Articole scrise de: MailAgent Team


3 Lucruri diferite la sezonul de sarbatori 2013

In fiecare an, sezonul de iarna isi schimba caracteristicile de marketing in functie de evolutia clientilor. Deja putem observa tendinte diferite in ceea ce priveste sezonul de sarbatori 2013 cand vine vorba de email marketing pe retail. Deja observabile sunt nevoia de demarare timpurie a campaniilor de sarbatori, promovare intensa in noiembrie si reducerea numarului de mesaje privitoare la Black Friday, potrivit unui studiu realizat de mediapost . Campanii de sarbatori demarate timpuriu Fata de alti ani, in 2013 retailerii s-au apucat de campanii complete pentru sarbatori chiar


Internet & Mobile World 2013: Un eveniment bazat pe networking

Targul Internet & Mobile World din acest an a adus, dupa o prima estimare facuta de noi, de doua ori mai mult public fata de anul trecut, iar cel mai mare trafic a fost observat de catre noi in prima zi. Am dat vina pe evenimentul de prezentare pentru ochelarii Google cand am vazut cat de multi oameni erau deja prezenti la prima ora, chiar in momentul deschiderii evenimentului pentru public. Prima zi de IMW 2013 a fost aglomerata, plina de farmec si cu o rata mare de prezenta la standuri, printre care si al nostru. Si prezenta la conferinte a fost de trei ori mai mare decat


Continutul relevant, cheia succesului in email marketing

Email marketing-ul este ieftin si aduce rezultate vizibile, insa trebuie gandit bine si cu atentie la detalii, altfel risca sa devina o resursa irosita. Potrivit celor mai recente studii (Economist Intelligence Unit, Ascend2, Research Underwriters )  efectuate in State si Marea Britanie, emailul este in topul canalelor prin care ajungi cel mai bine la consumator, in orice etapa a procesului de cumparare. Iar continutul este cel care iti creste vanzarile. Totusi, cei mai multi dintre oamenii de marketing inca simt o provocare in a face continut relevant si care sa ii determine pe dest


Cresterea vanzarilor: mai putine versus mai multe emailuri catre clienti

Cat de des ar trebui sa trimiti emailuri catre baza ta de date ca sa ai cele mai bune rezultate? Intre marketeri se stie ca mai multe emailuri inseamna mai multi bani. Insa cei mai multi se tem sa puna in aplicare aceasta idee deoarece se tem sa nu fie luati drept spammeri. Pornind de la premisa ca la clienti ajung prea multe emailuri si ca acestia le detesta, multe firme reduc numarul de mesaje trimise. De ce mai putine emailuri? Totul a pornit de la frica de spam, iar brandurile consuma resurse masive pentru targetare, relevanta si nisare. Pentru a-si face clientii sa deschida


6 Lucruri interesante pe care o companie sa le faca pe Facebook

Brandurile care cauta oportunitati de a interactiona cu utilizatorii de Facebook pot sa isi indeparteze clientii daca nu se promoveaza intr-un mod pozitiv si istet, care sa devina o experienta pentru ambele tabere. Dupa ce recent am discutat despre cele mai neindicate lucruri pe care o companie le poate face pe aceasta retea de socializare in ziua de astazi, iata care sunt comportamentele de companie cele mai bine asimilate de catre clienti. Vanzatorul istet Majoritatea oamenilor care interactioneaza cu branduri pe Facebook sunt de fapt in cautare de deal-uri si premii. Cu as


Rate mici de deschidere si campanie de succes? Obama a reusit

Email-ul a fost principalul contributor la succesul campaniei intiate de Barack Obama in cursa pentru presedintie din 2012. Insight-urile dezvaluie cum s-a intamplat sa aiba mai mult succes decat contracandidatul sau, Mitt Romney. Analizand strategia lui Obama, specialistii au discutat despre targetare, testare, creativitate si titlurile mailurilor. Insa nimeni nu a vorbit despre alte doua aspecte foarte importante: marimea listei de trimitere si frecventa trimiterii mailurilor. Marimea listei si segmentare Este relativ usor sa vezi partea creativa, strategia de titluri, frecv


5 Lucruri pe care o companie sa nu le faca pe Facebook

Nu este foarte usor sa fii in brand pe Facebook, mai ales daca nu esti unul din domeniul entertainment-ului. Pentru ca fiecare companie vrea sa ajunga in news feed-ul clientilor actuali si potentiali, incearca sa ii faca pe aceastia sa interactioneze cu pagina brandului lor. Insa incercand sa se faca remarcate intr-o piata aglomerata, unele firme recurg la cateva tipare comportamentale pe retelele sociale care fie ii indeparteaza pe oameni, fie comunica brandul in mod gresit. Care sunt cele mai nepotrivite abordari pe Facebook? Cersetorul Desi studiile arata ca cerutul de like


Lucrari de mentenanta miercuri, 15.05.2013, ora 23:00

Buna ziua, In noaptea de miercuri, 15 mai 2013, la ora 23:00 , vom efectua lucrari de mentenanta timp de 7 ore. Astfel, serviciul MailAgent va fi oprit pana joi, 16 mai 2013, la ora 06:00 . In aceasta perioada, este restrictionat accesul in interfata. Trimiterile directe si deschiderile vor functiona fara probleme. Trimiterile programate in acest interval vor porni in momentul finalizarii lucrarilor. Daca doriti sa programati newslettere, o puteti face pana miercuri, 15 mai 2013, ora 22:50 . Pentru orice problema va rugam sa ne contactati la numerele de telefon:


Newslettere postate automat pe Facebook

Mail Agent lanseaza noul serviciu Social Agent care ofera posibilitatea publicarii si pe Facebook a newsletterelor create. Pe scurt, noul serviciu va permite sa faceti legatura intre trimiterile dumneavoastra din Mail Agent si postarile din Facebook printr-un instrument integrat si extrem de eficient . Cum functioneaza noul Social Agent? Exista cativa pasi pe care va trebui sa ii urmati pentru a folosi Social Agent, dar lucrurile pot fi puse in miscare printr-o modalitate foarte simpla si pe care v-o prezentam, in amanunt, in continuare. In pagina "Contul meu"


Template-uri de Halloween

O campanie de evenimente spooky Campanie cu text mare Campanie evenimente companie cu doua coloane


Se incarca ...