RO / EN

Email Marketing


Am voie sa trimit acest newsletter?

Din experienta noastra daca ai ajuns sa iti pui aceasta intrebare, cel mai des, raspunsul este nu. Pentru stabilirea unui cadru legal, marketingul prin email, un subdomeniu al marketingului online, reprezinta: I. Trimiterea de mesaje comerciale prin email (newslettere, alerte, emailuri promotionale) II. Achizitionarea de publicitate in instrumente deja existente de marketing prin email  (publicitate in newslettere sau trimiterea emailuri comerciale catre utilizatorii unui site sau ai unui serviciu) In legislatia din Romania exista doar doua cazuri in care ai voie sa trimiti un n


O poveste de succes

Acordul abonatilor tai este cel mai important pas in cresterea unei baze de date. Am vorbit intr-un articol precedent despre ineficienta unei baze cumparate ; si tocmai pentru ca ti-am dovedit ca fara permisiunea clara a abonatilor faci spam, vrem sa iti povestim despre un proiect succes. Iti prezentam ShoesandtheCity.ro, un concurs care a dus la marirea unei baze de date de peste 10 ori, ajungand in doar cateva luni de la 3000 la aproape 30000 de abonati. Shoesandthecity.ro a fost un site creat special sa promoveze un concurs pentru femei, initiat de FashionShoes.ro. Prima alegere


Divide et impera- On the importance of A/B Testing

If we ended up thinking of testing the newsletter we are sending, it means we are heading in the right direction. From here to a successful campaign there's only one step, putting to the test your template's content, the subject line and the sends. The most important weapon in the testing process is that of A/B testing. In online marketing this process is different from traditional marketing, because we can get feedback in real time. Thus, in an A/B testing campaign, there are three sends, two sends for testing and one for the winning newsletter. To continue reading the study cre


Cat de cinstita este baza ta de date? Sau cum sa te asiguri ca emailul tau intra direct in Inbox

Majoritatea celor care folosesc un serviciu de email marketing se gandesc ca simpla existenta unor IP-uri whitelistate este suficient pentru a ajunge in Inbox. Nimic nu este mai gresit . Aceste IP-uri iti garanteaza o rata crescuta a delivrabilitatii emailului. Insa calitatea mesajului si a bazei de date face diferenta intre un mail citit si unul ajuns in folderul junk. Factorii care influenteaza livrarea emailului direct in Inbox sunt urmatorii: -          Subiectul -          Templateul -          Rata de deschidere


De Craciun, ne bucuram de templateuri noi

Luminite, brazi, si vin fiert. Mai lipseste doar zapada pentru a simti cu adevarat ca a venit Craciunul. Si pentru ca nu depinde de noi ninsoarea, MailAgent sarbatoreste Craciunul cu template-uri facute cu drag pentru clientii lui. [gallery]                  


O mina de aur de Craciun- Abonatii Inactivi

Toate dogmele din industrie ne spun ca nu trebuie sa folosim adresele celor care nu mai sunt activi pentru ca acestea ne aduc costuri nejustificabile si ne pun la grea incercare trimiterile. Insa, exista o perioada a anului in care oamenii raspund mult mai bine la mesajele trimise. Aceasta perioada este Craciunul, cand cu totii ne bucuram cand primim o felicitare. Nu iti uita abonatii niciodata! Multi dintre noi nici nu bagam in seama una din regulile de baza in email marketing, si anume, aceea de a nu trimite la cei care nu sunt interesati. Astfel, multi trimit la toata baza, chit


Unde dai si unde crapa - Importanta HTML-ului bine realizat

Nu cred ca exista persoana care are un cont de email si care sa nu fi primit vreodata un email spart sau un email in care nu se afiseaza pozele. Majoritatea celor care trimit astfel de emailuri au urmatoarea scuza:  “in browsere se vede bine”. Insa, ar fi normal sa-ti verifici newsletterul numai cu browserele doar daca toti am avea adrese de email de genul ion@internetexplorer8.com sau Andrei@mozilla3.com . Cum toti avem adrese de email la clienti precum Yahoo si Gmail, sau adrese de firma care sunt vizualizate pe Outlook Express si Microsoft Outlook, un newsletter trebuie sa se vada b


Regulamentul concursului de craciun MailAgent

  Concursul premiaza cel mai reusit newsletter trimis in perioada 1 decembrie-24 decembrie ora 24:00 si se adreseaza clientilor Mail Agent. Cele patru criterii de jurizare sunt: 1.Designul  - 30% din punctaj Aspect – 5% -Corectitudinea HTMLului stabilit prin teste validator.w3.org- 10% -Corectitudinea HTMLului in standardele pentru email – 10% -Continut vs. Asezarea in pagina – 5% 2.Rata absoluta de crestere a CTR-ului masurata la media ultimelor trei trimiteri prin Mail Agent -15% 3.Rata de dez


Un bucurestean te invata sa segmentezi si sa targetezi

“Caut d-na 30 – 40 ani, singura, cu casa, care vrea sa se marite”. Asa suna anuntul pe care l-am vazut zilele trecute in statia RATB de la Vatra Luminoasa, colt cu Mihai Bravu. Amuzat, l-am fotografiat si le-am aratat si colegilor de birou “descoperirea”. Am aflat de la ei ca anuntul este postat si la statiile Eroilor, Unirii si Izvor ale cursei 104. Sa recapitulam: domnul e interesat de o femeie  cu casa. Dar nu orice femeie (ci intre 30 si 40 de ani, dornica sa se marite si care foloseste RATB-ul ) si nu orice casa (ci una intr-o zona “buna”).


Valoarea unei baze de date de 500 RON.

Lunile trecute, am primit si noi, ca probabil multi dintre voi, o oferta pentru a cumpara celebra baza de date de peste 5 milioane de adrese de mail. In scopuri de pura cercetare am intrat in posesia acesteia. Si astfel, a inceput scormoneala si disecatul prin zecile de foldere in care ea era impartita. Pentru ca nu degeaba era asa impartita. Nu pentru a va usura targetarea sau transmiterea de mesaje, ci pentru a masca adevaratele probleme ale modului in care aceste adrese fusesera stranse sau, in unele cazuri, generate. Inarmati cu rabdarea pe care doar o zi ploioasa ti-o poate oferi, am cen


Se incarca ...