RO / EN

Email Marketing


Newslettere postate automat pe Facebook

Mail Agent lanseaza noul serviciu Social Agent care ofera posibilitatea publicarii si pe Facebook a newsletterelor create. Pe scurt, noul serviciu va permite sa faceti legatura intre trimiterile dumneavoastra din Mail Agent si postarile din Facebook printr-un instrument integrat si extrem de eficient . Cum functioneaza noul Social Agent? Exista cativa pasi pe care va trebui sa ii urmati pentru a folosi Social Agent, dar lucrurile pot fi puse in miscare printr-o modalitate foarte simpla si pe care v-o prezentam, in amanunt, in continuare. In pagina "Contul meu"


Template-uri de Halloween

O campanie de evenimente spooky Campanie cu text mare Campanie evenimente companie cu doua coloane


Cat de des sa trimit un newsletter ?

Aceasta este intrebare care imi este adresata cel mai des. Nu pot sa spun ca exista un raspuns standard pentru toti. Pana acum ceva timp,  faceam aceeasi greseala pe care multi oameni din domeniu o fac si anume incearca sa trimiti cat mai putine ca sa nu stresezi abonatul. Acest lucru il faceam cu gandul la abonatii care sunt bombardati zilnic de mesaje nesolicitate si ma gandeam de ce sa il mai bombardez si eu. Totusi industria spam–ului nu a dat faliment inca. Este normal ca atunci cu cat trimiti mai multe mesaje cu atat ai mai multe sanse sa faci mai multe


Cine castiga lupta anti-SPAM

De la inceputul anului, Gmail si Hotmail se lupta sa fie declarati primii in lupta anti-spam. Astfel, in urma unui studiu sponsorizat de Microsoft din care rezultase ca filtrele Hotmail indepartau cu aproape 1 % mai multe mesaje de spam decat Gmail, luna asta Gmail a ripostat ca sa-si apere programul anti-spam.  Vazand ca se incing spiritele, ne-am intrebat, cum difera tacticile lor de combatere a spamului? Cat la suta din mesajele care ajung in inbox sunt spam? <1% (Gmail) vs.  <3% (Hotmail)   Ce tooluri exista pentru curatarea


Ce trebuie sa faca abonatul pentru ca emailurile tale sa ajunga in inbox

Se discuta mult in industrie despre relevanta emailurilor. Cu cat mesajul tau este mai potrivit pentru abonat cu atat creste rata livrabilitatii emailurilor tale. Cu alte cuvinte, cu cat interactioneaza mai mult abonatul tau cu emailul cu atat poti sa fi sigur ca mesajul tau ajunge in inbox. Astfel, pentru ca relevanta mesajelor pentru abonat determina unde ajunge emailul tau, ne-am gandit ca te-ar ajuta sa vezi care sunt acele interactiuni care sunt indicatori pozitivi pentru ISP-urilor ca mesajul tau este relevant pentru abonat: - Clickuri -O rata de clickuri crescuta este


Cat timp acorzi designului in emailurile tale?

Mai sunt doar cateva zile pana la Paste. Probabil deja le-ai urat sau te pregatesti sa le transmiti urari abonatilor tai iar pentru asta te-ai folosit de templateuri de ocazie cum ar fi acestea . Tocmai pentru ca designul este in centrul atentiei luna aceasta vroiam sa vorbim putin mai mult despre el. Designul de email trebuie gandit ca o parte din strategia de comunicare. Un design de newsletter reusit nu numai ca iti poate creste vizibilitatea brandului dar poate fi elementul decisiv pentru abonat cand vine vorba de a da click.  De aceea ne-am gandit sa te introducem in cateva luc


De ce ne comportam la fel cand vine vorba de abonari si de like-uri

Emailul si social media merg mana in mana. Desi multi spuneau acum 3 ani ca odata cu proliferarea retelelor sociale emailul va muri, acest lucru nu s-a intamplat. De fapt, noi nu credem ca se va intampla vreodata tocmai pentru ca, folosite impreuna, efectul lor este mult mai puternic. Iar ce s-a observat recent este faptul ca exista mai multe similaritati intre comportamentele utilizatorilor fata de branduri cand vine vorba de abonarile la emailuri si pe Facebook. Jay Baer a trasat mai multe paralelele declarand ca, desi numele difera, actiunea intreprinsa de utilizator e


Cand si de ce sa te folosesti de landing page

Landing page-urile sunt paginile la care ajunge abonatul atunci cand da click pe linkurile din newsletter. De cele mai multe ori aceste linkuri directioneaza  abonatul spre siteul tau unde poate sa actioneze in mai multe feluri:  sa se inscrie la un concurs, sa cumpere un anumit produs sau sa downloadeze un studiu. Exista insa cazuri in care crearea unui landing page este mult mai eficienta si utila decat o redirectionare din newsletter catre paginile deja existente din site. Iar asta se intampla pentru ca siteurile pot ajunge sa fie foarte incarcate si sa nu-ti permita sa faci modi


Cateva cifre despre inbound marketing

Ai aflat luna trecuta cate ceva despre cum poti atrage noi utilizatori pe siteul tau folosindu-te de un blog. Am incercat sa-ti demonstram ca poti converti vizitatorii in abonati oferindu-le informatii folositoare despre produsele/serviciile tale, analize ale trendurilor din industrie si studii de caz. Blogul unei companii, prezenta pe retelele sociale impreuna cu tacticile de email marketing si SEO, toate fac parte din categoria de  marketing numita inbound marketing . Si ca sa te incurajam macar sa consideri aceste tactici, mai jos avem un infografic care sustine potentialul eno


2012 Email Benchmarking Report

Raportul anual de la Marketing Sherpa, 2012 Email Benchmarking Report, prezinta cea mai detaliata analiza a industriei de email marketing din Statele Unite ale Americii pana in prezent. Rezultatele studiului, stranse in urma chestionarii a 2735 de companii care fac email marketing, arata evolutia domeniului si provocarile intampinate de marketeri. Mai mult, ne ajuta pe noi sa intelegem unde se situeaza piata de email marketing din Romania fata de cea din State si ce tendinte sa urmarim. Principalele concluzii ale raportului: 1. Mesaje relevante Cea mai presanta


Se incarca ...