RO / EN

Inbound Marketing


10 moduri prin care iti poti pierde abonatii

Chiar si cu explozia marketing-ului in social media, email marketing-ul este inca o metoda puternica si eficienta de a-ti creste afacerea. Un studiu efectuat de ExactTarget arata ca 77% dintre clienti prefera sa primeasca comunicate sau mesaje de vanzari prin email folosind metoda confirmarii inainte (opt-in). Conform Experian , pentru fiecare dolar cheltuit pe email marketing exista un castig mediu de 44.25$. Construind o lista de email-uri receptive la ceea ce ai de transmis, poate face minuni pentru business-ul tau, dar exista unele conceptii gresite despre email marketing, care ar


De ce cumpara oamenii? Ce influenteaza decizia de cumparare? (Infografic)

Este mult de vorbit despre schimbarile din vanzari si despre peisajul din marketing. Dar aceasta evolutie este condusa de cel mai important factor: clientul. Felul in care lumea cumpara produse sau servicii online s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. In zilele noastre, clientul are mai multa putere decat oricand. Pentru a intelege mai bine ce anume il inflenteaza pe clientul din ziua de azi, cei de la BigCommerce au analizat si realizat un clasament al site-urilor de ecommerce (pentru piata din USA) pentru a intelege mai bine ce conteaza pentru cumparator atunci cand acestia efectue


10 beneficii ale folosirii infograficelor

Un infografic este o colectie de date sau informatii puse intr-o imagine grafica vizuala pentru a intelege mai repede si a retine mai eficient anumite date. Marketing-ul vizual s-a dovedit a fi mult mai eficient decat textul. Potrivit 3M Corporation si Zabisco , 90% din informatia transmisa catre creier este vizuala, iar vizualul este procesat de 60.000 de ori mai rapid decat textul. Internetul a dus marketing-ul vizual la urmatorul nivel si infograficele au devenit o parte importanta din aceasta crestere. Sunt multe beneficii ale folosirii infograficelor in campaniile voastre de mar


De ce este marketing-ul vizual atat de important?

Marketing-ul vizual inseamna folosirea imaginilor, culorilor, filmelor, semnelor si a simbolurilor pentru a determina un potential client sa devina atras de produsul si/sau serviciul tau. Studii facute de 3M Corporation au aratat ca noi procesam vizual de 60.000 ori mai repede imaginile decat textul. Astfel, folosindu-te de marketing-ul vizual iti vei comunica mesajul catre potentialii clienti mult mai repede si mai eficient  decat daca ai folosi text simplu. Vedeti marketing vizual peste tot: tricouri, panouri publicitare, camioane de livrari, cladiri, etc., toate sunt exemple de mar


15 ponturi pentru pin-uri mai productive pe Pinterest

Pinterest este un site social care promite mult. Ca si popularitate se afla dupa Twitter, dar creste rapid. Pinterest incita la mai mult trafic decat Twitter si LinkedIn la un loc. Evident, acest site foarte popular te poate ajuta foarte mult in business-ul taucat  si pentru prezenta ta in mediul online, dar toate uneltele puse la dispozitie, trebuie folosite corespunzator. Ideea de baza a Pinterest-ului este sa iti creezi un board unde pin-uiesti imagini insotite de un text pe post de descriere despre ceea ce ai pin-uit. Cele mai populare pin-uri sunt casele, arts & crafts, moda si m


Tehnici de atragere a traficului pentru 2014

Sunt perioade in viata noastra cand ne dorim trafic si altele cand nu ne dorim deloc. Daca sunteti pe o sosea conducand si incercati sa ajungeti din punctul A in punctul B, mai putin trafic este chiar indicat. Dar, daca aveti un site sau un blog, fara trafic nu veti supravietui. Sunt multe moduri, atat online cat si offline, de a atrage traficul pe site-ul vostru. Unele metode sunt mai eficiente decat altele. Unele tehnici s-au imbunatatit odata cu trecerea anilor iar altele au devenit invechite. Cu rata de conversie a site-urilor de ecommerce fiind de aproximativ 3%, veti avea nevoie d


MailAgent la EcomTeam 2014

Colegii nostri au participat la a 4-a editie a EcomTeam in perioada 2-3 aprilie, eveniment ce a avut loc la Brasov, dupa 3 editii sustinute in anii trecuti in Timisoara. Misiunea evenimentului a fost de a creste comunitatea e-commerce din Romania. Prima zi a evenimentului a constat intr-o conferinta care se adreseaza proprietarilor de magazine online, antreprenorilor care sunt interesati de lansarea unor afaceri in domeniu, dar si specialistilor in marketing. Participantii au avut ocazia sa afle de la speakeri care sunt cele mai importante trenduri in comertul electronic, date relevante p


Tactici care te ajuta sa-ti cresti vanzarile pe Twitter

Multe dintre cele mai populare site-uri media de socializare au inceput doar ca o platforma de socializare pentru prieteni, dar in scurt timp a devenit o unealta puternica pentru business, pentru a-si promova produsele si serviciile lor. Statisticile va vor spune ca participarea in retelele sociale va poate creste business-ul facand progrese foarte mari. Social media este activitatea numarul unu pe internet si isi poate arata puterea catre firme, acum mai mult ca niciodata. Peste 90% dintre marketeri folosesc social media pentru afacerea lor. Twitter este a doua platforma cea mai popula


10 ponturi pentru a-ti imbunatati call-to-action-ul

Cum am mai spus si aici , un call-to-action este un buton, un grafic sau un mesaj text plasat pentru a motiva vizitatorul sa ajunga in punctul pe care ti-l doresti, scopul fiind abonarea, inscrierea pe site sau cumpararea produselor pe care le oferi. Cu cat call-to-action-ul este mai bun cu atat rata de conversie este mai mare. Iata cateva exemple de call-to-action: -Inscrie-te aici -Comanda acum -Incearca gratuit -Aboneaza-te aici -Suna acum Aceastea sunt doar o parte din cele mai comune call-to-action-uri, dar nu este atat de simplu pe cat pare de a determina vizitatorii sa raspu


Notiuni de baza B2B si B2C in Email Marketing

Daca nu le trimiteti newslettere clientilor vostri sau catre potentialii clienti, mai mult ca sigur ca pierdeti bani. 98% dintre utilizatorii de dispositive mobile isi verifica email-ul de pe telefonul mobil in societatea actuala. Lumea este pe fuga si isi verifica constant email-ul cu ajutorul notificarilor de pe telefon. Daca nu trimiteti oferte speciale sau actualizari despre produsele sau serviciile voastre, clientii nu va vor retine compania, in cele mai multe dintre cazuri, si alti concurenti va pot fura clientii. Deci, conform celor de mai sus, email marketing-ul si newsletterele sun


Se incarca ...