiar atunci. De asememea, poti trimite mai


Se incarca ...