RO / EN

Inbound Marketing


Sondajele online - 6 reguli pentru a crea intrebari reusite

Un sondaj de opinie reusit iti furnizeaza informatii clare, relevante si perspective de atac pentru a te ajuta in luarea unei decizii. Sondajele reusite au o rata de raspuns mare, date de calitate superioara a intrebarilor si sunt usor de completat. Ca si reguli ajutatoare in crearea unui sondaj eficient, va prezentam urmatorii pasi de care sa tineti cont: 1. Intotdeauna tintiti catre intrebari care studiaza scopurile si obiectivele  - Asigurati-va ca intrebarea furnizeaza informatiile necesare pentru a indeplini obiectivele sondajului 2. Pastreaza intrebarile scurte si sim


5 sfaturi pentru a va costrui o campanie de email marketing pentru dispozitive mobile

Odata cu cresterea consumului de telefoane mobile, tablete si smartphone-uri, marketerii au descoperit o noua cale pentru sistemele lor de promovare. Marketingul pentru mobile este o cale eficienta si eficace de a transmite mesajul. Ca si o statistica oferita de platforma Litmus , aproximativ 44% dintre utilizatori folosesc alte gadgeturi, inafara de calculator, pentru a-si accesa email-ul si procentajul se asteapta sa creasca in urmatorii ani. In zilele noastre, email-ul este folosit in mod special pentru uz profesional cat si personal. Indiferent de intentia expeditorului, o platfoma de


3 moduri prin care poti sa maresti rata de deschidere a email-urilor

Rata de deschidere a email-urilor a ramas la un nivel relativ scazut in ultimii ani. Diferite studii din ultima perioada au aratat ca doar 21% dintre email-urile trimise in campaniile de email marketing sunt deschise si citite. Asta inseamna ca in 8 din 10 cazuri clientii tai te ignora si asta nu este un lucru bun. Deci de ce atat de multe email-uri nu sunt deschise si ce poti sa faci in privinta asta? Mai jos sunt 3 situatii pe care le poti aplica pentru a-ti mari sansele de deschidere a unui email. 1. Transmite ceva interesant, util si relevant Campaniile de email marketing  sun


Cum sa realizezi un newsletter reusit

Pentru a putea concepe o campanie de newsletter reusita este important sa cunoasteti cateva caracteristici ale acestora. Cea mai importanta campanie de newsletter este aceea in care se construieste o relatie in detrimentul celei in care se incearca o vanzare imediata. Ideea este sa oferi continut interesant, bine informat si grozav care sa determine un client sa va cumpere produsul sau serviciul. Nu este nevoie sa anuntati in mod exceptional ultimele oferte, sa evidentiati doar vanzarea  si sa aruncati preturile in fata clientului. Un newsletter reusit este cel in care vinzi ideea de prod


3 motive pentru care ar trebui sa le trimiti sondaje de opinie clientilor

Ati trimis de curand vreun sondaj de opinie clientilor vostri? Nu este necesar sa o faceti in fiecare zi. Oricum, asta nu inseamna ca nu trebuie sa le trimiteti deloc. Din pacate, cei mai multi nu vad avantajele sondajelor de opinie si au tendinta sa nu le foloseasca asa des pe cat ar trebui. Un sondaj este o metoda simpla si ieftina de a invata lucruri valoroase despre lista de abonati pe care o aveti. Puteti sa ii sondati fara grija pana la de 4 ori intr-un an fara sa va faceti griji ca destinatarii o sa se opuna. Va oferim trei motive pentru care ar trebui sa faceti acest lucru: 1. I


Cum sa alegi template-ul perfect pentru campania ta de email marketing

De-a lungul timpului, newsletter-ul a fost acceptat ca unul dintre cele mai eficiente si sigure metode de strategie in marketing. Comparat cu alte metode, newsletter-ul ofera o varianta mai ieftina si mai rapida de a ajunge la audienta. Cel mai important, are cea mai scazuta probabilitate ca fiind considerat spam din moment ce ai acordul abonatilor de a-l trimite. In ciuda tuturor avantajelor, una dintre cele mai mari provocari, pe care marketerii trebuie sa le infrunte in ziua de azi, este aspectul design-ului. Un newsletter cu un aspect interesant poate genera beneficii uriase compar


Cum definim procesul de Inbound Marketing?

Internetul  a schimbat fundamental  modul in care oamenii gasesc, descopera, impart, cumpara si se conecteaza. Inbound Marketing-ul se bazeaza pe conceptul de a castiga atentia prospectilor si a face compania mai usor de gasit online creand continut de valoare. In opozitie, vanzarile prin telefon, reclamele postale, reclamele la radio, vanzarile prin brosuri si alte forme de reclama traditionala sunt considerate outbound marketing. Incepand cu 2006, inbound marketing-ul a devenit cea mai eficienta metoda de a face business online, care se focuseaza pe a crea continut de calitate, c


Cum sa iti imbunatatesti rezultatele in marketing folosindu-te de dovezile sociale

Sa presupunem ca o parte din prietenii tai share-uiesc acelasi articol de pe Twitter. Este posibil ca si curiozitatea si nivelul tau de interes asupra articolului sa creasca cand incepi sa observi impactul pe care l-a avut asupra prietenilor tai. Dovezile sociale se refera la modul in care interactiunile sociale familiare influenteaza opinia unui consumator pentru un anumit produs sau serviciu. De fiecare data cautam dovezi sociale inainte de a face o achizitie, inainte de a ne inscrie pe un blog sau inainte sa urmarim activitatea unui brand pe o retea de socializare. Daca business-


6 motive pentru care clientii ies de pe site-ul tau

Avand un numar mare de pagini de internet la dispozitie, te intrebi adesea cum iti vei determina clientii sa aleaga tocmai site-ul tau. Este posibil ca tu, impreuna cu echipa ta, sa petreceti mult timp dezvoltand, imbunatatind designul si pentru a crea continut captivant pentru a tine site-ul vostru separat de competitie, insa lucrurile nu merg intotdeauna conform planului. Adevarul este ca, desi exista 1001 moduri de a aduce trafic pe site-ul vostru, sunt tot atatea motive ca vizitatorii sa nu ramana pe pagina voastra. Daca rata de bounce (Bounce rate-ul este un indicator de calita


Ora ideala de a trimite o campanie de SMS Marketing

Orele alese pentru  a-ti trimite campania de SMS Marketing poate fi cheia de a ajunge la clientii tai. Nicio campanie nu este atat de citita precum mesajele text, 97% dintre SMS-uri sunt citite in primele 15 minute, deci timpul trimiterii poate fi critic. Asigura-te ca vei trimite exact atunci cand trebuie campania ta de SMS Marketing astfel incat sa-ti cresti sansele de a avea un raspuns pozitiv si a minimiza riscurile unei reactii negative. Cercetarile au aratat ca utilizatorii folosesc cel mai des telefonul intre amiaza si ora 18:00. Ca o regula generala, oamenii isi folosesc f


Se incarca ...