Articole scrise de: MailAgent Team


Cat de des sa trimit un newsletter ?

Aceasta este intrebare care imi este adresata cel mai des. Nu pot sa spun ca exista un raspuns standard pentru toti. Pana acum ceva timp,  faceam aceeasi greseala pe care multi oameni din domeniu o fac si anume incearca sa trimiti cat mai putine ca sa nu stresezi abonatul. Acest lucru il faceam cu gandul la abonatii care sunt bombardati zilnic de mesaje nesolicitate si ma gandeam de ce sa il mai bombardez si eu. Totusi industria spam–ului nu a dat faliment inca. Este normal ca atunci cu cat trimiti mai multe mesaje cu atat ai mai multe sanse sa faci mai multe


Noul editor MailAgent

Draga utilizator Mail Agent, te anuntam o noua schimbare benefica. Incepand de luni, 14 mai, aplicatia Mail Agent va avea  un nou editor pentru modificarea sabloanelor. Pentru ca parerile si sugestiile voastre sunt importante pentru noi, venim in intampinarea lor printr-un editor mult mai usor de utilizat, in care feature-urile cele mai utilizate sunt mai accesibile. Acum vei putea sa vezi in timp real toate modificarile aduse sabloanelor si sa modifici newsletterul in cel mai scurt timp.In continuare o  sa te ghidam un pic prin cele mai importante schimbari, dar nu uita mot


Cine castiga lupta anti-SPAM

De la inceputul anului, Gmail si Hotmail se lupta sa fie declarati primii in lupta anti-spam. Astfel, in urma unui studiu sponsorizat de Microsoft din care rezultase ca filtrele Hotmail indepartau cu aproape 1 % mai multe mesaje de spam decat Gmail, luna asta Gmail a ripostat ca sa-si apere programul anti-spam.  Vazand ca se incing spiritele, ne-am intrebat, cum difera tacticile lor de combatere a spamului? Cat la suta din mesajele care ajung in inbox sunt spam? <1% (Gmail) vs.  <3% (Hotmail)   Ce tooluri exista pentru curatarea


Ce trebuie sa faca abonatul pentru ca emailurile tale sa ajunga in inbox

Se discuta mult in industrie despre relevanta emailurilor. Cu cat mesajul tau este mai potrivit pentru abonat cu atat creste rata livrabilitatii emailurilor tale. Cu alte cuvinte, cu cat interactioneaza mai mult abonatul tau cu emailul cu atat poti sa fi sigur ca mesajul tau ajunge in inbox. Astfel, pentru ca relevanta mesajelor pentru abonat determina unde ajunge emailul tau, ne-am gandit ca te-ar ajuta sa vezi care sunt acele interactiuni care sunt indicatori pozitivi pentru ISP-urilor ca mesajul tau este relevant pentru abonat: - Clickuri -O rata de clickuri crescuta este


Partenerii nostri- 220.ro

Cine sunt? 220.ro este cel mai accesat site de video-sharing din Romania. Cu un trafic lunar de peste 2.000.000 vizitatori si 18.000.000 de afisari, 220.ro se claseaza pe locul 1 in topul celor mai vizitate site-uri de divertisment din Romania (conform trafic.ro) si in top 5 destinatii online de divertisment.   De cand suntem parteneri? Din 2009. Ne place de ei pentru ca: Au zilnic materiale video noi pe home page; Ii incurajeaza pe utilizatori sa uploadeze videoclipuri originale; Au printre cele mai active comunitati r


Cat timp acorzi designului in emailurile tale?

Mai sunt doar cateva zile pana la Paste. Probabil deja le-ai urat sau te pregatesti sa le transmiti urari abonatilor tai iar pentru asta te-ai folosit de templateuri de ocazie cum ar fi acestea . Tocmai pentru ca designul este in centrul atentiei luna aceasta vroiam sa vorbim putin mai mult despre el. Designul de email trebuie gandit ca o parte din strategia de comunicare. Un design de newsletter reusit nu numai ca iti poate creste vizibilitatea brandului dar poate fi elementul decisiv pentru abonat cand vine vorba de a da click.  De aceea ne-am gandit sa te introducem in cateva luc


De ce ne comportam la fel cand vine vorba de abonari si de like-uri

Emailul si social media merg mana in mana. Desi multi spuneau acum 3 ani ca odata cu proliferarea retelelor sociale emailul va muri, acest lucru nu s-a intamplat. De fapt, noi nu credem ca se va intampla vreodata tocmai pentru ca, folosite impreuna, efectul lor este mult mai puternic. Iar ce s-a observat recent este faptul ca exista mai multe similaritati intre comportamentele utilizatorilor fata de branduri cand vine vorba de abonarile la emailuri si pe Facebook. Jay Baer a trasat mai multe paralelele declarand ca, desi numele difera, actiunea intreprinsa de utilizator e


Partenerii nostri- Le Boutique Hotel Moxa

Cine sunt? Unul dintre cele mai bine localizate hoteluri din Bucuresti, Le Boutique Hotel Moxa este situat in inima orasului. Construit din sticla si otel, pastrand in acelasi timp infatisarea sa clasica, Le Boutique Hotel Moxa se afla pe Calea Victoriei, principalul bulevard de promenada al Bucurestiului din secolul al XIX-lea. Filozofia hotelului este bazata pe o serie de concepte simple, puse in practica de personalul foarte calificat si angajamentul managementului de a oferi servicii extraordinare. De cand suntem parteneri? Din iunie 2011. De ce ne bucura


Cand si de ce sa te folosesti de landing page

Landing page-urile sunt paginile la care ajunge abonatul atunci cand da click pe linkurile din newsletter. De cele mai multe ori aceste linkuri directioneaza  abonatul spre siteul tau unde poate sa actioneze in mai multe feluri:  sa se inscrie la un concurs, sa cumpere un anumit produs sau sa downloadeze un studiu. Exista insa cazuri in care crearea unui landing page este mult mai eficienta si utila decat o redirectionare din newsletter catre paginile deja existente din site. Iar asta se intampla pentru ca siteurile pot ajunge sa fie foarte incarcate si sa nu-ti permita sa faci modi


Partenerii nostri-City Grill

Cine sunt? Grupul City Grill este un brand 100% romanesc al carui succes pe termen lung are la baza respectarea viziunii, misiunii si valorilor companiei.  Energia, dedicatia si loialitatea sunt doar o parte din valorile care le definesc activitatea. Misiunea lor este sa ofere o experienta de calitatea a serviciilor si ambient clientilor lor, iar viziunea lor este sa devina cel mai important lant de restaurante si cafenele din Romania. De cand suntem parteneri? Din noiembrie 2010. De ce ii apreciem ca parteneri? Pentru ca: -Fiecare restaurant di


Se incarca ...