Articole scrise de: MailAgent Team


Ce este ROI (Return on Investment)?

Fie ca vrei sa-ti deschizi o afacere sau ca detii una, este bine sa iti calculezi ROI-ul – Return on Investment-  sau rata de recuperare a investitiei. O investitie, de orice fel, va produce randamente pozitive? Si daca da, cat de mult? In orice domeniu ai activa, te va interesa dupa cat timp vei putea scoate un profit din business-ul pe care il conduci. Am spus intr-un articol trecut ca o campanie de SMS Marketing este ieftina. Dar poti sa castigi mai mult de cativa euro pe luna? In mod clar, da. Spre exemplu, sunteti patronul unui restaurant si ati colectat o lista de telef


Ce este Opt-in?

Vom incerca sa explicam ce este opt-in-ul si cum va ajuta acesta in campaniile de marketing. Definitia opt-in-ului ar fi: permisiunea expresa a unui client sau a beneficiarului unei adrese de mail, de a permite unui marketer sa trimita reclame, informatii sau mesaje. Dupa acceptarea opt-in, marketerul va continua sa trimita materiale sau mesaje pana cand recipientul decide sa se dezaboneze (opt-out). Succesul oricarei campanii de marketing online sta intr-o lista ampla de mailuri de tipul opt-in sau double opt-in. Daca esti la inceputurile email marketing-ului, este posibil sa nu


7 motive pentru a folosi SMS Marketing

  Asa cum am mai vorbit si in celelalte articole, in care iti prezentam diferite canale de socializare prin care iti poti promova compania, in acest articol iti vom arata cateva motive pentru care ar fi indicat sa incerci sa apelezi si la campaniile de SMS. Sute de milioane de dolari sunt cheltuite in fiecare an in America pe campaniie de SMS Marketing. 1. Mesajele text sunt accesibile. Mesajele text sunt ieftine. Vorbim de un cost de cativa centi/SMS. Poti incepe cu o suma mica, de doar cativa zeci de euro pentru o campanie. 2. Mesajul text ajunge…instant Uita de f


Cum ajuta Pinterest la promovarea afacerii

Din ce in ce mai multe companii se folosesc de promovarea pe diferite retele de socializare pentru a-si ajuta afacerea. Astfel, ca sa fii prezent pe acestea, ti-am recomandat in alte articole promovarea pe Facebook , Google+ , iar azi vom vorbi despre Pinterest . In luna martie, Pinterest implineste 4 ani de la lansare. Parca mai ieri marketerii incepeau sa exploreze cum Pinterest se poate integra in campaniile lor de marketing. Acum, site-ul a ajuns la peste 70 milioane de utilizatori si marketerii din intreaga lume au acceptat ideea de canal social de media marketing. Desi Pi


Cum sa faci sa nu ajungi in SPAM

Ne-am gandit sa-ti prezentam o lista cu cateva cuvinte pe care ar fi bine sa le eviti pentru ca email-ul tau sa nu ajunga in SPAM. Sa concepi un subiect de mail poate fi unul dintre cele mai stresante lucruri in email marketing. Prea scurt? Prea lung? Prea plictisitor? O sa fie sters mailul din cauza asta? O sa deschida clientii mei mailul si o sa-l gaseasca interesant? O sa ajunga la ei sau o sa le intre mailul direct in spam? La o parte din problemele de mai sus incercam sa va raspundem in articolul de azi. Filtrele SPAM pot fi declansate de o gramada de cuvinte care, folosite anapoda,


Google+: Cum iti cresti numarul de followeri

Prezenta unui brand pe Google+ este in acest moment indispensabila, oricat de mult ar incerca unii sa nege acest aspect. Iar detinerea unui cont pe G+ este importanta din mai multe puncte de vedere: pe langa construirea prezentei online, impactul merge pana la cresterea directa a vanzarilor si cresterea SEO . Ideile si sfaturile de baza pentru orice Social Media Marketer se afla mai jos. Anunta-ti contactele ca ai G+ Primul pas pentru a-ti face simtita prezenta in Google+ este sa iti anunti fanii si followerii de pe retelele sociale de baza, clientii si comunitatile ca detii in


Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie. Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B   Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le


MailAgent ureaza partenerilor sai Sarbatori Fericite!

Se apropie Craciunul! MailAgent ureaza partenerilor sai Sarbatori Fericite si succes in afaceri! Iar daca aveti nevoie de sfaturi si ponturi pentru campanii (pe email marketing si nu numai), va vom raspunde cu drag la telefon incepand cu 6 ianuarie 2014. In loc de felicitare, iata echipa noastra asa cum nu a mai vazut-o nimeni vreodata. Ne pregatim de Sarbatori, dansam, cantam si fabricam newslettere. Poftiti sa radeti si voi cu noi! :)


4 Solutii pentru mailuri tranzactionale mai bune

Email marketingul inseamna mult mai mult decat sa trimiti newslettere lunare si informatii de vanzari, deoarece fiecare email inseamna un actual client sau unul potential, care la randul lor inseamna atat sansa de a-ti demonstra valoarea, cat si posibilitatea cresterii vanzarilor. In momentul in care continutul newsletterului tau este de interes, emailurile pe care le trimiti catre baza ta de date pot ajunge chiar si la fosti clienti, pe care ii poti astfel recastiga. Mesajul pentru abandonarea cosului de cumparaturi online In magazinele virtuale, gradul de abandonare a unui cos de


Cum functioneaza chestionarele MailAgent (tutorial video)

Spre deosebire de email si SMS, chestionarele aduc un feedback real si pot aduce informatii suplimentare despre clientii din baza ta de date. Este simplu sa creezi un astfel de sondaj in aplicatia MailAgent, pe care ulterior il poti trimite prin email catre baza de date. Ulterior afli punctual raspunsurile date de fiecare abonat si poti chiar sa ai chestionarul disponibil pe site-ul tauk, poti sa exporti raspunsurile in format CSV si sa primesti un raport grafic al rezultatelor. Clientii pot gasi sectiunea de Chestionare aici . Daca nu esti client, fa-ti acum un cont gratuit aici


Se incarca ...