RO / EN

Inbound Marketing


Pe 21 mai Libris.ro sarbatoreste 5 ani

Le uram “La multi ani” partenerilor nostri de la Libris.ro care maine implinesc 5 ani. Acestia au multe surprise pentru noi, dar mai multe detalii aflati pe www.libris.ro . Cei de la Libris au acumulat experienta in domeniul distributiei de carte si muzica in cei 18 ani de experienta, iar din 2009 activeaza si in domeniul online pe Libris.ro. Cateva cifre relevante: 1. 255.000 de clienti multumiti. 2. 420.000 comenzi livrate. 3. 3.020.000 carti livrate 4. Carti livrate in toata lumea


Suntem onorati sa fim parteneri WWF

Partenerii nostrii de la WWF, impreuna cu echipa Rewilding Europe, au lucrat in ultimele luni indeaproape cu comunitatea locala din Armenis (Caras-Severin), avand ajutorul si antreprenorilor locali, a directiei silvice, asociatiei de vanatori si tur-operatori la readucerea zimbrilor in Carpatii Meridionali, la 200 de ani de la disparitia acestora in zona, mai exact in 1790. In data de 17 mai, in Muntii Tarcu din Carpatii Meridionali au fost aduse 17 exemplare de zimbru, fiind cel mai important fenomen de reintroducere a zimbrului care a avut loc vreodata in Europa. Acestia au fost a


5 moduri simple de a vinde Email Marketing unui sceptic

Cand vine vorba de metodele de marketing pe care trebuie sa le aplici pentru a-ti promova afacerea,email marketing-ul nu este primul lucru care iti vine in minte, sa fim sinceri. Social media, blogging-ul sau content-ul sunt in lumina reflectoarelor. Deci intrebarea care se pune: mai este email-ul relevant? Mai lucreaza la fel de eficient pentru a ridica vizibilitatea companiei tale si de a aduna lead-uri pentru echipa ta de vanzari? In acest post ne vom uita asupra a 5 metode de a vinde email marketing unui sceptic. Deci sa incepem! 1. Descrieti rata de acoperire email-ului Cand ma


12 motive incontestabile pentru care oamenii urasc blogging-ul (sfaturi pentru incepatori)

Am tot spus in articolele trecute despre importanta postarii in mod constant de articole pe blog, cu un continut relevant si important pentru afacerea voastra, care sa atraga cat mai multe lead-uri si clienti catre site. Insa stim ca lucurile nu sunt intotdeauna atat de usoare pe cat par. Chiar daca aveti experienta sau sunteti abia la inceput, va prezentam 12 motive incontestabile pentru care oamenii urasc blogging-ul. 1. “Nu sunt bun la scris” Inteleg ca inspiratia pentru scris nu vine asa usor pentru toata lumea, asta este mai mult o frica a celor care nu vor sa scrie. Nu s


25 statistici socante despre Email Marketing

Email marketingul este una dintre cele mai eficiente tactici de atragere a vanzarilor, dar nu ne credeti pe cuvant. Conform unui studiu efectuat de ExtractTarget pe 2013, 77% dintre consumatori prefera sa primeasca comunicari de marketing prin email cu permisiunea lor inainte ( Opt-in ). Comunicarea de calitate cu prospectii si clientii tai te poate aduce mai aproape de acestia si chiar sa-i faca sa-si doreasca sa afle noutati de la tine. Avem 25 de statistici care va vor inspira sa incepeti o campanie de email marketing: 1. 44% dintre destinatari au efectuat cel putin o achizitie in


Ce este o pagina de tipul Thank You Page?

O pagina de multumire (sau un thank you page) este pagina pe care clientul o vede imediat dupa ce a completat sau s-a abonat la un formular printr-un landing page din site. Mesajul de multumire ii poate aparea clientului dupa ce a cumparat un produs sau serviciu de pe site-ul tau, dupa ce s-a inscris la newsletter, a completat un formular pentru a primi o oferta sau pentru ca a descarcat un ebook. Ideea este de a multumi clientului pentru conversia efectuata sau pentru informatiile pe care ti le-a oferit in schimbul a ceea ce i-ai oferit. Pentru a putea urmari conversiile se poate intro


Cele mai bune si mai proaste momente pentru a posta, pin-ui si tweet-ui (Infografic)

Lumea isi verifica Facebook-ul de cum se trezeste, deci ar trebui sa va programati postarile pentru momentele din prima parte a zilei. Dar stati…cred ca il folosesc si in timpul serviciului pentru a-si umple timpul cand se plictisesc, cam in jur de ora 14:00. Sau asta este ora la care intra pe Twitter? De fapt, am auzit ca Pinterest-ul este foarte popular in perioada dupa-amiezelor, de asemenea. Deci sunt un pic confuza. Hai sa lasam la o parte toate teoriile de mai sus si sa ne uitam la niste date oferite de cei de la SurePayroll   si Ghergich & Co.   care ne clarifica care su


Cum sa iti cresti numarul de abonati in mod natural

In acest articol va vom da cateva sfaturi despre modul in care iti poti creste lista de abonati in mod natural. Poti incepe cu doi pasi simpli, chiar de azi, pentru a-ti spori numarul de abonati. Dar inainte de a continua avem un singur sfat: Niciodata nu cumparati liste de email-uri! Nimeni nu suporta spamul. Si daca veti apela la o lista cumparata si veti trimite email-uri catre acestia, asta veti face. Cei din lista nu vor sa stie de tine iar asta dauneaza ratei de livrare a email-urilor cat si IP-ului de pe care ati efectuat trimiterea, ceea ce inseamna ca urmatoarele mesaje pe care


10 sfaturi pentru testarile A/B

Daca v-ati gandit de mai multe ori sa faceti o testare A/B in cadrul campaniei voastre de marketing, dar nu ati apucat pana acum, iata de ce ar trebui sa tineti cont. Chiar si un test minor poate sa va ajute la imbunatatirea traficului, a lead-urilor sau chiar in vanzari daca este facut cum trebuie. Iar daca nu tineti cont de avantajele unei simple testari A/B puteti pierde mult in imbunatatirea campaniei voastre de marketing. Va prezentam mai jos 10 sfaturi de ce este bine sa faceti, si ce sa nu faceti atunci cand incepeti o campanie de testare A/B. 1. Testati mai multe variabile. Su


Noua optiune a Gmail de dezabonare

Haideti sa discutam despre noua optiune de dezabonare de pe Gmail si ce inseamna asta pentru voi, ca si marketeri interesati de campaniile de email marketing. Ce a schimbat Gmail? Recent, Gmail a introdus un nou link aditional de Dezabonare (in dreapta numelui expeditorului).  Daca se va da click pe acest buton de dezabonare, o fereastra de tip pop-up va aparea intreband cititorul daca chiar doreste sa se dezaboneze din lista. Daca se va alege optiunea de dezabonare, Gmail va trimite un email prin care noi vom fi anuntati ca persoana respectiva doreste sa se dezaboneze. Cum va af


Se incarca ...