Articole scrise de: MailAgent Team


Cateva cifre despre inbound marketing

Ai aflat luna trecuta cate ceva despre cum poti atrage noi utilizatori pe siteul tau folosindu-te de un blog. Am incercat sa-ti demonstram ca poti converti vizitatorii in abonati oferindu-le informatii folositoare despre produsele/serviciile tale, analize ale trendurilor din industrie si studii de caz. Blogul unei companii, prezenta pe retelele sociale impreuna cu tacticile de email marketing si SEO, toate fac parte din categoria de  marketing numita inbound marketing . Si ca sa te incurajam macar sa consideri aceste tactici, mai jos avem un infografic care sustine potentialul eno


2012 Email Benchmarking Report

Raportul anual de la Marketing Sherpa, 2012 Email Benchmarking Report, prezinta cea mai detaliata analiza a industriei de email marketing din Statele Unite ale Americii pana in prezent. Rezultatele studiului, stranse in urma chestionarii a 2735 de companii care fac email marketing, arata evolutia domeniului si provocarile intampinate de marketeri. Mai mult, ne ajuta pe noi sa intelegem unde se situeaza piata de email marketing din Romania fata de cea din State si ce tendinte sa urmarim. Principalele concluzii ale raportului: 1. Mesaje relevante Cea mai presanta


Partenerii nostri-Residenz-cartierul german

Cine sunt? Cartierul german Residenz este amplasat la nord-vest de Bucuresti, in orasul Chitila, la numai 10 km de Piata Victoriei. Pozitia complexului Residenz asigura un acces rapid in Capitala si ofera un grad sporit de confort celor care doresc sa evite aglomeratia. Residenz este un joint venture intre Ţiriac Imobiliare si dezvoltatorul german LBBW Immobilien GmbH, beneficiind de know-how-ul si experienta extensiva in dezvoltarea de proiecte imobiliare ale unei echipe germane de profesionisti. De cand suntem parteneri? Din iunie 2011. Ce ne incanta l


Segmentarea bazei de date

In viziunea noastra, segmentarea se refera la impartirea listei de abonati in functie de anumite criterii. Astfel prin segmentare poti sa trimiti femeilor un tip de newsletter iar barbatilor un altul. Sau, daca ai un site de reduceri cu oferte de la un restaurant din Bucuresti, iti segmentezi abonatii in functie de localitatea de unde sunt, deoarece nu are rost sa trimiti o astfel de oferta si catre persoane din Cluj. De ce sa folosesti segmentarea? Pentru ca influenteaza direct rata de deschidere. O rata mai mare de deschidere inseamna mai multi vizitatori interesati si eventual mai mu


Integrare website

Am modificat sectiunea de integrare website din cadrul platformei MailAgent pentru te ajuta sa aduni din ce in ce mai multe date despre abonatii tai. Mai jos, iti explicam pas cu pas procedura de integrare website: 1. Selectezi lista unde vrei sa faci abonarea. 2. Dupa ce ai facut selectia, iti apare o lista cu toate demograficele definite in proiectul tau. Daca nu ai definit datele demografice o sa ai posibilitatea sa ceri doar adresa de email. Pentru a cere mai multe date de la abonat va trebui sa creezi demografice [afla aici cum]. 3. Odata ce ai definit dem


Sectiunea Demografice

Sectiunea demografice este sectiunea cea mai putin cunoscuta din aplicatia MailAgent. In aceasta sectiune poti sa iti definesti toate datele pe care le ai despre un abonat: nume, prenume, sex, oras, data nasterii. Sectiunea Demografice se regaseste in Contacte -> Demografice. In sectiunea Demografice ai optiunea Adauga Demografic. Campurile pe care le ai de introdus sunt: 1. Nume demografice – asta este denumirea demograficului: Nume, Prenume, etc. 2. Descriere demografice – o scurta descriere ca sa sti exact la ce foloseste acel demografic. De exemplu, a


Partenerii nostri-Libris

Cine sunt? LIBRIS.RO, este una dintre cele mai importante librarii online din Romania. In contextul actual, www.libris.ro se doreste a fi solutia rapida si eficienta pentru oamenii ocupati dar interesati de cele mai noi aparitii editoriale si muzicale, avand o oferta de peste 22000 de titluri in limba romana in stoc si peste 120000 de titluri in limba engleza. De cand suntem parteneri? Din august 2011. De ce ne place de ei? Pentru ca: Newsletterul lor personalizat e doar unul din modurile prin care isi construiesc relatii de durata cu cititorii lor;


De ce sa ne folosim de double opt-in

Nimanui nu-i plac spammeri. Mai ales noua. Si de aceea ti-am recomandat si continuam sa te incurajam sa te folosesti de metoda de inregistrare a adreselor de email prin double opt-in (metoda care necesita confirmarea dupa inscriere) . Numai asa te poti asigura ca adresele de email sunt scrise corect, ca apartin unor oameni reali si mai ales ca te conformezi legislatiei in vigoare. Daca pana acum nu erai convins de folosul acestei metode, ai un exemplu clar mai jos de cat de usor ti se poate bloca IP-ul daca nu remediezi trimiterile abusive. Asociatia de Marketing Direct (Direct Marke


Partenerii nostri-www.BestMusic.ro

Cine sunt? Bestmusic.ro este lider pe piata muzicala online inca din 2006, iar din octombrie 2011 a pus accentul pe muzica romaneasca. Prin contractele semnate cu toate casele de discuri majore romanesti (Media Pro, Electrecord, CAT Music si multi altii), site-ul ofera comunitatii acces la aproape toate piesele muzicale atat la ascultare (gratis) cat si la vanzare. Poti intra pe www.bestmusic.ro si sa te alaturi comunitatii ca sa poti trimite mesaje catre toti artistii romani, sa faci teste, sa urmaresti videoclipuri, sa citesti interviuri si sa fii in tema cu ultimele noutati.


Noutati si surprize in cadrul primului eveniment dedicat partenerilor MailAgent

MailAgent Insight, primul eveniment pentru partenerii nostri, a fost organizat pentru ca voi sa fiti primii care afla noutatile tehnologice care vor aparea pe platforma noastra anul acesta si primii care vad in exclusivitate noua identitate de brand MailAgent. Mesajul principal al intalnirii a fost: MailAgent se personalizeaza pentru tine. Asta inseamna ca iti oferim suport tehnic, ajutor, consultanta si resurse, toate personalizate pentru nevoile tale.  Astfel, MailAgent are un logo si un slogan nou ce transmit conceptul de personalizare: MailAgent-Marketing 1 on one. Imbunatatirile t


Se incarca ...