RO / EN

Email Marketing


Segmentarea bazei de date

In viziunea noastra, segmentarea se refera la impartirea listei de abonati in functie de anumite criterii. Astfel prin segmentare poti sa trimiti femeilor un tip de newsletter iar barbatilor un altul. Sau, daca ai un site de reduceri cu oferte de la un restaurant din Bucuresti, iti segmentezi abonatii in functie de localitatea de unde sunt, deoarece nu are rost sa trimiti o astfel de oferta si catre persoane din Cluj. De ce sa folosesti segmentarea? Pentru ca influenteaza direct rata de deschidere. O rata mai mare de deschidere inseamna mai multi vizitatori interesati si eventual mai mu


De ce sa ne folosim de double opt-in

Nimanui nu-i plac spammeri. Mai ales noua. Si de aceea ti-am recomandat si continuam sa te incurajam sa te folosesti de metoda de inregistrare a adreselor de email prin double opt-in (metoda care necesita confirmarea dupa inscriere) . Numai asa te poti asigura ca adresele de email sunt scrise corect, ca apartin unor oameni reali si mai ales ca te conformezi legislatiei in vigoare. Daca pana acum nu erai convins de folosul acestei metode, ai un exemplu clar mai jos de cat de usor ti se poate bloca IP-ul daca nu remediezi trimiterile abusive. Asociatia de Marketing Direct (Direct Marke


Noutati si surprize in cadrul primului eveniment dedicat partenerilor MailAgent

MailAgent Insight, primul eveniment pentru partenerii nostri, a fost organizat pentru ca voi sa fiti primii care afla noutatile tehnologice care vor aparea pe platforma noastra anul acesta si primii care vad in exclusivitate noua identitate de brand MailAgent. Mesajul principal al intalnirii a fost: MailAgent se personalizeaza pentru tine. Asta inseamna ca iti oferim suport tehnic, ajutor, consultanta si resurse, toate personalizate pentru nevoile tale.  Astfel, MailAgent are un logo si un slogan nou ce transmit conceptul de personalizare: MailAgent-Marketing 1 on one. Imbunatatirile t


Sfaturi si tendinte de la Marketing Sherpa Email Summit 2012

Marketing Sherpa Email Summit, eveniment ce are loc anual in luna februarie in Statele Unite, este cea mai mare intrunire din industria email marketingului. Urmatoarele tendinte sunt preluate direct de la organizatori si speram sa te ajute si sa te ghideze in strategiile tale de email marketing de anul acesta. Livrabilitatea ramane o provocare pentru multi email marketeri. Pana la 54% dintre ei au declarat ca au o 'mare nevoie' de a ajunge in inbox, ceea ce implicit inseamna ca au rate scazute de livrabilitate. Astfel, trebuie sa revenim la cateva dintre bunele practici in


Continutul bun la toate

Ti-am vorbit pana acum despre cum te pot ajuta pagina ta de Facebook, aplicatiile si jocurile online sa-ti castigi noi abonati. Insa cea mai eficienta metoda de a-ti fideliza pe termen lung  abonatii si potentialii clienti ramane crearea de continut. Ce intelegem prin continut? Studii de caz, analize, review-uri de produse, opinii legata de anumite evenimente din domeniu. Intreaga ta experienta poate fi folositoare si considerata valoroasa de audienta ta. Producerea de continut valoros este o practica folosita in acelasi timp si de marile corporatii si de liber profesion


Nu iti bloca domeniul din cauza newsletterului

Gasirea adresei potrivite de pe care sa trimiti newslettere este una din cele mai intalnite doleante. Iar asta pentru ca odata ce iti compromiti propria adresa esti doar la un pas de a-ti avea domeniul blocat. Sa ne imaginam ca iti trimiti newsletterele de pe adresa de email office@domeniultau.ro . Unii abonati, nu mai vor sa mai primeasca informari din partea ta si in loc sa se dezaboneze sau sa stearga mesajul o sa-l raporteze ca spam. In momentul in care adresa ta primeste multe reclamatii serverele o vor considera adresa de spam. Daca vei continua trimiterile, pasul urma


Cum sa te folosesti de retelele sociale pentru a-ti castiga abonati

Configurarea paginii tale de brand de pe retelele sociale iti va ocupa ceva timp si resurse daca vrei s-o folosesti intr-un mod cat mai eficient. Iar daca intentionezi sa colectezi adrese de email pentru baza ta de date va trebui sa incurajezi participarea activa din partea urmaritorilor sau a fanilor tai. Pentru ca Facebook este cea mai folosita retea din Romania (a ajuns deja la peste 4 milioane de utilizatori), in acest post ne vom concentra pe metodele prin care poti colecta adrese de mail prin pagina de Facebook a afacerii tale. Cel mai accesibil si rapid mod de a castiga atat like


Abonatul jucaus

O alta metoda prin care poti sa atragi abonati si vizitatori pe site sunt jocurile. Daca afacerea ta poate sa creasca prin aceasta metoda, trebuie sa gandesti tipul de joc astfel incat sa atraga cat mai multi jucatori din target. Odata ales tipul de joc, te poti folosi foarte usor de concurenta dintre jucatori pentru a abona utilizatorul la newsletter. Il poti anunta care sunt scorurile si cand acestea sunt depasite de alt jucator, sau ii poti oferi alte alerte legate de joc (de ex. X a terminat de construit o ferma…). De asemenea, jocul trebuie sa aiba o finalitate iar castigatorul t


23% dintre newsletterele din Romania nu ajung in Inbox

MailAgent a realizat o analiza potrivit careia aproapre un sfert dintre newsletterele trimise de companiile din Romania nu ajung in Inboxul destinatarilor. Astfel, in urma trimiterii unui newsletter, doar 77% dintre mesaje sunt livrate cu succes. Din cele 23% care nu ajung in Inbox 6% intra in folderul de spam, iar 17% se pierd definitiv pentru ca nu trec de filtrele serverelor. "Fiecare email transmis inseamna o suma de bani investita. De aceea, este important ca rata mesajelor care intra in Inbox sa fie cat mai mare. Iata si un exemplu concret: sa spunem ca suntem


Marimea conteaza? (In ceea ce priveste baza de date)

Majoritatea celor care activam in domeniul email marketing-ului consideram ca o baza de date este mai buna cu cat este mai mare. Ca si in alte domenii, nu marimea conteaza, ci rata de deschidere. Exista clienti care isi tripleaza baza de date dar rata de deschidere creste doar cu 10%. Poti sa ajungi de la o baza de date cu 10.000 de abonati si 2.000 de deschideri la o baza de date de 40.000 cu 2.300 de deschideri. Dar asta inseamna 30.000 de abonati noi, din care doar 300 te urmaresc. Mai jos o sa iti arat ce trebuie sa ai in vedere si ce metode poti aplica atunci cand ai ca obiectiv cre


Se incarca ...